Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Jeg ser streken jeg, og burde den ikke være helt blank nå om det ikke er litt babyprodusert hcg i kroppen? [emoji87][emoji3]
 
Jeg ser streken jeg, og burde den ikke være helt blank nå om det ikke er litt babyprodusert hcg i kroppen? [emoji87][emoji3]
Må huske at på babyplan tidligtester får jeg alltid skygge.. så det er nok ingenting før vi ser den myyye tydeligere
 
Ser ihvertfall strek fra igår, usikker på den fra idag.
 
Skjønner det altså!
 
Skikkelig tak av menssmerter i sted :(
Også er lutinusen blitt mye værre! Den er vond å putte på plass og den renner etter bare et par min, nå må jeg ha nattbind fordi det renner sånn :oops:
Håpløst! Jeg vil jo ha sex med mannen også får jeg bare dette svineriet her :wtf:
 
Skikkelig tak av menssmerter i sted :(
Også er lutinusen blitt mye værre! Den er vond å putte på plass og den renner etter bare et par min, nå må jeg ha nattbind fordi det renner sånn :oops:
Håpløst! Jeg vil jo ha sex med mannen også får jeg bare dette svineriet her :wtf:

Jeg hadde menssmerter i starten og det er ganske vanlig så det trenger ikke å bety noe :)
 
Jeg hadde menssmerter i starten og det er ganske vanlig så det trenger ikke å bety noe :)
Håper det er positivt altså, men jeg ble litt tatt på senga av å få det nå, det er ikke spesielt vondt, bare litt "avstivende" for korsryggen og bekkenet om jeg kan si det slik.
 
Jeg var så trøtt at jeg glemte å teste da jeg var på do :sleep002
 
Ååå tiger da!! [emoji23] Vi andre er jo så nysgjerrige hehe...
 
Ååå tiger da!! [emoji23] Vi andre er jo så nysgjerrige hehe...
Tror hun prøver påstå det ikke er grunn nok.
Tiger selv er nemlig IKKE nysgjerrig......
 
Har skikkelig ubehag i livmor! Føles som menssmerter, men de er mer bakover mot ryggen.
Husker ikke hvordan jeg bruker ha menssmerter i denne del av syklusen!
Litt sånn.. at det tar tak og jeg blir kvalm og vil sitte... kjenner at jeg blir skuffet om dette er mensen, men glad hvis det kommer denne uken fremfor neste.
 
Jeg tror jeg er gravid?

Før fristen
Snapchat-1032366688.jpg


Tørket
Snapchat-1796714567.jpg
 
Back
Topp