Jeg ser streken jeg, og burde den ikke være helt blank nå om det ikke er litt babyprodusert hcg i kroppen? [emoji87][emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må huske at på babyplan tidligtester får jeg alltid skygge.. så det er nok ingenting før vi ser den myyye tydeligereJeg ser streken jeg, og burde den ikke være helt blank nå om det ikke er litt babyprodusert hcg i kroppen? [emoji87][emoji3]
Ah, brukte aldri babyplan, men ja, har sett noen skrevet det tidligere.Må huske at på babyplan tidligtester får jeg alltid skygge.. så det er nok ingenting før vi ser den myyye tydeligere
Vel.. redd for å håpe for mye akkurat nå prøver ta det litt pianoSer ihvertfall strek fra igår, usikker på den fra idag.
Skikkelig tak av menssmerter i sted
Også er lutinusen blitt mye værre! Den er vond å putte på plass og den renner etter bare et par min, nå må jeg ha nattbind fordi det renner sånn
Håpløst! Jeg vil jo ha sex med mannen også får jeg bare dette svineriet her
Håper det er positivt altså, men jeg ble litt tatt på senga av å få det nå, det er ikke spesielt vondt, bare litt "avstivende" for korsryggen og bekkenet om jeg kan si det slik.Jeg hadde menssmerter i starten og det er ganske vanlig så det trenger ikke å bety noe
Neeeei, da må du holde deg!Jeg var så trøtt at jeg glemte å teste da jeg var på do
Neeeei, da må du holde deg!
Ikke noe test før tidligst fredag 11dpoDu og
Ikke noe test før tidligst fredag 11dpo
Orker ikkeNeeeei, da må du holde deg!
Tror hun prøver påstå det ikke er grunn nok.Ååå tiger da!! [emoji23] Vi andre er jo så nysgjerrige hehe...