Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Lykke til i dag ❤️
 
Over 10 egg ut! Så det gikk over all forventning! Vondt som f på siden jeg fortsatt har eggleder, siden eggstokken er på en litt kronglete plass!

Skal ha mer beroligende om jeg skal gjøre det igjen for å si det sånn :sorry: skalv som et aspeløv under hele uttaket!
 
Gratulerer med supert uttak!
 
Gratulerer så mye med godt resultat!!:-) så spent på dine vegne nå<3
 
Gratulerer med et flott knippe egg!! :D Krysser fingre for at mange lar seg befrukte så du får noen på frys i tillegg til innsett. :)
 
Gratulerer med en haug med egg! :D Får håp alt går fint med befruktning også kanskje noen på frys :)
 
Gratulerer så mye med flott resultat! Jeg hadde også veldig vondt på den ene siden på mitt første uttak. Insisterte på mer Paracet, beroligende og lokalbedøvelse andre gang og da var det smertefritt (faktisk til tross for at de ikke klarte å sette intravenøst den gangen). Anbefales!
 
Hurra for mange fine egg ❤️
 
Gratulerer[emoji173]️
 
Tusen takk for all støtte, tenk at jeg har en så utrolig fin heiagjeng!
Vurderer nesten bytte navn til KakeGuri ... Jeg elsker kake.. :sour: KakeTiger? Tigerkake? KAKEMUMS :sorry: nesten så jeg går og henter meg kake på deli de luca selv om jeg spiste et stort stykke isted
Da må det isåfall være KakeTiger eller Tigerkake for du er tiger-min du.
 
Over 10 egg ut! Så det gikk over all forventning! Vondt som f på siden jeg fortsatt har eggleder, siden eggstokken er på en litt kronglete plass!

Skal ha mer beroligende om jeg skal gjøre det igjen for å si det sånn :sorry: skalv som et aspeløv under hele uttaket!
Gratulerer med super fangst.
Spent på befruktning og sånn altså. Får du vite noe imorgen eller først på onsdag?
 
Gratulerer med så godt resultat![emoji173]️ [emoji5]
 
Krysser fingrene
 
Back
Topp