~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Lutinus er noe dritt alså! Følte ofte jeg tissa på meg. "Lutissa "
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LutissaLutinus er noe dritt alså! Følte ofte jeg tissa på meg. "Lutissa "
Forferdelig følelse!Lutissa
Jeg springer frem og tilbake til do for å bytte bind, og håper at dersom jeg faktisk tisser på meg tar det litt unna
Det kan godt være jeg ta feil altså, men godfølelsen har jeg, når kvalmen ikke slipper og jeg har ko-ko drømmer om mine egne barnSå deilig at du kan kjenne de tingene på kroppen og nærmest vite du er gravid! Jeg er helt lost in space med luninuskrise (føler jeg tisser på meg støtt..) Ømme pupper og spiser som en hest! Tipper det er lutninusen som skyldes dette
Testet i dag, men er så teit at jeg liker å tørke testene mine så jeg har ikke settVeldig spennende! Drøyer du til mandag med neste test eller blir det idag?
Du vet at de kan gi feil resultat etter tiden?Testet i dag, men er så teit at jeg liker å tørke testene mine så jeg har ikke sett
HssjDu vet at de kan gi feil resultat etter tiden?
Testet i dag, men er så teit at jeg liker å tørke testene mine så jeg har ikke sett
Så tidlig som når man tester ut ovitrelle er det ikke så nøye tenker jegDu bør se på dem innen fristen, hvis ikke kan du få feil resultat!
Så tidlig som når man tester ut ovitrelle er det ikke så nøye tenker jeg