Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Uff, så utrolig kjipt da[emoji20][emoji20][emoji20]
 
Jeg synes man ser strek på nesten alle billigstrimler om man legger godviljen til, jeg.

Så utrolig kjipt ❤️
 
Skal såklart fyre av en digital på testdag, som er onsdag. Men mer tester jeg ikke før det.
Også blir det forumpause om den er negativ, vet ikke hvor lenge, men når vi ikke har råd til nytt forsøk før i august så må jeg slikke sårene mine og holde skuffelsen litt på avstand.

Planen er å kreve icsi, høre med dem ang andre medisiner, mannen skal på samme kosttilskudd, og jeg skal ha høyere dose q10.

Babygreier blir lagt i en plastboks til lagring, for det er bare å erte meg selv hvis jeg ikke rydder det vekk.

:(
 
Ååå, jeg hadde jo virkelig trua, har fortsatt trua!
Jeg krysser fingrene for at det kommer strek innen onsdag :Heartred
 
Fortsatt god tid for spiren til å klore seg fast og vokse seg stor. Det er en Berg-og-dalbane med denne tidligtestingen og alle følelsene det medfører. Jeg ville prøvd å holde meg til testdag hvis jeg var deg nå, og få det endelige resultatet da. Er helt jævlig når man blir så skuffa og deppa hver dag pga testingen, og at man innimellom får nytt håp som så blir knust igjen dagen etterpå. Du ser jo bare på meg: dersom jeg faktisk er gravid nå, så tok det innmari lang tid før det i det hele tatt viste seg såvidt på tidligtestene. Så alt håp er ikke ute, men jeg forstår at du syntes det er tungt med ingen tydelige svar nå [emoji173]️ Et nok en grunn for at de anbefaler å vente med testing inntil IKM. Bare vi forumtøser som er blitt utålmodige testetøser og påfører oss daglige skuffelser vi kunne unngått [emoji13][emoji85]

Jeg håper masse med deg, og sender plenty av babystøv [emoji173]️
 
Fortsatt god tid for spiren til å klore seg fast og vokse seg stor. Det er en Berg-og-dalbane med denne tidligtestingen og alle følelsene det medfører. Jeg ville prøvd å holde meg til testdag hvis jeg var deg nå, og få det endelige resultatet da. Er helt jævlig når man blir så skuffa og deppa hver dag pga testingen, og at man innimellom får nytt håp som så blir knust igjen dagen etterpå. Du ser jo bare på meg: dersom jeg faktisk er gravid nå, så tok det innmari lang tid før det i det hele tatt viste seg såvidt på tidligtestene. Så alt håp er ikke ute, men jeg forstår at du syntes det er tungt med ingen tydelige svar nå [emoji173]️ Et nok en grunn for at de anbefaler å vente med testing inntil IKM. Bare vi forumtøser som er blitt utålmodige testetøser og påfører oss daglige skuffelser vi kunne unngått [emoji13][emoji85]

Jeg håper masse med deg, og sender plenty av babystøv [emoji173]️
Føler at det er enda mer håpløst når jeg har hatt tydelige streker og nå er de borte :(
Skal holde meg til onsdag bare fordi at klinikken ringer da, eller jeg ringer dem, vet ikke.
Men er nødt til å skru ned forventningene når jeg ser andre får positivt på dette punktet.
 
Jeg hadde så troen på at dette skulle gå. Krysser fingrene for for at du får en positiv overraskelse på testdato ❤️
 
Det forstår jeg [emoji17] Jeg håper-håper-håper! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Håper du blir positivt overrasket på onsdag, men forstår godt at du vil ta en pause ifra forumet dersom det ikke er positivt.
Viktig å ta vare på deg selv mitt oppi denne vanskelige berg og dalbane.
 
Hvem er det jeg lurer! Kan ikke ha tester tilgjengelig! Bruker de. Opp først som sist, uansett bestilt nye onestep fra eBay.
Vet ikke om eggløsningstester skal bli sterkere når jeg fortsatt går på progesteron?
Synes skyggen min er kommet tilbake, så vi får bare krysse fingrene.
Tenk at jeg tviholder så hardt på dette håpet :wideyed: føler meg helt skrullete

Snapchat-1576217697.jpg
Snapchat-202706073.jpg
 
Vet heller ikke om egg.t skal bli sterkere men dette er spennende!
 
Noen som har noen forslag til prøver vi kan be om i mellom forsøkene?
Tenkte si at jeg ønsker kromosomprøver av oss begge .. Men vet ikke hva mer?
 
Stoffskifteprøver? Sjekke status på vitaminer osv...? Ellers kommer jeg ikke på noe. Leit det ikke gikk nå[emoji22][emoji173]️
 
Stoffskifteprøver? Sjekke status på vitaminer osv...? Ellers kommer jeg ikke på noe. Leit det ikke gikk nå[emoji22][emoji173]️
Stoffskifteprøver er tatt tidligere, har en del immunologisk i familien jeg skal be om prøver på, så får vi se.. vitaminer var lurt!

Kanskje vi klarer å sloss oss inn på terminforum sammen når du er klar igjen, det hadde vært hyggelig:Heartred
Og da skal vi jo såklart i mål :love2
 
Stoffskifteprøver er tatt tidligere, har en del immunologisk i familien jeg skal be om prøver på, så får vi se.. vitaminer var lurt!

Kanskje vi klarer å sloss oss inn på terminforum sammen når du er klar igjen, det hadde vært hyggelig:Heartred
Og da skal vi jo såklart i mål :love2
Ja, vi kommer i mål[emoji173]️
Når blir neste forsøk? Her er jeg satt opp i slutten av mai!
 
Ja, vi kommer i mål[emoji173]️
Når blir neste forsøk? Her er jeg satt opp i slutten av mai!
Jeg vet ikke helt.. må snakke litt med mannen ang når vi tror vi får råd, og det må nesten vente litt pga andre ting som må prioriteres nå.
Fantaserer om juni, men blir nok august.
 
Noen som har noen forslag til prøver vi kan be om i mellom forsøkene?
Tenkte si at jeg ønsker kromosomprøver av oss begge .. Men vet ikke hva mer?

Jeg har spurt om ALT! De gjør ingen fler prøver før du har mista 3 ganger over 5 uker! Du kommer nok bare til å få beskjed om at det var uflaks! Det fikk jeg beskjed om etter 5 forsøk[emoji20][emoji20]
 
Back
Topp