Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Jeg så ikke noe som helstLitt utydelige bilder. Tror jeg kan se noe, men ville gjerne sett bedre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så ikke noe som helstLitt utydelige bilder. Tror jeg kan se noe, men ville gjerne sett bedre...
11..Ser tydelig strek på de testene der. er du 11 eller 12 dpo idag?
Vis vedlegget 245656
Måtte ta fram de nye glassene .. dranker-tiger starter på de nye glassene
Jeg bruker sånne små istedenfor store engangskopper, for da ser jeg ikke hvor jeg dypperDisse var ikke dum! Slike må jeg også kjøpe istedenfor å daglig vaske medisinmåleren [emoji28]
Tror jeg holder meg litt i skinnet jeg er lei av blanke testerJeg ser dessverre ingenting på testen fra i dag tidlig men mange har jo sterkere streker på kvelden så tidlig, jeg hadde også det og fikk noia hver morgen. Ny test i kveld?
Haha! Jeg bruker også shotteglass. Forsøpler litt mindre med disse enn de vanlige vannglassene. Er blitt en testomanVis vedlegget 245656
Måtte ta fram de nye glassene .. dranker-tiger starter på de nye glassene
Vel.. babyplan + tiger = rosa skyggeSkjønner ingenting, jeg... for det har jo virkelig vært klare streker :s
Husker det var ei for ei stund siden og som hadde en heeelt klar og synlig rosa strek med konturer på hver side på en test, to timer seinere var neste test blank :sVel.. babyplan + tiger = rosa skygge
Husker det var ei for ei stund siden og som hadde en heeelt klar og synlig rosa strek med konturer på hver side på en test, to timer seinere var neste test blank :s
Nei æsj, dumme tester.
Men håpet er jo ikke ute
Æsj så teit
Huff neeei!