Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Det er en helt fantastisk følelse, er så takknemlig for å oppleve dette igjenUtrolig koselig oppdatering! også at du er begynt å få litt mage og kjenne liv inni, herlighet så vakkert!
Takk Sitter langt inne å være sykemeldt igjen egentlig, men er jo viktig å lytte til kroppen også. Hvordan går det med deg og jobb (og magen)?Herlig oppdatering ❤
Godt at du tar vare på deg selv og jobbe redusert! Høres fornuftig ut
Takk Det er en helt fantastisk følelse, er så takknemlig for å oppleve dette igjen
Takk Sitter langt inne å være sykemeldt igjen egentlig, men er jo viktig å lytte til kroppen også. Hvordan går det med deg og jobb (og magen)?
Husk å ta vare på deg selv du også, jobben er alltid der når du kommer tilbake. Masse lykke til i dagJa! Det er så viktig, spesielt nå med lille i magen
Det går bra, sykmeldt ut neste uke, og vil da begynne på jobb igjen fra mandag 25! Om det er 100 eller 50% må jrg se til uka, føler jeg bare blir SÅ fort sliten, og redd jeg ikke er menneske etter jobb om jeg skal rett i 100 igjen
Lille i magen har det bra, etter alt jeg vet! Ny ul i morgen 10+5, så blir veldig morro å se❤ takk som spør!
Husk å ta vare på deg selv du også, jobben er alltid der når du kommer tilbake. Masse lykke til i dag
Så utrolig fantastisk!!!17+5
I dag så jeg den første bevegelsen på utsiden Blir så utrolig glad for alle livstegnene denne spira gir fra seg og er så takknemlig for å få oppleve dette igjen Sist gikk jeg omtrent og trippet i flere uker og analyserte magen hver kveld for å føle/se liv. Denne gangen har jeg liksom ikke tid til å fokusere på det i en allerede travel hverdag. Det er litt deilig for jeg har ikke hatt mulighet til å bli utålmodig enda. Nå teller vi bare ned til OUL som er om ti dager
17+5
I dag så jeg den første bevegelsen på utsiden Blir så utrolig glad for alle livstegnene denne spira gir fra seg og er så takknemlig for å få oppleve dette igjen Sist gikk jeg omtrent og trippet i flere uker og analyserte magen hver kveld for å føle/se liv. Denne gangen har jeg liksom ikke tid til å fokusere på det i en allerede travel hverdag. Det er litt deilig for jeg har ikke hatt mulighet til å bli utålmodig enda. Nå teller vi bare ned til OUL som er om ti dager
Så utrolig fantastisk!!!
Tusen takk! Helt fantastisk å kjenne liv, plutselig er det deres tur også Jeg føler dagene generelt flyr avgårde, men nedtellingen til OUL går i skikkelig slow motionÅh!! Så fint❤❤ håper de ti dagene går fort
Tusen takk! Helt fantastisk å kjenne liv, plutselig er det deres tur også Jeg føler dagene generelt flyr avgårde, men nedtellingen til OUL går i skikkelig slow motion
Ååh det gidde meg en fantastisk følelse å lese de ordene!Tusen takk! Helt fantastisk å kjenne liv, plutselig er det deres tur også Jeg føler dagene generelt flyr avgårde, men nedtellingen til OUL går i skikkelig slow motion
Ja det er veldig lite som slår det Og bevegelsene blir sterkere for hver dagFantastisk følelse
En vet aldri, føler det er ganske tilfeldig når en kjenner bevegelsene. Jeg mener jeg kjente det utenpå i uke 20 sist (innvendig rundt uke 18), så er tidligere ute denne gangen Og jeg føler svangerskapet ditt går så fort!Ja, som jeg gleder meg!!❤❤ men førstegangs og ekstra polstring, så tar vel sin tid føre det hvert fall kan kjennes på utsiden
Heheh, rart det der, men plutselig sitter du i venterommet
Ja tenk! Du har så mye fint i venteÅåh det gidde meg en fantastisk følelse å lese de ordene!
En vet aldri, føler det er ganske tilfeldig når en kjenner bevegelsene. Jeg mener jeg kjente det utenpå i uke 20 sist (innvendig rundt uke 18), så er tidligere ute denne gangen Og jeg føler svangerskapet ditt går så fort!
Oi, selv føler jeg det er ett år siden jeg testet positivt Men er glad den første tiden med nerver og redsel er forbiJa, du sier noe der!
Lige så! Føler du akkurat satt med positiv test
18+3
I dag da jeg våknet hadde jeg en skikkelig rar følelse i magen. Kikker ned og ser at jeg har en stor kul på høyresiden! Hele magen bulte liksom mot der, haha. Ropte på mannen at han måtte komme og kjenne, men han hadde det alt for travelt med å steke pannekaker til 3-åringen. Jaja Vet ikke om jeg har nevnt det tidligere, men vi har jo hatt våre utfordringer med Junior mtp søvn og det at kun mamma har vært god nok. Noe plutselig har skjedd etter treårsdagen for nå sover skatten rundt nesten hver natt! Det er så ufattelig deilig at jeg nå føler meg litt smågal siden vi skal starte på nytt igjen om et par måneder. Håper lillebrøster er litt mer glad i søvn
Vi skal se på bil i dag og det gleder jeg meg veldig til! Har allerede begynt å sjekke hvilke bilstoler barna skal få