Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Husk,du trenger jo bare et gullegg og det ruger du på nå :happy:
Jeg har troa og heier :happy093.
 
Det er jo bra at sædprøven var bra denne gangen, men litt rart de ikke gjorde halvparten ICSI og halvparten IVF da...

Forstår du ikke er spesielt positiv, men det skal bare ett egg til og husk Luskings!

krysser fingrene for at du ruger på et gullegg nå. Inntil det motsatte er bevist er du gravid!!!
 
Nyyyt at du er PUPO[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
 
Nyyyt at du er PUPO[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Jeg er hva? :joyful: pupo har jeg aldri hørt om!
Det er jo bra at sædprøven var bra denne gangen, men litt rart de ikke gjorde halvparten ICSI og halvparten IVF da...

Forstår du ikke er spesielt positiv, men det skal bare ett egg til og husk Luskings!

krysser fingrene for at du ruger på et gullegg nå. Inntil det motsatte er bevist er du gravid!!!
Ja.. Jeg synes det var litt håpløst av dem siden vi ble slaktet pga den sist..
Ja.. må vel lese på sånne lykkehistorier kjenner jeg :smug:
 
PUPO = pregnant until proven otherwise
 
Jeg er beviset på at det behøves kun 1 gullegg- termin om 10 dager [emoji4] Det er kjipt å aldri få noe på frys, men det blekner når en får den positive testen [emoji846]
 
Kan man kjenne at embryoet fester seg? Isåfall når? :p
 
Kan man kjenne at embryoet fester seg? Isåfall når? :p
Man kan, men det kan fint feste seg uten at du kjenner noe.
Hos meg fester det seg som regel 4dpo, men 10 eller senere går også an
 
Man kan, men det kan fint feste seg uten at du kjenner noe.
Hos meg fester det seg som regel 4dpo, men 10 eller senere går også an
Så det du sier er at imorgen starter de store dagene? :eek: oh my god
 
Jeg kjente det stakk skikkelig til 5 dpo, klarte ikke rette meg opp! Positiv test 4 dager etter!
 
Jeg kjente et stikk som varte en liten stund 3-4 DPO. Det var veldig tydelig og ikke noe jeg kjente fordi jeg lette etter symptomer :) Men det er vel like, eller mer, vanlig og ikke kjenne det.
Tror det er mer vanlig å ikke kjenne festesmerter ja. Også kan det arte seg forskjellig de gangene man kjenner det også
 
Jeg vet ikke hva jeg trodde :oops:
Sist visste jeg det jo dagen etter befruktning så jeg vet ikke hva som er vanlig..
Tror det er veldig individuelt og også varierer mellom svangerskap.
Vet om flere som har visst det fra befruktning.

Jeg har jo stort sett visst det fra 6-8 dpo, visste det på kvelden 6 dpo denne gangen da symptom nr to kom...
 
Har jeg nevnt at vi har shoppet litt i dag? :Heartred
Mannens forslag for å få meg i bedre humør, så vi har handlet vognpose, nytt trekk til bbhugme, bilsetebeskytter til når man har bakovervendt sete, gravidbelte til bil og sett på annet snacks vi kan trenge.
Humøret gikk definitivt opp:rendeer nå skal jeg prøve å holde troen.
Her er en tørket test fra tidligere i dag, siden jeg skal teste ut ovitrelle.

Resized_20180215_215402_1312.jpeg
 
Back
Topp