Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Håper på EL så alt er i rute
 
El.testene mine har begynt å få strek, antar de er positive imorgen og at eggløsning da blir imorgen kveld eller natt til onsdag! Da kan jeg forvente tr den 1. Og vi kommer igang fortere! Kom igjen kroppen! Gi meg eggløsning nå! :singing:
 
Krysser fingerne for at alt går etter planen nå. Veldig klar for å få deg over i termingruppe og
 
Nevnte jeg at jeg hadde bestilt meg fire gravid-tights fra wish? https://www.wish.com/c/57ecd09a61edad1a55716bf5
De har kommet, veldig tynne i stoffet, men tror de skal være fine om sommeren om jeg blir en sånn varm gravid-dame. fargene var superfine! Noen som vet hvor man får tak i ok strømpebukser til gravide som ikke er nylon, foresten?:smug:`

Mistenker at el kommer ila natten, så skal teste litt til før sengetid gitt, siden de var blitt så sterke på et par timer.
 
Ikke helt enig med clearblue.. dette er positivt i mine øyne for mine hormoner :confused:
 

Vedlegg

  • 20180116_000321.jpg
    20180116_000321.jpg
    788,7 KB · Visninger: 140
Ikke helt enig med clearblue.. dette er positivt i mine øyne for mine hormoner :confused:

Er vel like før? Jeg bruker å ha en slik strek en dag eller to før jeg får smiley[emoji5]
 
Skal ikke prøve meg på å tolke det der bare krysser fingerne
 
Ååh! Pasientreiser er så vanskelige! Fikk innvilget min reiseregning til forsamtale men ikke ledsagers(gubben)da det "ikke foreligger dokumentasjon på medisinsk behov for ledsager" jeg sendte jo med brevet der det stod at begge måtte komme!!!!
Irritert :sorry:
 
Ååh! Pasientreiser er så vanskelige! Fikk innvilget min reiseregning til forsamtale men ikke ledsagers(gubben)da det "ikke foreligger dokumentasjon på medisinsk behov for ledsager" jeg sendte jo med brevet der det stod at begge måtte komme!!!!
Irritert :sorry:
Logisk....
Burde jo holde å sende med det brevet liksom
 
Ååh! Pasientreiser er så vanskelige! Fikk innvilget min reiseregning til forsamtale men ikke ledsagers(gubben)da det "ikke foreligger dokumentasjon på medisinsk behov for ledsager" jeg sendte jo med brevet der det stod at begge måtte komme!!!!
Irritert :sorry:

Kjører dere eller må dere ta fly?
 
Logisk....
Burde jo holde å sende med det brevet liksom
Skal snakke med st.olavs på mandag. Og jeg skal ha så tydelige jævla papirer at de husker det i sitt neste liv. Blir så forbanna på sånt tull! Pasientreiser ordnet jo fly til han på veien dit så hvorfor skal de nekte for oppholdet?!
 
Så dere flyr med andre ord? :) Da skal jo begge dekkes. Kan du be klinikken sende bekreftelse på at begge må med?
Jepp; fly.. dagen før, går ikke fly tidlig nok til at vi kommer oss dit på dagen.
Hadde lagt med bilde av brevet fra st.olavs, som så at vi begge måtte møte opp. Ble ikke godkjent. Skal ringe både pas. Reiser og st. Olavs på mandag.. må få ordnet opp i dette her!
 
Jeg tror jeg hadde ringt pasientreiser først og hørt hva de krever av dokumentasjon! For om dere allerede har fått brev fra St.Olavs der det står at dere begge må være der, så har de jo dokumentert det[emoji5]
 
Jeg tror jeg hadde ringt pasientreiser først og hørt hva de krever av dokumentasjon! For om dere allerede har fått brev fra St.Olavs der det står at dere begge må være der, så har de jo dokumentert det[emoji5]
Må nok det .. men pasientreiser her gjør mye feil, en venninne av meg fikk nekt på kosttillegg når det ene flyet gikk 0700 og det andre 2200, som faktisk er helt vanlig her vi bor hvis man skal på sykehus :p

Sykt typisk at jeg skal plages egentlig, gubben ristet bare på hodet da jeg så det til han, ikke litt imponert engang.
 
Hvis ikke må du be om en slik[emoji5] vi fikk med det på mannen!

702157695f99674695342e8341512a99.jpg
 
Må nok det .. men pasientreiser her gjør mye feil, en venninne av meg fikk nekt på kosttillegg når det ene flyet gikk 0700 og det andre 2200, som faktisk er helt vanlig her vi bor hvis man skal på sykehus :p

Sykt typisk at jeg skal plages egentlig, gubben ristet bare på hodet da jeg så det til han, ikke litt imponert engang.

Herregud så håpløst[emoji849][emoji849][emoji849]
 
Back
Topp