Skal høre med dem.. får ikke gjort stort før mandag.. det var bare så teit at reisebehandlingen kom i dag kl 8!Hvis ikke må du be om en slik[emoji5] vi fikk med det på mannen!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal høre med dem.. får ikke gjort stort før mandag.. det var bare så teit at reisebehandlingen kom i dag kl 8!Hvis ikke må du be om en slik[emoji5] vi fikk med det på mannen!
![]()
Skal høre med dem.. får ikke gjort stort før mandag.. det var bare så teit at reisebehandlingen kom i dag kl 8!

Høres bra ut!Du kan få litt overføring av meg altså for jeg har nok....
Bortsett fra majones hørtes det veldig godt ut.....
Hvor i forløpet er du nå da siden du sier du er påvirket av progesteron?
Skjønner. Da kan det bli interessant når du skal ta progesterontilskudd i tilegg daHøres bra ut!
8dpo, er nå det bruker være verst![]()
Jepp.. spise mannen ut av husetSkjønner. Da kan det bli interessant når du skal ta progesterontilskudd i tilegg da
Lov å håpe på et mirakel...Jepp.. spise mannen ut av huset
spiser lite før el. Og myyye etter el... så kroppen går vel i null på ett vis! Normalt for meg egentlig, men det var litt voldsomt denne runden følte jeg![]()
Nekter å bruke energien min på å håpeLov å håpe på et mirakel...

Skjønner det.Nekter å bruke energien min på å håpe
Tester på ikn fordi jeg må, kanskje det blir en liten overraskelse, mest sannsynlig ikke![]()
Ja, det føles veldig bra!Skjønner det.
Men nå er dere uansett snart igang på ordentlig!!!
jeg liker sjokolade, men den er dum som gir kviser.
Haha, story of my life det der med kviseneJeg er litt kvisetryne i dag da, startet dagen med å poppe en jeg har ventet på siden i går kveld .. kanskje fordi jeg har bøttet nedpå med masse dårlig matjeg liker sjokolade, men den er dum som gir kviser.
Jeg er sånn uheldig mæhæ som merker det når kvisene begynner å gro, og dagen etter er den klar til å tas, så jeg går liksom og venter på den hele kvelden!![]()
Sjokolade, det er løsningen på alle problemer Da er det jo en trøst at det faktisk ikke er sukker/sjokolade men hormonene som gir kvisene [emoji14]Jeg er litt kvisetryne i dag da, startet dagen med å poppe en jeg har ventet på siden i går kveld .. kanskje fordi jeg har bøttet nedpå med masse dårlig matjeg liker sjokolade, men den er dum som gir kviser.
Jeg er sånn uheldig mæhæ som merker det når kvisene begynner å gro, og dagen etter er den klar til å tas, så jeg går liksom og venter på den hele kvelden!![]()
Haha, de hormonene ja! Hater dem!Da er det jo en trøst at det faktisk ikke er sukker/sjokolade men hormonene som gir kvisene [emoji14]
Eller er det egentlig en trøst mtp hvor plaga du er av hormoner ? [emoji85]
Istedenfor at det er hormonene som gjør at du spiser sjokolade og får kviser så er det hormonene som gir kvisene og så kan du trøste deg med sjokolade [emoji28]
Huff. Men nå!! Nå er det ikke lenge igjen til dere er i gang, og jeg er såååå spent og gleder meg til å titte innom her hver dag på jakt etter symptomer og den andre streken [emoji3]

Å joooooooooooHaha, de hormonene ja! Hater dem!
Nå har magen min tatt seg en hormon-krøll også! Flotters! Siste syklus jeg skal plages med hormoner uten spire i magen!
Må innrømme at jeg ikke vet om jeg orker å legge ut alle testene jeg tar siden planen er en om dagen en periode.. og jeg er så redd for å bli skuffet over manglende eller dårlige streker også er alle så positive![]()