Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Ble veldig overrasket på apoteket da! De har faktisk alltid ovitrelle inne! Så jeg kjøpte den ene de hadde siden det var leveringsvansker på den og jeg derfor kommer til å ha panikk rundt forsøket. Så den ligger i kjøleskapet nå, med utløpsdato i oktober :cat:
Jeg har også sjekket med sykehusapoteket og de sa at de har masse Ovitrelle. Har ikke hentet ut enda, tror ikke den står på resepten min.
 
Jeg har også sjekket med sykehusapoteket og de sa at de har masse Ovitrelle. Har ikke hentet ut enda, tror ikke den står på resepten min.
Vi har ikke sykehusapotek.. så det er litt krise om vi ikke får inn her.. Er ikke sånn at jeg kan kjøpe den på kontroll og reise hjem med den for da er den jo ødelagt...
 
Greit å få hentet ut så du slipper panikkangst.
Men kjedelig med de blodprøvene at det er så kronglete. det positive er kanskje at dere kan kjøre sammen og ta dem?
 
Greit å få hentet ut så du slipper panikkangst.
Men kjedelig med de blodprøvene at det er så kronglete. det positive er kanskje at dere kan kjøre sammen og ta dem?
Kom nettopp hjem, fire timers biltur. Labben var visst også egentlig stengt selv om nettsiden sa at den var åpen. Heldigvis møtte vi på en snill dame som tok dem uansett. Så vi har fått tatt dem :love7
 
Det var da enda godt at dere møtte på en ok en når dere hadde fått misvisende info!
 
Så bra. Skulle bare mangle ja, men absolutt ingen selvfølge
 
Åhh! I dag er en dag jeg er sinna når folk får svakere tester, langtidsprøverne har begynt å få positive tester, også blir de svakere! Det er ikke greit altså :shifty:
 
Åhh! I dag er en dag jeg er sinna når folk får svakere tester, langtidsprøverne har begynt å få positive tester, også blir de svakere! Det er ikke greit altså :shifty:
Enig! :(
 
Hvordan har du det idag, tiger?
 
Hvordan har du det idag, tiger?
Takk for at du spør :Heartred
Litt forkjølet +pollenallergi, og myye jobb/praksis denne uken og en del hjemmeoppgaver, så jeg gleder meg til å bli ferdig i praksis sånn at jeg kan sove noen dager :knegg:
 
Det skjønner jeg. Er sånn typisk travel studie-hverdag på denne tiden av året
 
Det skjønner jeg. Er sånn typisk travel studie-hverdag på denne tiden av året
Jepp. Også venter jeg på tr da, forventet ankomst på fredag. Også har jeg fått snakket en del med sjefen, så jeg får en del nattevakter i sommer :Heartred og vi tilpasser rundt forsøk for at jeg ikke skal miste så masse timer osv.
 
Æsj.
Så bra du får tilpasset jobbet ift forsøket. Må jo ha penger inn og
 
Ja jøss. Husker dere at jeg sjekket med legesenteret om jeg fikk ta prøvene her hjemme?
Bestilt time til blodprøver, og her kan de ikke ta dem. Jeg må derfor kjøre to timer + hver vei med bil for å ta dem :mad: æsj!!
Djises :inpain:
 
I dag har jeg sengevakt. Prøve å skrive litt oppgaver mens jeg er hjemme, og sove.
Er så tett i bihulene at jeg mistenker jeg kanskje må til legen om det ikke gir seg.
Unnskyld ekle detaljer nå, men jeg går liksom fra mørkegrønn snør til knallrødt av blod når jeg pusser nesa, og halsen er så vond at jeg våkner om natta og trenger halspastiller. Hoster opp slim og føler meg bare ræva.
 
Back
Topp