Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Åh, ingen telefon enda, da er det ikke Game over enda :hilarious: *krysse fingre*
Trodde testdag ble på 2årsdagen for exu-operasjonen min! Men det er ikm som blir det, og det er jo enda bedre! :woot:
 
Tenker vi nesten må ha testdate [emoji173]️ her blir EL i morgen eller torsdag [emoji106]
 
Tenker vi nesten må ha testdate [emoji173]️ her blir EL i morgen eller torsdag [emoji106]
Haha, jeg vet jo ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg :woot: tenk om jeg er testedate-jukser? Da må du tidligteste med meg :hilarious:
 
Herregud, jeg ble nervøs når du hadde oppdatert siden ingen nyheter er gode nyheter!
 
Herregud, jeg ble nervøs når du hadde oppdatert siden ingen nyheter er gode nyheter!
Å nei, ingen dårlige nyheter heldigvis! :hilarious: stakkars, må ikke bli nervøs, jeg har bare mange tanker jeg vil dele om dagene :Heartred
 
Haha, jeg vet jo ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg :woot: tenk om jeg er testedate-jukser? Da må du tidligteste med meg :hilarious:

Haha du snakker til ei som ikke klarer å vente lengre enn 7-8 dpo [emoji23][emoji23] kan lett tidligtest med deg [emoji173]️
 
Da skal dere tidligteste og komme i termingruppe og i mål begge to nå altså!
 
Når har du testdato? Her har fått beskjed om 14 dager etter innsett. Men et 2-dagers egg, hvor mange dpo er man da egentlig? o_O
 
Når har du testdato? Her har fått beskjed om 14 dager etter innsett. Men et 2-dagers egg, hvor mange dpo er man da egentlig? o_O
Jeg får også beskjed om det, da er vi 16dpo på testdato :p
Termin etter befruktning blir 8. Nov men sykehuset kommer til å si 10. Fordi de regner innsett som befruktning:confused: bare merkelig!
 
Du har ikke hørt noe i dag? :)
Neida, ingenting.
Formen var fantastisk da så vi har vært på shopping.. i to-tiden gav kroppen min opp og fikk noen voldsomme smerter nedentil som førte til at nå er jeg sengeliggende :hilarious:

Kjøpte denne da
20180213_154738.jpg

Mannen synes også den var fin, så vi skal prøve å være flinke å fylle ut fra positiv test :Heartred
 
Herlig.
Stod og lurte mellom den og gravidjournalen igår. Endte på gravidjournalen siden flere her inne hadde skrytt av den, men ser ikke bort ifra å kjøpe den andre også hvis jeg ser at mine ønsker ikke dekkes...
 
Herlig.
Stod og lurte mellom den og gravidjournalen igår. Endte på gravidjournalen siden flere her inne hadde skrytt av den, men ser ikke bort ifra å kjøpe den andre også hvis jeg ser at mine ønsker ikke dekkes...
Synes denne var veldig fin siden mannen også kan være med å se på info uke-for-uke også har den ferdige sjekklister osv til oss førstegangs :)
Gravidjournalen tror jeg ikke de hadde..
 
Synes denne var veldig fin siden mannen også kan være med å se på info uke-for-uke også har den ferdige sjekklister osv til oss førstegangs :)
Gravidjournalen tror jeg ikke de hadde..
Jeg synes den der så veldig fin ut egentlig.
Krysser fingrene for at det bare er å begynne fylle ut for deg om et par uker
 
Neida, ingenting.
Formen var fantastisk da så vi har vært på shopping.. i to-tiden gav kroppen min opp og fikk noen voldsomme smerter nedentil som førte til at nå er jeg sengeliggende :hilarious:

Kjøpte denne da
Vis vedlegget 243912
Mannen synes også den var fin, så vi skal prøve å være flinke å fylle ut fra positiv test :Heartred

Herlig! Betyr det at minst et egg har blitt befruktet, da? :)
 
Spent på imorgen altså. Når har dere avtale?
 
Back
Topp