Årh, jeg ser ikke med det dumme beskyttelsesglasset på telefonen som jeg burde ha bytta for lengst. Men du ser de jo live og i riktig lys æh, spennende [emoji3][emoji3][emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, da er det ikke bare jeg som er gal!Syns jeg ser mer antydning til strek på øverste bildet enn den igår. Da så jeg helt ærlig ikke streken før testen var tørket. Så lover bra det
10.. men det er vel en grunn stol at man ikke skal teste tidlig daHvor mange dpo er du nå?
Klarer ikke holde meg lenge nok til at kveldatester blir braJeg synes den øverste har en sånn blir snart synlig-strek, og det er noe helt annet enn de typiske etter fristen-strekene Blir det kveldtest?
Hurra, da er det ikke bare jeg som er gal!
10.. men det er vel en grunn stol at man ikke skal teste tidlig da
Klarer ikke holde meg lenge nok til at kveldatester blir bra
Haha, det var like morsomt hver gang man logget på og ventet på tester fra henne !Blæh Alle skulle vært som VictoriaH, hun var helt ram på testingen
Det er bra.. men de mensmurringer jeg har nå så er jeg stygt redd at løpet kanskje er kjørt i det jeg slutter på lutissaJeg ser noe jeg altså.
Gir ikke opp håpet for deg, tiger!!!
de har bare gitt resept på to uker. sykt teit.husk at murringer også kan være et svangerskapssymptom. Hvor mye Lutinus har du på resepten da? Skader da ikke å fortsette og evt bare trappe ned en dose for å ha lenger...
største problemet er nok at vi har ukes-eksamen og jeg derfor ikke har tid til å ha noen mens, så spira får bare sitte fast!....Det sies jo at det skal holde å ha det i rugetiden når man ikke har påvist mangel eller har fryseforsøk, men skjønner nervene