Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Da blir det uttak på mandag! :blob7
Var visst masse bra her i gården! Ca 10 som er brukbart til mandag regner de med

Helt knall!!

Lykke til med Ovitrelle imorra kveld og nyyt medisinfri dag på søndag[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Så herlig! Gratulerer så mye!:-)
 
Helt knall!!

Lykke til med Ovitrelle imorra kveld og nyyt medisinfri dag på søndag[emoji7][emoji7][emoji7]
Akkurat det jeg skulle si.

Herlig, tiger.
Krysser fingrene for gullegg
 
Da har vi vært og tuslet rundt her i byen, selvfølgelig har jeg gått og huffet og stønnet fordi jeg er sykt øm og har vondt i magen :shifty: gleder meg til å være ferdig med uttak sånn at jeg kan sette meg ned noe sted uten å få skuddsmerter i magen om jeg er for rask!
Det er litt latterlig, for jeg føler at jeg ser supergravid ut med denne magen, og det er vel gjerne det jeg heller skulle ønske at jeg var, men dette er jo starten da!

I natt fikk jeg totalt angstanfall, jeg hadde glemt å sette ovitrelle i kjøleskap, men etter leting på utenlandske forum og melding til noen jeg kjenner som jobber på apotek og har vært gjennom prosessen, så prøver jeg slå meg til ro med at den tåler 30dager i romtemp :smiley-ashamed004 vi får håpe jeg ikke har drept innholdet, det er jo rett kjedelig isåfall

Vurderte om jeg skulle drive med uketelling allerede, litt på gøy egentlig, i dag er vel 1+5 :signs003
 
Hurra! Så spennende på mandag! Når er innsett ? Blir det blasto?
 
Spennende altså. Nyt helga og medisinfri dag
 
Spennende altså. Nyt helga og medisinfri dag
Takk :Heartred
Blir nok bare å ligge i senga om magen skal være enda mer øm og hoven.. Men nå har vi vært og kjøpt oss voksenfilmer :knegg: den ene handler om sex i graviditeten, tenkte vi skulle se den i kveld eller imorgen, skal visst være veldig informativ.
 
Her har det skjedd mye siden sist jeg leste! Så spennende!! Ønsker deg all verdens lykke til[emoji173]️ krysser alt jeg har og sender masse babystøv din vei[emoji173]️
 
Her har det skjedd mye siden sist jeg leste! Så spennende!! Ønsker deg all verdens lykke til[emoji173]️ krysser alt jeg har og sender masse babystøv din vei[emoji173]️
Ja.. har gått utrolig fort synes jeg også, veldig glad vi slapp så mye ventetid :Heartred
Tusen takk :love2
 
Da har jeg tatt ovitrelle, den er målt opp sånn at det skal være igjen litt, Ja? :eek: den er på null nå!
Samme spisser som på rekovelle faktisk, så jeg trengte jo ikke akkurat lære meg noe nytt!
 
Back
Topp