Blæh Alle skulle vært som VictoriaH, hun var helt ram på testingen
Hahahahahaha dagens Synd det ikke blir noen testing herifra på en god god stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæh Alle skulle vært som VictoriaH, hun var helt ram på testingen
Haha, det var like morsomt hver gang man logget på og ventet på tester fra henne !
I dag kjenner jeg veldig på at det bare var en liten av 13 som ble noe 2.dagers jeg var jo såå fornøyd etter uttak og var på ingen måte forberedt på at det bare var en igjen etter all den smerten ved uttak
Know the feeling kjedelig å ikke ha «noe i backup»I dag kjenner jeg veldig på at det bare var en liten av 13 som ble noe 2.dagers jeg var jo såå fornøyd etter uttak og var på ingen måte forberedt på at det bare var en igjen etter all den smerten ved uttak
Hahahahahaha dagens Synd det ikke blir noen testing herifra på en god god stund
I dag kjenner jeg veldig på at det bare var en liten av 13 som ble noe 2.dagers jeg var jo såå fornøyd etter uttak og var på ingen måte forberedt på at det bare var en igjen etter all den smerten ved uttak
Kunne jo ikke skuffe testetøsene. Bare glad samboer ikke fikk med seg alle testene
Min oppdaget mine for noen dager siden[emoji23][emoji23] 35 stk[emoji23][emoji23]
Testet jo i morgesNår kommer test?
Jeg sprakk.Når kommer test?
Jeg ser også strek uten problemerÆæ, strek! Og jeg så den med én gang uten og lete Og jeg nekter å tro noen streker om dagen men her må det være noe.
Jeg ser også strek uten problemer
Den er rosa i virkeligheten, men veldig svak!
Så jeg er uuuutrolig spent fremover og skulle ønske jeg hadde fler tester så jeg kunne klikke litt
Jeg har åtte strimler og tre digitale...Har du ikke flere tester? Apoteket i morgen, da!
Testet jo i morges