Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Endelig oppstart!!! Masse lykke til tiger!! Nå satser vi på at det blir baby:-)
 
Da har jeg tatt første sprøyta, herregud så noia! Jeg har jo så sykt sprøyteskrekk :sad010
Ble sittende i fem minutter og pep-talke meg selv før jeg turte å stikke den inn og trykke!
Jeg er fortsatt skjelven! :confused2

Men jeg fikk til!! En liten seier bare det!
 
Da har jeg tatt første sprøyta, herregud så noia! Jeg har jo så sykt sprøyteskrekk :sad010
Ble sittende i fem minutter og pep-talke meg selv før jeg turte å stikke den inn og trykke!
Jeg er fortsatt skjelven! :confused2

Men jeg fikk til!! En liten seier bare det!
Det skjønner jeg så godt!! Du er flink [emoji173]
 
Så flink du er!
 
Lykke til :Heartred
 
Da har jeg tatt første sprøyta, herregud så noia! Jeg har jo så sykt sprøyteskrekk :sad010
Ble sittende i fem minutter og pep-talke meg selv før jeg turte å stikke den inn og trykke!
Jeg er fortsatt skjelven! :confused2

Men jeg fikk til!! En liten seier bare det!
Hurra, heia heia :p:smiley-bounce015
 
Så flink du er!
 
Trøtt, tørst, litt syntetisk hodepine igår kveld og et lite blåmerke på magen hittill.. hørt om folk som har det værre for å si det sånn!
Tenker at så lenge jeg er flink å drikke vann skal stimuleringa gå fint :)
 
Føler med deg! Gruer meg skikkelig til å skulle gjøre meg selv vondt :p Får håpe det går knirkefritt herfra :)
 
Føler med deg! Gruer meg skikkelig til å skulle gjøre meg selv vondt :p Får håpe det går knirkefritt herfra :)
Jeg håper dette var siste mens på en stund.. jeg er ganske lei av at folk rundt oss ikke skjønner at det ikke bare er å vaske trusene våre i lag og vips der er det baby.
Har til og med fått høre om noen andre at "men hun hadde fått beskjed om at hun aldri kunne få barn, og plutselig en dag, åtte år senere, ble hun gravid".. vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det altså, enda værre hva jeg skal svare :hilarious: skal jeg vente åtte år på et mirakel fremfor å prøve det som er tilgjengelig, nå?
 
Jeg håper dette var siste mens på en stund.. jeg er ganske lei av at folk rundt oss ikke skjønner at det ikke bare er å vaske trusene våre i lag og vips der er det baby.
Har til og med fått høre om noen andre at "men hun hadde fått beskjed om at hun aldri kunne få barn, og plutselig en dag, åtte år senere, ble hun gravid".. vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det altså, enda værre hva jeg skal svare :hilarious: skal jeg vente åtte år på et mirakel fremfor å prøve det som er tilgjengelig, nå?
Vet du, du må ikke snakke! Kjenner jeg tenner på alle plugger når folk presterer å si sånne ting.. Ja klart man bare skal vente, det skjer jo før eller senere, man må jo bare slappe av så går det av seg selv ;) Stresser du med det så skjer det i hvertfall ikke! Enkel oppskrift ;) Bah, folk ass....
 
Jeg håper dette var siste mens på en stund.. jeg er ganske lei av at folk rundt oss ikke skjønner at det ikke bare er å vaske trusene våre i lag og vips der er det baby.
Har til og med fått høre om noen andre at "men hun hadde fått beskjed om at hun aldri kunne få barn, og plutselig en dag, åtte år senere, ble hun gravid".. vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det altså, enda værre hva jeg skal svare :hilarious: skal jeg vente åtte år på et mirakel fremfor å prøve det som er tilgjengelig, nå?

Word!! Drit lei av folk som spør!! Og verste jeg vet når jeg sier at vi sliter er når de presterer å si «slapp av og stress ned, så blir det sjø» Dt gjør IKKE det!!!!
 
Word!! Drit lei av folk som spør!! Og verste jeg vet når jeg sier at vi sliter er når de presterer å si «slapp av og stress ned, så blir det sjø» Dt gjør IKKE det!!!!
Om ikke annet så blir man i dårlig prøve-humør og da blir det ihvertfall ikke :hilarious:
 
Back
Topp