Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Lurer på om testen fra i morges var dårlig, for de fra i går har jo begge tydelig strek fortsatt?
River til meg det minste håp nå.. skikkelig menssmerter og kjempeløs i magen, skal hente en pakke lutinus etterpå og håpe at mensen i det minste holder seg unna til jeg slutter på det, om ikke spira har klart å klore seg fast.

Vaskemaskinen og tørketrommelen ødela luren min i senga.. begge to piper når de er ferdig, og tørketrommelen tror alltid at den er ferdig med sengetøy :sleep011

Snapchat-1774969035.jpg
 
Ser tydelig strek på de testene der. er du 11 eller 12 dpo idag?
 
Ser tydelig strek på de testene der. er du 11 eller 12 dpo idag?
11.. :p
Skal prøve meg på en digital på søndag med mannen tenkte jeg. Han er glad i å se etter sterk han også selv om han åpenbart trenger briller :hilarious:
 
Spennende! Det er jo ikke uvanlig at det er stor forskjell på strek på morgen og på ettermiddag/ikveld. Jeg fikk veldig mye tydeligere strek på kveldstester, og det selv om jeg ikke klarte å holde meg fire timer i strekk på dagtid. Syns jo det var så tydelig forskjell på første test i går og nr 2, tydelig sterkere strek der, selv for meg med manne-streksyn. :hilarious:

Teste ikveld også eller? :angel8
 
Spennende Tiger! Jeg klorer meg fast ved at du er gravid, jeg!
 
krysser fingerne. Lett å se på det bildet med alle testene at det må være noe
 
Snapchat-1522250539.jpg
Måtte ta fram de nye glassene .. dranker-tiger starter på de nye glassene :hilarious:
 
Disse var ikke dum! Slike må jeg også kjøpe istedenfor å daglig vaske medisinmåleren [emoji28]
Jeg bruker sånne små istedenfor store engangskopper, for da ser jeg ikke hvor jeg dypper :p
De jeg hadde var fra tgr, sånne små søte shotteglass i glade farger
 
Jeg ser dessverre ingenting på testen fra i dag tidlig men mange har jo sterkere streker på kvelden så tidlig, jeg hadde også det og fikk noia hver morgen. Ny test i kveld? :)
 
Jeg ser dessverre ingenting på testen fra i dag tidlig men mange har jo sterkere streker på kvelden så tidlig, jeg hadde også det og fikk noia hver morgen. Ny test i kveld? :)
Tror jeg holder meg litt i skinnet :) jeg er lei av blanke tester
 
Æsj så teit :( :(
 
Husker det var ei for ei stund siden og som hadde en heeelt klar og synlig rosa strek med konturer på hver side på en test, to timer seinere var neste test blank :s
Nei æsj, dumme tester.
Men håpet er jo ikke ute :)

Jeg prøver å innfinne meg med at håpet er ute.
Vi har ikke råd til ny runde før i august heller :sorry:

Æsj så teit :( :(

Ja... veldig kjipt


Var forberedt på det desverre
 
Back
Topp