Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Ingen ny prøve før ivf såvidt jeg vet. Ganske sykt. Skal få tatt prøve privat istede om ikke vi får henvisning.

Det ville jeg gjort[emoji1303][emoji1303] greit å vite litt hva man kan forvente når forsøket begynner!!
 
Så utrolig trist å høre at det ble en dårlig opplevelse og at resultat var så nedslående. Og så merkelig at det var så mye dårligere enn sist. Hva er planen videre, da? Vil de ikke hjelpe dere i det offentlige?
 
Så utrolig trist å høre at det ble en dårlig opplevelse og at resultat var så nedslående. Og så merkelig at det var så mye dårligere enn sist. Hva er planen videre, da? Vil de ikke hjelpe dere i det offentlige?
Joda.. utrolig nok sa de ikke noe annet enn å kjefte for livsstil og at vi måtte legge om. Vi får hjelp uansett men hun fokuserte på at vi måtte gjøre vår del også, legge om livsstil.
Så hun skrev icsi i papirene og skjønner ikke hvorfor hun gadd engang om prøven var så dårlig :hungover:
 
Joda.. utrolig nok sa de ikke noe annet enn å kjefte for livsstil og at vi måtte legge om. Vi får hjelp uansett men hun fokuserte på at vi måtte gjøre vår del også, legge om livsstil.
Så hun skrev icsi i papirene og skjønner ikke hvorfor hun gadd engang om prøven var så dårlig :hungover:

Hm. Hva er planen videre, da?
 
Hm. Hva er planen videre, da?
Vel.. piske mannen på trening og helle i han vitaminer og mineraler.. og fôre han med kaninfôr?
Blir ivf ila vinteren, vet ikke når. Regner med icsi siden hun skrev det. Tror egentlig bare det var en dårlig prøve-dag, for jeg nekter å tro at det er riktig at det ble så dårlig så fort:wtf:
 
Hjelpes! Her må jo sykdom eller noe ha spilt inn? En kan da ikke gå fra masse livlige svømmere til en så dårlig prøve på så kort tid vel? :wideyed::wideyed: For en sjokkbeskjed da, og sikkert ganske uventet med så fin prøve for kort tid siden. :confused:

Håper det blir litt hyggeligere beskjeder å få etterhvert altså. :Heartred
 
Hjelpes! Her må jo sykdom eller noe ha spilt inn? En kan da ikke gå fra masse livlige svømmere til en så dårlig prøve på så kort tid vel? :wideyed::wideyed: For en sjokkbeskjed da, og sikkert ganske uventet med så fin prøve for kort tid siden. :confused:

Håper det blir litt hyggeligere beskjeder å få etterhvert altså. :Heartred
Aner ikke hva som skjer.. Han skal til fastlegen og henvises til flere prøver før vi begynner med forsøk, det går rett og slett ikke ann :eek:
 
I dag har jeg sovet leeenge. Vært utrolig mye styr med reising hit og dit, dårlig mat og masse drikke i det siste.. er helt utslitt. Så i dag blir det kaffe, finne ut av den nye støvsugeren, og gjøre husarbeid som vi har forsømt i over en uke.. Han ønsket at jeg skulle la være å ta det sånn at han har noe å gjøre i helga...
 
I dag har jeg sovet leeenge. Vært utrolig mye styr med reising hit og dit, dårlig mat og masse drikke i det siste.. er helt utslitt. Så i dag blir det kaffe, finne ut av den nye støvsugeren, og gjøre husarbeid som vi har forsømt i over en uke.. Han ønsket at jeg skulle la være å ta det sånn at han har noe å gjøre i helga...
Har lest igjennom dagboken din nå, Tigerbaby. For noen tilbakemeldinger dere har fått som nesten ikke kan henge på greip? Men med planlagt forsøk alikevel med ICSI så vil jo dette ordne seg alikevell på den ene eller andre måten :)

Ønsker deg masse lykke til - og la mannen jobbe litt nå ;)
 
Har lest igjennom dagboken din nå, Tigerbaby. For noen tilbakemeldinger dere har fått som nesten ikke kan henge på greip? Men med planlagt forsøk alikevel med ICSI så vil jo dette ordne seg alikevell på den ene eller andre måten :)

Ønsker deg masse lykke til - og la mannen jobbe litt nå ;)
Håper det ordner seg :) venter på tlf fra lege på Hausken, skal spørre litt hva vi kan gjøre, om evt de tar han inn på en test i januar.. så hiver jeg han på flyet på morgenen og henter han igjen på kvelden på flyplassen :bookworm: håper de egentlig har noe beroligende å si altså, og noen gode råd, for jeg brast ut i gråt da jeg pratet med damen i resepsjonen i sted :crybaby2
 
Tenkte bare å titte innom for å se hvordan det går med deg. Kjedelig med så nedslående tilbakemeldinger, det må jo ha oppstått en feil et sted? Håper du får en god samtale med legen og at veien fremover blir optimistisk. Fortsatt lykke til så masse!
 
Akupunktøren min anbefalte å kontakte en ernæringsfysiolog for å få satt opp et «program» med hvilke vitaminer og doser for å bedre sædkvalitet hos akkurat min mann :) vi rakk aldri komme så langt men tenker å gjøre det med prøving på nr 2.
 
Toppen av kaka var nå at jeg skar meg på boksen med makrell i tomat :jimlad:
Har kjøpt q-10 og sink til han, omega 3, multivitaminer og magnesium har vi fra før.. skal jeg stappe i han folat Også? :eek: stakkars mannen!
 
Så kjedelig med å møte på sånne resultater og med litt kjipe folk, (om jeg tolker deg riktig)
Dersom mannen har vært febersyk så påvirker det kvaliteten, absolutt.

Ville hørt hva legen sier om evt tesa eller andre behandlinger som kan være aktuelle for dere.

Her var det full rulle med magnesium og sink og røykeslutt (bare festrøyk men..) og sunt normalt kosthold. Vi gikk ifra ICSI til IVF pga dette så det kan endre seg. Nå hadde ikke han hatt feber heller, mellom første og andre test så jeg tror dette kan være litt dagsavhengig også.. når vi skulle ha uttak/befruktning var vi jo redd for at det var for liten prøve han leverte, men den var jo helt topp.

Forteller dette for å si at det kan fort gå godt også, og slik jeg forstår så har dere blitt satt opp til ICSI ?

Jeg er nå gravid uke 39+4 og vi er bevis på at prøvene kan endre seg :happy:

Stor klem :Heartred
P.s det er lov å være litt lei og frustrert. Heldigvis som du skriver, har dere søkt hjelp tidlig!
 
Så kjedelig med å møte på sånne resultater og med litt kjipe folk, (om jeg tolker deg riktig)
Dersom mannen har vært febersyk så påvirker det kvaliteten, absolutt.

Ville hørt hva legen sier om evt tesa eller andre behandlinger som kan være aktuelle for dere.

Her var det full rulle med magnesium og sink og røykeslutt (bare festrøyk men..) og sunt normalt kosthold. Vi gikk ifra ICSI til IVF pga dette så det kan endre seg. Nå hadde ikke han hatt feber heller, mellom første og andre test så jeg tror dette kan være litt dagsavhengig også.. når vi skulle ha uttak/befruktning var vi jo redd for at det var for liten prøve han leverte, men den var jo helt topp.

Forteller dette for å si at det kan fort gå godt også, og slik jeg forstår så har dere blitt satt opp til ICSI ?

Jeg er nå gravid uke 39+4 og vi er bevis på at prøvene kan endre seg :happy:

Stor klem :Heartred
P.s det er lov å være litt lei og frustrert. Heldigvis som du skriver, har dere søkt hjelp tidlig!
Ja.. Vi var litt uheldige med dagen vi møtte dem på, og vi var jo mildt sagt stresset selv etter 15timer forsinkelse med fly :sorry:
Vi er satt opp til icsi ja.. skal høre ang tesa når jeg snakker med sykepleieren imorgen.
Har satt han på masse ekstra vitaminer og se tar han med glede, prøvde å få han med på trening men det var klart og tydelig nekt. Han er overbevist om at det er det at han har vært syk pluss at det har vært så sabla mye stress og lite hjemme/ro for oss.. :shy:
 
Ja.. Vi var litt uheldige med dagen vi møtte dem på, og vi var jo mildt sagt stresset selv etter 15timer forsinkelse med fly :sorry:
Vi er satt opp til icsi ja.. skal høre ang tesa når jeg snakker med sykepleieren imorgen.
Har satt han på masse ekstra vitaminer og se tar han med glede, prøvde å få han med på trening men det var klart og tydelig nekt. Han er overbevist om at det er det at han har vært syk pluss at det har vært så sabla mye stress og lite hjemme/ro for oss.. :shy:
Oj såpass med forsinkelse, ikke rart dere var stressa!

Håper dere får noe svar idag :happy:
 
Hvordan har det gått?
 
Så bra!! Lykke til!
 
Back
Topp