Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Tipp topp tommel opp[emoji16][emoji16][emoji16]
 
Hvordan har det gått?
Tenk at jeg glemte å svare deg! Husker til og med at jeg satt og skulle skrive til deg og glemte det:bag:
Vel.. de hadde visst prøvd å ringe, men tlf min likte visst ikke folk, å jeg måtte legge inn på nytt i dag og da ringte de opp med en gang :cat:
Så nå er det ikke lenge igjen :Heartred:Heartred
Jeg gleder meg skikkelig til å hente ut medisiner!
 
Så herlig at dere både har fått bekreftet forsøk og tidspunkt! :) Da er det bare å starte nedtellingen :)
 
Så herlig at dere både har fått bekreftet forsøk og tidspunkt! :) Da er det bare å starte nedtellingen :)
Ja, det var jammen på tide med litt ordentlig håp her i gården :Heartred
Dette trengte jeg virkelig å få på plass altså!
 
Tenk at jeg glemte å svare deg! Husker til og med at jeg satt og skulle skrive til deg og glemte det:bag:
Vel.. de hadde visst prøvd å ringe, men tlf min likte visst ikke folk, å jeg måtte legge inn på nytt i dag og da ringte de opp med en gang :cat:
Så nå er det ikke lenge igjen :Heartred:Heartred
Jeg gleder meg skikkelig til å hente ut medisiner!
Sånt skjer, ikke tenk på det.
Veldig bra alt har løst seg og dere snart er i gang!
 
Så bra dere har fått fastsatt dato - måtte tiden flakse avgårde frem til februar! Blir spennende dette, Tiger!baby :D
 
Ble ringt tilbake av Hausken nå nettopp, sædprøven hadde ikke vært fantastisk hos dem heller, og jeg fikk faktisk et råd av han for å bedre kvaliteten; antioksidanter.
Og han lo litt når jeg sa jeg stappet i gubben alt jeg fant av ekstra vitaminer for tiden.
Så jeg ble utrolig glad for at han ringte oss opp igjen, det setter jeg utrolig mye pris på. Skryt til Hausken-klinikkene for det altså!
 
Så flott at de ringte opp og fortalte det! Og kom med tips. Fortjener skryt for sånn kundeoppfølging ja.
 
Jeg er vanligvis lite glad i jul, pga erfaringer fra tidligere. Men det har vært fint, tross et skikkelig slag i magen på julaften med ENDA en gravid-annonsering med ei som har nr to på vei etter at vi startet å prøve :( da følte jeg meg rimelig håpløs. Og alle de andre som er gravide og har babyer for tiden, ikke glem dem, det er visst bare fler og fler rundt oss.
Jeg prøver komme meg gjennom dette, og være positiv, men jeg gruer meg til å betale så inni hampens mye penger for noe som er en selvfølge for andre! Det er sykt urettferdig at det er så høy egenandel på ivf, og jeg får litt smått fnatt av tanken på å skulle bruke så mye penger på det!
Selvfølgelig er det verd det om vi får premien vår til slutt, men det føles som en så uendelig lang og tung vei :smiley-angry003
Skal bestille medisiner imorgen, da er det ca en mnd og noen dager til sprøytestart, og her tar det ca en uke fra medisiner er bestilt til de kommer.. dersom de er på sentrallageret..! Så jeg er jo livredd for at noe skal skje og de blir borte i levering.
Alt som kan gå galt altså, jeg blir helt motløs.
Håpet har vært over dobbelt så sterkt på at vi skal få et mirakel i jula.. og jeg går og fantaserer på meg symptomer :smiley-ashamed005 men jeg må nok bare være realistisk og legge fra meg den tanken.
Kun et par dager til ikm. Den nest siste ikmen før ivf.. og det er jo noe, det skjer ting snart :Heartbigred
 
❤️❤️ Håper 2018 blir ditt år med både spire og fødsel
 
Stor klem til deg, tiger.
Forstår tankene dine så godt. Håper inderlig at dere har babyen deres neste jul
 
Kjære deg, akkuratt det med utgiftene forstår jeg så inderlig godt! Husker jeg følte meg litt teit og, som satte en prislapp på babyen min liksom. Så er det jo verdt det, her jeg ligger og ammer mitt ivf mirakel. Men det er allikevel sykt mye penger og sykt sykt sykt urettferdigt at noen skal prøve å bli gravide og får det til nesten med en gang mens vi bruker flere år, både med den ene og den andre metoden.. Så la deg få lov til å kjenne på hvor urettferdig det er iblant, og tenk at kanskje (slik var det iallefall for oss) at vi er enormt takknemlig for hver milepæl som følger, antall egg, hotellopphold,spermprøve,folikkel,graviditetstester og svangerskap. Men etter en stund glemmer en faksitk litt av ivf styret.(det trodde ikke jeg når de sa det til meg) vet ikke helt hvor jeg vil med dette, vi er alle ulike såklart men håper jeg kan være til noe trøst for deg. For det kan jo fort gå fint på første forsøk for dere også, og det er jo ikke lenge til!
stor klem :Heartred
 
God klem til deg<3
 
Klem ❤️ Det ER urettferdig og det synes jeg at det er lov å synes. Jeg er sikker på at dere vil lykkes til slutt og når du får barnet ditt i armene er (nesten) all venting, alle tanker og alle plager glemt. Hold ut! ❤️
 
Back
Topp