Om ikke annet så blir man i dårlig prøve-humør og da blir det ihvertfall ikke
Noope! Greit nok når man ikke finner en fysiologisk grunn til at det ikke går, men når det er påvist at noe er galt så er det ikke bare å slappe av[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om ikke annet så blir man i dårlig prøve-humør og da blir det ihvertfall ikke
NettoppNoope! Greit nok når man ikke finner en fysiologisk grunn til at det ikke går, men når det er påvist at noe er galt så er det ikke bare å slappe av[emoji20]
Tenker også at mange av de som er uforklarlig ufrivillig barnløse har en årsak vi bare ikke har lært oss å finne enda..Noope! Greit nok når man ikke finner en fysiologisk grunn til at det ikke går, men når det er påvist at noe er galt så er det ikke bare å slappe av[emoji20]
Tenker også at mange av de som er uforklarlig ufrivillig barnløse har en årsak vi bare ikke har lært oss å finne enda..
Det er drømmen!tenk at dere er igang da!
Herlig. Snaaaart skal du og i termingruppe
Vel.. Jeg blir sittende og få panikk først fortsatt, i går bad jeg om hjelp.. men jeg er ENDA mer redd for at andre skal stikke meg enn at jeg skal stikke meg selv, så da fikk jeg til! skremme meg selv til å ta dem er jo flott!Krysser fingrene for det, tiger.
Hvordan går det med sprøytene?
FredagNår skal du på kontroll?
Fredag