Ønsker deg et godt nyttår, tigern! Gleder meg til å følge reisen din [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg og!Jeg håper virkelig at dere får full klaff på første forsøk!
Sikkert lokalt.. det var gørrbillig!!Godt å få planlagt litt, det hjelper nok på ventetiden, selvom den blir lang.. gleder meg til å følge dere
Sykt god pris på emmaljunga edge duo da, var det et lokalt tilbud? Saumfarte nettet etter tilbud på b.f. men fant ingenting.. Vi betalte 11600,- med regntrekk (fikk da gratis stellebag). Tror de pleier å selge ut fjorårsmodeller i løpet av sommeren for å gjøre plass til 2019-modellene, så ville fulgt med da også
Murrer og stikker skikkelig i eggstokkene, håper det er kroppen som prøver seg på tidlig el. igjen, det hadde vært flott! Ff mener el kommer ca neste torsdag, hadde vært fint med litt tidligere, sånn at vi kunne starte forsøk tidligere også!
Jeg synes nesten det er værre å vente på el nå enn noe annet jeg har ventet på før. Tankene raser gjennom, tenk om den er kjempesen og jeg må vente lenge på forsøk. Et par dager fra og til føles som en evighet akkurat nå! Ååh, kom igjen nå kroppen! Jeg vil komme igang med forsøk, jeg gleder meg så sykt til å kunne føle at vi har en sjans for en gangs skyld!