Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler at det er enda mer håpløst når jeg har hatt tydelige streker og nå er de borteFortsatt god tid for spiren til å klore seg fast og vokse seg stor. Det er en Berg-og-dalbane med denne tidligtestingen og alle følelsene det medfører. Jeg ville prøvd å holde meg til testdag hvis jeg var deg nå, og få det endelige resultatet da. Er helt jævlig når man blir så skuffa og deppa hver dag pga testingen, og at man innimellom får nytt håp som så blir knust igjen dagen etterpå. Du ser jo bare på meg: dersom jeg faktisk er gravid nå, så tok det innmari lang tid før det i det hele tatt viste seg såvidt på tidligtestene. Så alt håp er ikke ute, men jeg forstår at du syntes det er tungt med ingen tydelige svar nå [emoji173]️ Et nok en grunn for at de anbefaler å vente med testing inntil IKM. Bare vi forumtøser som er blitt utålmodige testetøser og påfører oss daglige skuffelser vi kunne unngått [emoji13][emoji85]
Jeg håper masse med deg, og sender plenty av babystøv [emoji173]️
Stoffskifteprøver er tatt tidligere, har en del immunologisk i familien jeg skal be om prøver på, så får vi se.. vitaminer var lurt!Stoffskifteprøver? Sjekke status på vitaminer osv...? Ellers kommer jeg ikke på noe. Leit det ikke gikk nå[emoji22][emoji173]️
Ja, vi kommer i mål[emoji173]️Stoffskifteprøver er tatt tidligere, har en del immunologisk i familien jeg skal be om prøver på, så får vi se.. vitaminer var lurt!
Kanskje vi klarer å sloss oss inn på terminforum sammen når du er klar igjen, det hadde vært hyggelig
Og da skal vi jo såklart i mål
Jeg vet ikke helt.. må snakke litt med mannen ang når vi tror vi får råd, og det må nesten vente litt pga andre ting som må prioriteres nå.Ja, vi kommer i mål[emoji173]️
Når blir neste forsøk? Her er jeg satt opp i slutten av mai!
Noen som har noen forslag til prøver vi kan be om i mellom forsøkene?
Tenkte si at jeg ønsker kromosomprøver av oss begge .. Men vet ikke hva mer?