Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Haha, de hormonene ja! Hater dem!
Nå har magen min tatt seg en hormon-krøll også! Flotters! Siste syklus jeg skal plages med hormoner uten spire i magen! :cat:

Må innrømme at jeg ikke vet om jeg orker å legge ut alle testene jeg tar siden planen er en om dagen en periode.. og jeg er så redd for å bli skuffet over manglende eller dårlige streker også er alle så positive :sorry:
[emoji27]
Håper du ombestemmer deg, men forstår det selvsagt veldig godt om du ikke orker det. Det var jo veldig slitsomt når man mnd etter mnd fikk høre at det var strek på testene, men det ble aldri baby, eller, til slutt ble det jo det da, men da så jeg streken først selv og visste det før jeg la ut testen at nå er det reelt.

Håper vi får høre litt om symptomer da^^,
 
Du får vurdere, tiger-min. Skjønner om du vil vurdere og analysere på egen hånd, men du vet jeg er her.
Stor klem
 
Da har faktisk livmorhalsen begynt å åpne seg! Lov å håpe på tidlig mens? :smiley-angelic002
Får sånne intense stikkinger når det starter, og de har begynt
 
ikke ofte man håper det
 
JAAAA
Det satser vi på, tiger-min
 
Ble ikke tidlig mens! Venter fortsatt. Ryggen har slått seg litt vrang men ikke mye.. og magen er gal, men det liker den jo å være :p



Jeg har i det siste følt at jeg har ofret mye for denne prosessen, og vi har ikke engang startet :sorry:

Jeg er lei av å sitte hjemme og vente på mensen fordi at jeg vet hvordan det er når det starter. Jeg skulle hente gubben på jobb en dag for noen måneder siden da smertene kom, jeg måtte sloss med min egen besinnelse for å klare å kjøre til jobben hans, også ble jeg sittende utenfor å vente på han. Jeg satt bak frem og nesten opp-ned i passasjersetet og hylte av smerter da han kom ut og vi fikk kjørt hjem for å få i meg smertestillende :confused:
Og det der lever jeg med hver mnd, valget er liksom å være høy som et fjell eller ligge å gråte og spy av smerter, gjerne skjer begge deler samtidig. :wtf:
Jeg synes faktisk synd på meg selv, og jeg gruer meg bare til det begynner senere i dag :smiley-angry017

Her skriver jenta som gikk på knekt ankel og måtte krangle seg inn på røntgen fordi andre mente den ikke var knekt når jeg ikke gråt :confused013



Jeg er så utrolig redd for at hele prosessen egentlig bare blir et smertehelvete :schocked028 tenk om hormonene tar knekken på meg og eggstokkene blir like vonde som når jeg har eggløsning og jeg blir liggende av smerter da også?




Også en litt morsom og håpefull avslutning på et sutrete innlegg;
Jeg har faktisk aldri sett to streker laget av meg selv! Jeg har bare tatt digital de gangene det faktisk har vært spire(exu), så jeg håper jeg får oppleve noe helt nytt denne mnd! Det hadde vært fantastisk :happy093
 
Håper virkelig det, tiger!
Og de sier jo at endo kan bli bedre av å gå gravid så håper det kan stemme for deg
 
Håper virkelig det, tiger!
Og de sier jo at endo kan bli bedre av å gå gravid så håper det kan stemme for deg
Jeg håper virkelig det altså, for jeg har ikke psyke eller kropp til å slite med mensen mye lenger :oops: blir det to på første forsøk så er vi faktisk ferdige, gubben er visst mer bestemt på maks to enn jeg trodde :dead: men det er kanskje like greit også...
 
Skjønner det. Det er heftig dette her.
 
Åååååh, da kom mensen i det jeg våknet, smertene er heldigvis ikke på topp enda, så kanskje jeg klarer å få i meg en kopp kaffe og en brødskive uten å dø :rolleyes:

Begynt med smertestillende, kledd på meg onepiece og skal finne frem dataen, så må blir det world of warcraft ut dagen :cool:

Må holde meg mest mulig i ro siden bevegelse gjør det værre for meg :hilarious:

Imorgen begynner jeg på sprøyter!! Satte dem på benken for et par dager siden sånn at de ikke skulle være kalde å sette :p
 
Huff. Får håpe det er siste gangen på leeeeeeenge!
Lykke til med sprøytestart
 
Lykke til med sprøytestart :)
 
Back
Topp