lillyzilly
Forumet er livet
Kom igjen el!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper el er rett rundt hjørnet dagene går sakte ja, men nå er du nærmere enn noen gang!!
Takk for heiing ❤Kom igjen el!
Ikke helt enig med clearblue.. dette er positivt i mine øyne for mine hormoner
Logisk....Ååh! Pasientreiser er så vanskelige! Fikk innvilget min reiseregning til forsamtale men ikke ledsagers(gubben)da det "ikke foreligger dokumentasjon på medisinsk behov for ledsager" jeg sendte jo med brevet der det stod at begge måtte komme!!!!
Irritert
Ååh! Pasientreiser er så vanskelige! Fikk innvilget min reiseregning til forsamtale men ikke ledsagers(gubben)da det "ikke foreligger dokumentasjon på medisinsk behov for ledsager" jeg sendte jo med brevet der det stod at begge måtte komme!!!!
Irritert
Skal snakke med st.olavs på mandag. Og jeg skal ha så tydelige jævla papirer at de husker det i sitt neste liv. Blir så forbanna på sånt tull! Pasientreiser ordnet jo fly til han på veien dit så hvorfor skal de nekte for oppholdet?!Logisk....
Burde jo holde å sende med det brevet liksom
Tar et døgn å kjøre omtrent....Kjører dere eller må dere ta fly?
Tar et døgn å kjøre omtrent....
Jepp; fly.. dagen før, går ikke fly tidlig nok til at vi kommer oss dit på dagen.Så dere flyr med andre ord? Da skal jo begge dekkes. Kan du be klinikken sende bekreftelse på at begge må med?
Må nok det .. men pasientreiser her gjør mye feil, en venninne av meg fikk nekt på kosttillegg når det ene flyet gikk 0700 og det andre 2200, som faktisk er helt vanlig her vi bor hvis man skal på sykehusJeg tror jeg hadde ringt pasientreiser først og hørt hva de krever av dokumentasjon! For om dere allerede har fått brev fra St.Olavs der det står at dere begge må være der, så har de jo dokumentert det[emoji5]
Må nok det .. men pasientreiser her gjør mye feil, en venninne av meg fikk nekt på kosttillegg når det ene flyet gikk 0700 og det andre 2200, som faktisk er helt vanlig her vi bor hvis man skal på sykehus
Sykt typisk at jeg skal plages egentlig, gubben ristet bare på hodet da jeg så det til han, ikke litt imponert engang.