Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Snakket med st.olavs igår. Det var Telemark selv som hadde ødelagt prøvene, så vi kan ta dem på "det lokale sykehuset" to timer unna :smug:

Stakk skikkelig i hjertet når jeg så november-gruppa sin tråd om de kjente babyen :sorry: jeg skulle jo være der..!
 
Å hurra! Det finnes akupunktør i nabobyen! Skal kontakte han imorgen og høre hvor ofte han vil ha inn oss som driver med ivf, for dét har han faktisk erfaring med :Heartpink
 
Stor klem
håper det ordner seg med blodprøver og akupunktur.
Sommeren snuser og snart nytt forsøk og DA SKAL DET GÅ!!!!
 
Spennende med akupunktur! [emoji2] Bare sommeren igjen nå, så er det tur for neste forsøk [emoji1374][emoji173]️
 
Ble ikke akupunktur. Jeg orker ikke to timers reise hver vei flere ganger i mnd/uken.
Stygt redd for at det ikke blir forsøk i august. Nå er det akkurat sånn at hvis jeg får eggløsning på dag 14 og lutealfase på 14 dager to ganger så blir det ikke forsøk fordi mensen blir for tidlig. Må ha minst to dager ekstra enn 2x28 sykluser for at det skal bli forsøk :sorry: jeg er livredd.
Nesten så jeg bare gir opp å håpe på forsøk nå.
 
Ble ikke akupunktur. Jeg orker ikke to timers reise hver vei flere ganger i mnd/uken.
Stygt redd for at det ikke blir forsøk i august. Nå er det akkurat sånn at hvis jeg får eggløsning på dag 14 og lutealfase på 14 dager to ganger så blir det ikke forsøk fordi mensen blir for tidlig. Må ha minst to dager ekstra enn 2x28 sykluser for at det skal bli forsøk :sorry: jeg er livredd.
Nesten så jeg bare gir opp å håpe på forsøk nå.

Åå, jeg føler sånn med deg, AKKURAT samme greie her! Tr på vei nå (spotter) og føler jeg fysisk prøver å holde den inne for jeg kan ikke ha kortere enn 28 dager, maks 1 runde med 27 før oppstart, og det har jeg stadig vekk! Men det må bare gå altså, ikke gi opp!
 
Åå, jeg føler sånn med deg, AKKURAT samme greie her! Tr på vei nå (spotter) og føler jeg fysisk prøver å holde den inne for jeg kan ikke ha kortere enn 28 dager, maks 1 runde med 27 før oppstart, og det har jeg stadig vekk! Men det må bare gå altså, ikke gi opp!
Veldig fint å høre at jeg ikke er alene om å ønske meg akutt lengre sykluser :happy093 er så urolig at jeg klarer ikke beskrive det en gang.
 
Veldig fint å høre at jeg ikke er alene om å ønske meg akutt lengre sykluser :happy093 er så urolig at jeg klarer ikke beskrive det en gang.

Det hadde vært veldig fint ja! Vi må bare håpe alt vi kan for at det går, jeg klarer ikke å tenke tanken på det motsatte. Så venter gjerne en dag eller to ekstra på el framover ja! Dette skal gå!
 
Du kan ikke utsette tr noen dager med progesteron da?
 
Også har jeg begynt å spotte, og ryggen verker. Flott :sorry: blir tr imorgen da.
 
Får ikke det av legen. Ingen gyn å gå til. St.olavs kan sikkert finne på å nekte meg forsøk hvis jeg bruker det. :sorry:

Såpass ja. Jeg har utsatt tr et par ganger med progesteron. Så dumt at ikke fastlegen din vil gi deg det. Det vil jo ikke spille noen rolle for syklusen etterpå. Det blir jo det samme som nytt forsøk rett etter fryseforsøk (det gjør de jo ved St. Olavs også.)

Det skader ikke å spørre da. :)
 
Såpass ja. Jeg har utsatt tr et par ganger med progesteron. Så dumt at ikke fastlegen din vil gi deg det. Det vil jo ikke spille noen rolle for syklusen etterpå. Det blir jo det samme som nytt forsøk rett etter fryseforsøk (det gjør de jo ved St. Olavs også.)

Det skader ikke å spørre da. :)
Jeg har lutinus liggende etter sist da.. tror du det kan være mulig? Det er jo et herk, men sikkert verd å prøve..
 
Jeg har lutinus liggende etter sist da.. tror du det kan være mulig? Det er jo et herk, men sikkert verd å prøve..

Jeg reagerer hvert fall sånn at tr blir utsatt. Når du har begynt å spotte nå så er det for sent for denne syklusen da, men om du begynner 5-7 dager etter EL i neste syklus. Kartlegger du EL? Og pleier du å få blødning til vanlig tid selv om du bruker Lutinus?
 
Nå må du bare spotte til mandag og tr tirsdag, iom igjen kroppen - spill på lag! ❤️
 
Hvilken dato får du tr i juli egentlig? Jeg begynner på medisiner før de har åpnet :)
 
Jeg reagerer hvert fall sånn at tr blir utsatt. Når du har begynt å spotte nå så er det for sent for denne syklusen da, men om du begynner 5-7 dager etter EL i neste syklus. Kartlegger du EL? Og pleier du å få blødning til vanlig tid selv om du bruker Lutinus?
Jeg begynte å spotte til tross for lutinus sist ...
Er nødt til å kartlegge el siden jeg er sengeliggende under tr, så planlegger jo ihjel livet mitt :rolleyes:

Håper virkelig at det ordner seg! Hvorfor tilpasses ikke forsøkes etter syklusen din? Jeg trodde det bare var i naturlig syklus at alt måtte klaffe?
Hvis jeg får tr for tidlig er det ikke folk på sykehuset når jeg trenger uttak :shifty:

Hvilken dato får du tr i juli egentlig? Jeg begynner på medisiner før de har åpnet :)
Hvis jeg får 22 eller senere er det greit, får jeg det før så får jeg ikke forsøk
 
Back
Topp