Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Hvis ikke må du be om en slik[emoji5] vi fikk med det på mannen!

702157695f99674695342e8341512a99.jpg
Skal høre med dem.. får ikke gjort stort før mandag.. det var bare så teit at reisebehandlingen kom i dag kl 8!
 
Vi fikk beskjed om at så lenge henvisningen står med begges navn så dekkes begge to... så teit at de lager trøbbel for dere!
 
Da fikk jeg snakket med pas.reiser. feilen var at jeg kan ikke søke for han også, jeg må logge inn på hand bruker og søke for han alene. :shy:
Også spurte jeg ang reisen i feb, og på generelt grunnlag så ville vi fått hotell dekket pga serieopphold og lang reisevei. Men det kom de til å beregne kostnader på n0r de fikk søknaden.
 
Godt du fikk svar, men teit det skal være så vrient disse tingene.

Ser jeg helt har glemt å sende deg babystøv. Det kan vi ikke ha noe av.

:binkybaby:love7:Heartred
 
Mumser sjokoladetrøfler med havsalt, kokte egg, brødskiver med leverpostei og majones om dagene..våkner om natta med lyst på biola :hilarious:
Jeg er påvirket av progesteron ja!
Tenk at det er sånn her av vanlig progesteron.. jeg kommer jo til å spise meg ihjel som gravid om litt over en mnd! :cat:
Håper jeg kan spise meg litt opp i vekt!
 
Du kan få litt overføring av meg altså for jeg har nok....

Bortsett fra majones hørtes det veldig godt ut.....
Hvor i forløpet er du nå da siden du sier du er påvirket av progesteron?
 
Du kan få litt overføring av meg altså for jeg har nok....

Bortsett fra majones hørtes det veldig godt ut.....
Hvor i forløpet er du nå da siden du sier du er påvirket av progesteron?
Høres bra ut!
8dpo, er nå det bruker være verst :)
 
Skjønner. Da kan det bli interessant når du skal ta progesterontilskudd i tilegg da
Jepp.. spise mannen ut av huset :hilarious:
spiser lite før el. Og myyye etter el... så kroppen går vel i null på ett vis! Normalt for meg egentlig, men det var litt voldsomt denne runden følte jeg :oops:
 
Jepp.. spise mannen ut av huset :hilarious:
spiser lite før el. Og myyye etter el... så kroppen går vel i null på ett vis! Normalt for meg egentlig, men det var litt voldsomt denne runden følte jeg :oops:
Lov å håpe på et mirakel...
 
Nekter å bruke energien min på å håpe :p
Tester på ikn fordi jeg må, kanskje det blir en liten overraskelse, mest sannsynlig ikke :hilarious:
Skjønner det.
Men nå er dere uansett snart igang på ordentlig!!!
 
Jeg er litt kvisetryne i dag da, startet dagen med å poppe en jeg har ventet på siden i går kveld .. kanskje fordi jeg har bøttet nedpå med masse dårlig mat :shifty: jeg liker sjokolade, men den er dum som gir kviser.
Jeg er sånn uheldig mæhæ som merker det når kvisene begynner å gro, og dagen etter er den klar til å tas, så jeg går liksom og venter på den hele kvelden! :grumpy:
 
Jeg er litt kvisetryne i dag da, startet dagen med å poppe en jeg har ventet på siden i går kveld .. kanskje fordi jeg har bøttet nedpå med masse dårlig mat :shifty: jeg liker sjokolade, men den er dum som gir kviser.
Jeg er sånn uheldig mæhæ som merker det når kvisene begynner å gro, og dagen etter er den klar til å tas, så jeg går liksom og venter på den hele kvelden! :grumpy:
Haha, story of my life det der med kvisene :p Kan nesten se den vokse, men den kan ikke poppes før dagen etter, da er den klar :hilarious: Sjokolade, det er løsningen på alle problemer ❤️
 
Jeg er litt kvisetryne i dag da, startet dagen med å poppe en jeg har ventet på siden i går kveld .. kanskje fordi jeg har bøttet nedpå med masse dårlig mat :shifty: jeg liker sjokolade, men den er dum som gir kviser.
Jeg er sånn uheldig mæhæ som merker det når kvisene begynner å gro, og dagen etter er den klar til å tas, så jeg går liksom og venter på den hele kvelden! :grumpy:
Da er det jo en trøst at det faktisk ikke er sukker/sjokolade men hormonene som gir kvisene [emoji14]
Eller er det egentlig en trøst mtp hvor plaga du er av hormoner ? [emoji85]
Istedenfor at det er hormonene som gjør at du spiser sjokolade og får kviser så er det hormonene som gir kvisene og så kan du trøste deg med sjokolade [emoji28]

Huff. Men nå!! Nå er det ikke lenge igjen til dere er i gang, og jeg er såååå spent og gleder meg til å titte innom her hver dag på jakt etter symptomer og den andre streken [emoji3]
 
Da er det jo en trøst at det faktisk ikke er sukker/sjokolade men hormonene som gir kvisene [emoji14]
Eller er det egentlig en trøst mtp hvor plaga du er av hormoner ? [emoji85]
Istedenfor at det er hormonene som gjør at du spiser sjokolade og får kviser så er det hormonene som gir kvisene og så kan du trøste deg med sjokolade [emoji28]

Huff. Men nå!! Nå er det ikke lenge igjen til dere er i gang, og jeg er såååå spent og gleder meg til å titte innom her hver dag på jakt etter symptomer og den andre streken [emoji3]
Haha, de hormonene ja! Hater dem!
Nå har magen min tatt seg en hormon-krøll også! Flotters! Siste syklus jeg skal plages med hormoner uten spire i magen! :cat:

Må innrømme at jeg ikke vet om jeg orker å legge ut alle testene jeg tar siden planen er en om dagen en periode.. og jeg er så redd for å bli skuffet over manglende eller dårlige streker også er alle så positive :sorry:
 
Gleder meg sånn til dere er igang!
 
Haha, de hormonene ja! Hater dem!
Nå har magen min tatt seg en hormon-krøll også! Flotters! Siste syklus jeg skal plages med hormoner uten spire i magen! :cat:

Må innrømme at jeg ikke vet om jeg orker å legge ut alle testene jeg tar siden planen er en om dagen en periode.. og jeg er så redd for å bli skuffet over manglende eller dårlige streker også er alle så positive :sorry:
Å jooooooooooo
Må få lov å hjelpe tolke stigning da.
 
Back
Topp