Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Ååh! Jeg er så glad at jeg vil gråte :p
Vi reiser med SAS denne gangen, og pga tåke på osl blir vi stående og vente, og jeg tror faktisk at vi kommer oss frem i dag, gjør vi ikke det i dag så har jeg god erfaring med at SAS ordner opp etter seg!
Norwegian (da vi landet i tr.heim en time før vi skulle være på st.olavs)måtte vi selv betale for hotell og søke om å få tilbake, vi har FORTSATT IKKE FÅTT SVAR :dead:
Heldig at vi ikke har bestilt fly sånn som pasientreiser liker det, i siste liten på morgenen når man har time på ettermiddagen.
Tiger liker planlegging og slappe-av-dager!
 
Det kan jeg være enig med deg i! Og det er liksom ikke en ting du trenger mer stress til heller...
Lønner seg kanskje å kjøre billig når alt går etter planen, men går i krøll så fort ting ikke gjør det.
 
Det kan jeg være enig med deg i! Og det er liksom ikke en ting du trenger mer stress til heller...
Lønner seg kanskje å kjøre billig når alt går etter planen, men går i krøll så fort ting ikke gjør det.
Vi kom oss frem :cat:
Nå ligger vi rett ut og slapper av på senga!
Fint å vite at imorgen er vi helt ledig etter sprøyter! Blir godt med litt kjærestetid!
 
Vi kom oss frem :cat:
Nå ligger vi rett ut og slapper av på senga!
Fint å vite at imorgen er vi helt ledig etter sprøyter! Blir godt med litt kjærestetid!

Så herlig[emoji7][emoji7] kos dere max[emoji173]️[emoji173]️
 
Kos dere. Lykke til på kontroll
 
Sinnsykt hoven mage nå og stikking i eggstokkene.. blir varmepose på meg frem til kontroll imorgen :wtf: håper dette går fort :p

Ser strengt tatt litt gravid ut. Også har jeg masse slim.
 
Lykke til på kontroll! :D
 
Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering her i morgen [emoji106]
 
Lykke til :D
 
Masse lykke til på kontroll[emoji5]
 
Lykke til!!
 
Lykke til på kontroll. Veldig spent!
 
Lykke til på kontroll! :D
Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering her i morgen [emoji106]
Masse lykke til på kontroll[emoji5]
Lykke til, spent på oppdatering! :)
Lykke til på kontroll. Veldig spent!
Lykke til på kontroll[emoji5]

Dere er altså herlige! Takk for lykkeønskninger :Heartred
Time sent på morgenen, så det blir frokost og litt sånt først :coffee
 
Lykke til.
Spent på oppdatering.
 
Back
Topp