Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

skjønner det. godt med litt ro etterpå
 
Av 13 egg ut ble to befruktet og det ene falt fra :hungover:
De valgte å ikke gjøre icsi fordi sædprøven hadde vært så bra, så de vet jo ikke om de var modne engang! Skuffa!
Æsj altså, alt dette kaoset for bare ett embryo!
Ingen tro igjen selv om jeg nå ruger :smiley-angry017
 
Av 13 egg ut ble to befruktet og det ene falt fra :hungover:
De valgte å ikke gjøre icsi fordi sædprøven hadde vært så bra, så de vet jo ikke om de var modne engang! Skuffa!
Æsj altså, alt dette kaoset for bare ett embryo!
Ingen tro igjen selv om jeg nå ruger :smiley-angry017
Krysser og håper
 
Håper ❤️
 
Av 13 egg ut ble to befruktet og det ene falt fra :hungover:
De valgte å ikke gjøre icsi fordi sædprøven hadde vært så bra, så de vet jo ikke om de var modne engang! Skuffa!
Æsj altså, alt dette kaoset for bare ett embryo!
Ingen tro igjen selv om jeg nå ruger :smiley-angry017

Æsj, så kjipt. Håper det er gullegget ❤️
 
:Heartred
 
Men over til noe morsommere tiger, hvor mange dpo er vi nå og når har vi evt termin? :angelic: Når skal det testes? :D
 
Kjære søte tigersnuppa mi, vi skal inn i november vi! Og man trenger kun ett gullegg og det er det du ruger på nå [emoji173]️
 
Av 13 egg ut ble to befruktet og det ene falt fra :hungover:
De valgte å ikke gjøre icsi fordi sædprøven hadde vært så bra, så de vet jo ikke om de var modne engang! Skuffa!
Æsj altså, alt dette kaoset for bare ett embryo!
Ingen tro igjen selv om jeg nå ruger :smiley-angry017
Ikke mist troa Tiger! Husk at ett er det som trengs, selv om jeg skjønner frustrasjonen din veldig godt❤️ Jeg har troa på at dette blir tigerbaby ❤️❤️
 
Det kan hende dette ene er gullegget selv om jeg skjønner du blir litt negativ[emoji5] Ikke ta sorgene på forskudd hvertfall. Rart de ikke gjorde ICSI når prøven sist var dårlig? Var ikke den veldig dårlig?
 
Det er så gøy at dere ligger heelt likt :D

Om dere venter for lenge med testingen begynner jeg bare å mase ;)
Virker som om det er vanlig med sen positiv ved ivf.. har lest meg ihjel :shy:
Håper virkelig dette går!
 
Det kan hende dette ene er gullegget selv om jeg skjønner du blir litt negativ[emoji5] Ikke ta sorgene på forskudd hvertfall. Rart de ikke gjorde ICSI når prøven sist var dårlig? Var ikke den veldig dårlig?
Den var helt katastrofe sist, så det var kjempemerkelig! Men de gjør det neste gang.. sier de nå.
Måtte bare gråte litt fra meg noen timer, motet er på vei tilbake :hilarious:
 
Krysser fingre! :Heartred:Heartred
 
Back
Topp