Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Lutinus er noe dritt alså! Følte ofte jeg tissa på meg. "Lutissa "
 
Hadde mareritt nå nettopp, det har jeg av og til, skikkelig grusomme. Sist jeg kan huske å ha drømt om barna mine var når jeg hadde exu.
Nå drømte jeg om min egen lille jente :sorry:
 
Får håpe det er et godt tegn selv om det ikke var så god drøm da.

Det progesteronet er noe kliss altså. Har nærmere to uker igjen før jeg er ferdig med det.. med Utrogestan er bedre sånn sett synes jeg.
 
Snapchat-533612103.jpg
Kvalmen er kommet for å bli.
Regner med at den er her i ni uker til, for jeg har ikke drømt om mine egne barn uten å ha vært gravid.
Øverste fra to dager siden på ettermiddagsurin.
Nederste fra i dag på morgenen.
 
Håper kvalmen blir i noen uker til[emoji7] og ser jo tydelig at ovitrellen er på vei ut!![emoji1319][emoji1319]
 
Lenge leve kvalmen! [emoji2][emoji1376]
 
Så deilig at du kan kjenne de tingene på kroppen og nærmest vite du er gravid! Jeg er helt lost in space med luninuskrise (føler jeg tisser på meg støtt..) Ømme pupper og spiser som en hest! Tipper det er lutninusen som skyldes dette :)
 
Så deilig at du kan kjenne de tingene på kroppen og nærmest vite du er gravid! Jeg er helt lost in space med luninuskrise (føler jeg tisser på meg støtt..) Ømme pupper og spiser som en hest! Tipper det er lutninusen som skyldes dette :)
Det kan godt være jeg ta feil altså, men godfølelsen har jeg, når kvalmen ikke slipper og jeg har ko-ko drømmer om mine egne barn
 
Veldig spennende! Drøyer du til mandag med neste test eller blir det idag?
 
Testet i dag, men er så teit at jeg liker å tørke testene mine så jeg har ikke sett :smug:

Du bør se på dem innen fristen, hvis ikke kan du få feil resultat!
 
Så tidlig som når man tester ut ovitrelle er det ikke så nøye tenker jeg :)

Det er sant! Men når du begynner med babystrek-testing så burde du ikke la dem ligge![emoji173]️
 
Evt så får du legge til så du kan filme uten å se eller ta bilde uten egentlig å se selv og sånn før tiden og i tillegg etterpå.
Det finnes negative tester som blir positive etter tiden og kan vel muligens skje omvendt og tror jeg. Hvor rart det enn høres..
 
Back
Topp