Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Blæh :hilarious: Alle skulle vært som VictoriaH, hun var helt ram på testingen :D

Hahahahahaha dagens :hilarious: Synd det ikke blir noen testing herifra på en god god stund :rolleyes:
 
Haha, det var like morsomt hver gang man logget på og ventet på tester fra henne !

Kunne jo ikke skuffe testetøsene. Bare glad samboer ikke fikk med seg alle testene :P
 
I dag kjenner jeg veldig på at det bare var en liten av 13 som ble noe 2.dagers :( jeg var jo såå fornøyd etter uttak og var på ingen måte forberedt på at det bare var en igjen etter all den smerten ved uttak :sour:

Veldig mange poster fra meg her nå..

Men føler med deg. Samme skjedde jo her første forsøk i desember 2016. Kjempelang stimulering, 13 flotte egg ut og så vidt ett egg nådde 3-dagers. Ble kjempeskuffet og havnet i kjelleren. Men etter å ha opplevd avbrutt med 22 egg (!!!!) i august i fjor så fikk jeg litt annet syn på det. For tenk så heldig både du og jeg var som fikk et egg å sette inn. Som faktisk kan bli noe - og i ditt tilfelle nå er veldig lovende. Det er nesten litt magisk i seg selv det.
 
I dag kjenner jeg veldig på at det bare var en liten av 13 som ble noe 2.dagers :( jeg var jo såå fornøyd etter uttak og var på ingen måte forberedt på at det bare var en igjen etter all den smerten ved uttak :sour:
Know the feeling :( kjedelig å ikke ha «noe i backup»
 
I dag kjenner jeg veldig på at det bare var en liten av 13 som ble noe 2.dagers :( jeg var jo såå fornøyd etter uttak og var på ingen måte forberedt på at det bare var en igjen etter all den smerten ved uttak :sour:

Skjønner jeg godt! men første forsøk er jo litt testeforsøk, så hvis det blir et til forsøk så bør det absolutt være muligheter til å få bedre resultater.

Jeg fikk bare skyggestreker på testene denne syklusen og andre innsett må jeg innse også gikk i vasken..

Men håper strekene din blir fine og rosa de neste dagene :-)
 
Kunne jo ikke skuffe testetøsene. Bare glad samboer ikke fikk med seg alle testene :P

Min oppdaget mine for noen dager siden[emoji23][emoji23] 35 stk[emoji23][emoji23]
 
Min oppdaget mine for noen dager siden[emoji23][emoji23] 35 stk[emoji23][emoji23]

Like ille som meg haha. Aner ikke hvor mange det ble til slutt denne siste runden :P
 
Nå har kid 50% på barnedyner og puter, så vi har kjøpt to fiberdyner og to fiberputer til sprinkelseng :p
Heia spiren!
 
Når kommer test?
 
Ææ, strek! Og jeg så den med én gang uten og lete :D Og jeg nekter å tro noen streker om dagen men her må det være noe.
 
Ææ, strek! Og jeg så den med én gang uten og lete :D Og jeg nekter å tro noen streker om dagen men her må det være noe.
Jeg ser også strek uten problemer :wav
Den er rosa i virkeligheten, men veldig svak!
Så jeg er uuuutrolig spent fremover og skulle ønske jeg hadde fler tester så jeg kunne klikke litt :hilarious:
 
Trodde jeg skreiv her tidligere idag, for så streken din tidligere idag med null problem, og jeg ser i allefall på den nyeste[emoji122][emoji122][emoji122][emoji173]
 
10 dpo er fortsatt tidlig :happy: krysser fingrene for deg :happy:
 
Back
Topp