Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Om ikke annet så blir man i dårlig prøve-humør og da blir det ihvertfall ikke :hilarious:

Noope! Greit nok når man ikke finner en fysiologisk grunn til at det ikke går, men når det er påvist at noe er galt så er det ikke bare å slappe av[emoji20]
 
Dagens
Jeg har en mamma som er veldig gira på barnebarn, så hun har begynt å dingle på kjøpe-selge-bytte-sider, også har hun kjøpt bilstolpose til oss i dag :Heartred
Jeg blir skikkelig glad av at hun er så spent!

Stykt trøtt i dag også :sleep002 sikkert kroppen som gjør det for å holde meg unna folk med influensa siden jeg stimulerer!
 
Noope! Greit nok når man ikke finner en fysiologisk grunn til at det ikke går, men når det er påvist at noe er galt så er det ikke bare å slappe av[emoji20]
Tenker også at mange av de som er uforklarlig ufrivillig barnløse har en årsak vi bare ikke har lært oss å finne enda..
 
Tenker også at mange av de som er uforklarlig ufrivillig barnløse har en årsak vi bare ikke har lært oss å finne enda..

Såklart, kan være mye man ikke vet! Og for mange er nok det tilfelle desverre[emoji20] Men jeg kjenner mange som har stressa masse med prøving, og så klaffer det først når man tar en pause og ikke fokuserer på det! Til oss er det meget lite sannsynlig f.eks! Og jeg blir irritert når folk fortsatt sier det til meg når vi og de vet at sjansene er små og det er en grunn til at vi må ha prøverør[emoji20]
 
Magen min har hørtes ut som en motorsag siden igår, jeg har så masse luft i magen :hilarious:
Når jeg ligger helt i ro og slapper av så sier den
Gr grr grrrrrrrrrrr på repeat .... :eek: den er litt for sosial akkurat nå!

Fikk ikke blåmerke etter stikket igår, i det hele tatt! Tror nok jeg barr stakk forkjært på fredag
 
tenk at dere er igang da!

Herlig. Snaaaart skal du og i termingruppe
 
tenk at dere er igang da!

Herlig. Snaaaart skal du og i termingruppe
Det er drømmen!

Holder på å legge opp til å strikke heldress til lilleknøtt! Strikker i babylilla, også blir jeg å strikke litt julerøde klær om det blir positivt forsøk når denne er ferdig :Heartred
Vi har jo kjøpt verdens nydeligste nattpysj med Rudolf på, så nå må det bare gå for at vi får brukt den mens den enda passer :knegg:
 
Krysser fingrene for det, tiger.
Hvordan går det med sprøytene?
 
Krysser fingrene for det, tiger.
Hvordan går det med sprøytene?
Vel.. Jeg blir sittende og få panikk først fortsatt, i går bad jeg om hjelp.. men jeg er ENDA mer redd for at andre skal stikke meg enn at jeg skal stikke meg selv, så da fikk jeg til! :confused: skremme meg selv til å ta dem er jo flott!
Bare ett blåmerke, det fra fredag.. tror jeg stakk dårlig egentlig ..
De svir litt da, men annet enn å føle at jeg har begynnende hodepine og heletiden tørst tror jeg ikke jeg har så mye bivirkninger :cat:
 
Greit med minimalt med bivirkninger. Betyr heldigvis ikke at det ikke funker.
Litt mer kontroll ved å gjøre det selv da, så det minste av to onder kan jeg tenke meg....
Sviing er vel vanlig med de fleste sprøyter...
 
dette fikser du, tiger!
Babyen din er premien
 
Blir spennende altså
 
Okei.. fort! Hva er drt jeg hsr glemt i kofferten min?? Hva trenger man når man er bortreist i minst en uke?
Har med klær, medisiner og kosttilskudd, datamaskin, skolebøker..
 
Lader til pc og mobil
Toalettsaker
bankkort
 
Back
Topp