Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

❤️
 
Har tatt siste hpv-vaksinen i dag! Helsesøsteren minte meg på at jeg må fornye de andre vaksinene mine, men det er nesten nødt til å vente. Har jo blitt ekstremt syk av dem tidligere og havnet på sykehus i ukesvis :rolleyes: Må ta dem når jeg har tid til å være syk og i tillegg ikke er gravid eller rett før forsøk.
 
Har tatt siste hpv-vaksinen i dag! Helsesøsteren minte meg på at jeg må fornye de andre vaksinene mine, men det er nesten nødt til å vente. Har jo blitt ekstremt syk av dem tidligere og havnet på sykehus i ukesvis :rolleyes: Må ta dem når jeg har tid til å være syk og i tillegg ikke er gravid eller rett før forsøk.
Når er du ferdig med eksamen da?
Høres jo ut som beste tidspunktet er rett etter eksamen sånn at du kan være frisk før forsøket starter...
 
Når er du ferdig med eksamen da?
Høres jo ut som beste tidspunktet er rett etter eksamen sånn at du kan være frisk før forsøket starter...
Tør ikke å ta dem da.. under tre mnd til forsøk og vi vet jo ikke hvordan eggkvaliteten var, hvis det ødelegger eggene blir jeg knust.
 
Tør ikke å ta dem da.. under tre mnd til forsøk og vi vet jo ikke hvordan eggkvaliteten var, hvis det ødelegger eggene blir jeg knust.
Ser den. Aner ikke hvordan/om det kan påvirke
 
Blodprøvene våre var ødelagte ved ankomst i Telemark, så vi må ta dem på nytt :shifty: første mulighet er da.. 24?mai fordi han reiser mye med jobb fremover og det er mange helligdager.
 
Blodprøvene våre var ødelagte ved ankomst i Telemark, så vi må ta dem på nytt :shifty: første mulighet er da.. 24?mai fordi han reiser mye med jobb fremover og det er mange helligdager.
Så frustrerende da!!! Skulle jo ikke ha gått an...
 
Så frustrerende da!!! Skulle jo ikke ha gått an...
Ikkesant.. vurderer å be om time der, også få tatt opp behandlingen min samtidig, så får vi tatt blodprøvene uten at noen ødelegger dem
 
Blodprøvene våre var ødelagte ved ankomst i Telemark, så vi må ta dem på nytt :shifty: første mulighet er da.. 24?mai fordi han reiser mye med jobb fremover og det er mange helligdager.

Nei tuller du [emoji29] Hvilke blodprøver var det?
 
Ååh, typisk at det skal stikkes kjepper i hjulet på denne karusellen her.. Som om ikke det er nok fra før liksom [emoji31]
Jepp.. venter på tlf fra sykehuset; jeg tror vi må reise til Trondheim for å ta det...
 
Ikkesant.. vurderer å be om time der, også få tatt opp behandlingen min samtidig, så får vi tatt blodprøvene uten at noen ødelegger dem
Lykke til og håper det går bedre med neste prøve.
 
Må ta to fly på den mest direkte ruta :wacky:

Æsj.. Suger å bo langt ifra i sånne situasjoner [emoji30] Jeg er bare overlykkelig for at jeg får ta kontrollene på sykehuset i Ålesund, selvom det tar oss 1,5 time og en fergetur for å komme dit.. Sykt lei av den veien nå [emoji28]
 
Er det mulig altså?
Sånne unødvendige ekstra påkjenninger altså. Håper det ordner seg
 
Back
Topp