Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Årh, jeg ser ikke med det dumme beskyttelsesglasset på telefonen som jeg burde ha bytta for lengst. Men du ser de jo live og i riktig lys :D æh, spennende [emoji3][emoji3][emoji3]
 
Jeg ser strek på den siste men den er såpass svak at den kaan være typisk etter fristen-strek. Håper det er babystrek, gleder meg til neste strek :D
 
Håper virkelig det er spire, tiger. Holder du ut til imorgen tidlig?
 
Håper den blir sterkere! Jeg klarer ikke se noe særlig, men det er jo tidlig enda[emoji173]️
 
Jeg så den veldig tydelig. Trodde jeg så synes igår morges da jeg testet siden gubben ikke så. Gadd ikke spørre han på den der :p
Orker ikke teste i kveld siden lutissa gjør det vanskelig å holde seg.
Spent på imorgen, tror og håper det blir strek :Heartred hatt skikkelig mensmurringer i natt og i morges, men jeg skal jo ikke egentlig ikke ha det når det ikke er kroppen selv som "bestemmer" pga hormonene med mindre det er noe?
 
ED59ABAD-1AD0-4F3F-9915-4AA6E3830E65.png
88231E26-D9EF-46A8-B5A5-27962DA71CFE.png
4E97F20B-293B-4248-BC67-A7C3BB83E714.png
 
Syns jeg ser mer antydning til strek på øverste bildet enn den igår. Da så jeg helt ærlig ikke streken før testen var tørket. Så lover bra det :D
Hurra, da er det ikke bare jeg som er gal!
Hvor mange dpo er du nå?
10.. men det er vel en grunn stol at man ikke skal teste tidlig da :p
Jeg synes den øverste har en sånn blir snart synlig-strek, og det er noe helt annet enn de typiske etter fristen-strekene :) Blir det kveldtest?
Klarer ikke holde meg lenge nok til at kveldatester blir bra :D
 
Hurra, da er det ikke bare jeg som er gal!

10.. men det er vel en grunn stol at man ikke skal teste tidlig da :p

Klarer ikke holde meg lenge nok til at kveldatester blir bra :D

Blæh :hilarious: Alle skulle vært som VictoriaH, hun var helt ram på testingen :D
 
Jeg ser noe jeg altså.
Gir ikke opp håpet for deg, tiger!!!
 
Blæh :hilarious: Alle skulle vært som VictoriaH, hun var helt ram på testingen :D
Haha, det var like morsomt hver gang man logget på og ventet på tester fra henne !

Jeg ser noe jeg altså.
Gir ikke opp håpet for deg, tiger!!!
Det er bra.. men de mensmurringer jeg har nå så er jeg stygt redd at løpet kanskje er kjørt i det jeg slutter på lutissa :grumpy:
 
husk at murringer også kan være et svangerskapssymptom. Hvor mye Lutinus har du på resepten da? Skader da ikke å fortsette og evt bare trappe ned en dose for å ha lenger...
 
husk at murringer også kan være et svangerskapssymptom. Hvor mye Lutinus har du på resepten da? Skader da ikke å fortsette og evt bare trappe ned en dose for å ha lenger...
de har bare gitt resept på to uker. sykt teit.

men har resept fra hausken, vurderer å hente ut på den.
 
Det sies jo at det skal holde å ha det i rugetiden når man ikke har påvist mangel eller har fryseforsøk, men skjønner nervene
 
Det sies jo at det skal holde å ha det i rugetiden når man ikke har påvist mangel eller har fryseforsøk, men skjønner nervene
største problemet er nok at vi har ukes-eksamen og jeg derfor ikke har tid til å ha noen mens, så spira får bare sitte fast!.... :woot:
 
Du får si det
 
I dag kjenner jeg veldig på at det bare var en liten av 13 som ble noe 2.dagers :( jeg var jo såå fornøyd etter uttak og var på ingen måte forberedt på at det bare var en igjen etter all den smerten ved uttak :sour:
 
Back
Topp