CD 24, 7 DPO
Hei og hopp som dagene går. Jeg er bare her for å skrive ned symptomerFøler ikke at det har blitt klaff denne gangen, men skal aldri si aldri. De to siste dagene har jeg vært veldig forstoppet og det blir jeg alltid når jeg er gravid, men vanligvis ikke så tidlig tror jeg. Ellers er jeg også veldig kald (ikke uvanlig) og i dag hadde jeg litt stikkinger nede i magen. Jeg tenker kanskje jeg tar en tidligtest rundt 9 DPO hvis jeg blir utålmodig. Jeg har dog arbeidshelg så kanskje jeg klarer å holde meg til IKM. Det er lov å drømme
![]()
Jeg er 3DPO og vært kald i hele dag - er det et potensielt tegn på svangerskap? Var veldig varm rundt EL (fikk positiv EL-test 29.mars, men aldri noe slim), men i dag har jeg vært frossen hele dagen (inne).
Den ble målt til 11+5 og hadde vokst mye siden forrige uke!
Hun ville også at jeg skal slutte på crinone og DET var en mye skumlere tanke. Jeg hadde dog bare 5 doser igjen, så vi ble enige om at jeg kan ta dem annenhver dag til det er tomt. Det føles mye tryggere enn å bare slutte på dagen..
Siden sist har vi jo flyttet og på denne tiden er de aller fleste virksomhetene stengt. Alternativene blir nok Medicus eller Hausken. Er det noen som har erfaring med ultralyd hos dem? 

Graviditeten synes jo ikke på kroppen enda og jeg regner med det kan ta litt tid. Med Junior var jeg nærmere uke 30 før andre enn meg og mannen klarte å se magen
). Jeg er litt mer avslappet da og prøver å tenke at dette skal gå bra nå. Jeg prøver å finne et sted jeg kan ta en ny UL hos i ca uke 14 og etter det kan det være vi deler nyheten vår med familien.

nyyyt maks nå!
Nå har omsider trøttheten sluppet taket litt og jeg kjenner energien kommer tilbake. Jeg føler magen vokser litt, men den er paddeflat på morgenen så det er nok ønsketenkning