Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

Herlig oppdatering ❤
Godt at du tar vare på deg selv og jobbe redusert! Høres fornuftig ut:happy:
 
Utrolig koselig oppdatering!:love7 også at du er begynt å få litt mage og kjenne liv inni, herlighet så vakkert!:Heartred
Takk :Heartred Det er en helt fantastisk følelse, er så takknemlig for å oppleve dette igjen :Heartred

Herlig oppdatering ❤
Godt at du tar vare på deg selv og jobbe redusert! Høres fornuftig ut:happy:
Takk :Heartred Sitter langt inne å være sykemeldt igjen egentlig, men er jo viktig å lytte til kroppen også. Hvordan går det med deg og jobb (og magen)? :love2
 
Takk :Heartred Det er en helt fantastisk følelse, er så takknemlig for å oppleve dette igjen :Heartred


Takk :Heartred Sitter langt inne å være sykemeldt igjen egentlig, men er jo viktig å lytte til kroppen også. Hvordan går det med deg og jobb (og magen)? :love2

Ja! Det er så viktig, spesielt nå med lille i magen:):Heartred
Det går bra, sykmeldt ut neste uke, og vil da begynne på jobb igjen fra mandag 25! Om det er 100 eller 50% må jrg se til uka, føler jeg bare blir SÅ fort sliten, og redd jeg ikke er menneske etter jobb om jeg skal rett i 100 igjen:oops:
Lille i magen har det bra, etter alt jeg vet! Ny ul i morgen 10+5, så blir veldig morro å se❤ takk som spør!
 
Ja! Det er så viktig, spesielt nå med lille i magen:):Heartred
Det går bra, sykmeldt ut neste uke, og vil da begynne på jobb igjen fra mandag 25! Om det er 100 eller 50% må jrg se til uka, føler jeg bare blir SÅ fort sliten, og redd jeg ikke er menneske etter jobb om jeg skal rett i 100 igjen:oops:
Lille i magen har det bra, etter alt jeg vet! Ny ul i morgen 10+5, så blir veldig morro å se❤ takk som spør!
Husk å ta vare på deg selv du også, jobben er alltid der når du kommer tilbake. Masse lykke til i dag :Heartred
 
Viktig å ta vare på seg selv
Godt alt står bra til.
 
17+5

I dag så jeg den første bevegelsen på utsiden :Heartred Blir så utrolig glad for alle livstegnene denne spira gir fra seg og er så takknemlig for å få oppleve dette igjen :love017 Sist gikk jeg omtrent og trippet i flere uker og analyserte magen hver kveld for å føle/se liv. Denne gangen har jeg liksom ikke tid til å fokusere på det i en allerede travel hverdag. Det er litt deilig for jeg har ikke hatt mulighet til å bli utålmodig enda. Nå teller vi bare ned til OUL som er om ti dager :happy093
 
17+5
I dag så jeg den første bevegelsen på utsiden :Heartred Blir så utrolig glad for alle livstegnene denne spira gir fra seg og er så takknemlig for å få oppleve dette igjen :love017 Sist gikk jeg omtrent og trippet i flere uker og analyserte magen hver kveld for å føle/se liv. Denne gangen har jeg liksom ikke tid til å fokusere på det i en allerede travel hverdag. Det er litt deilig for jeg har ikke hatt mulighet til å bli utålmodig enda. Nå teller vi bare ned til OUL som er om ti dager :happy093
Så utrolig fantastisk!!!:love7:Heartbigred
 
17+5
I dag så jeg den første bevegelsen på utsiden :Heartred Blir så utrolig glad for alle livstegnene denne spira gir fra seg og er så takknemlig for å få oppleve dette igjen :love017 Sist gikk jeg omtrent og trippet i flere uker og analyserte magen hver kveld for å føle/se liv. Denne gangen har jeg liksom ikke tid til å fokusere på det i en allerede travel hverdag. Det er litt deilig for jeg har ikke hatt mulighet til å bli utålmodig enda. Nå teller vi bare ned til OUL som er om ti dager :happy093

Åh!! Så fint❤❤ håper de ti dagene går fort:happy:
 
Fantastisk følelse
 
Tusen takk! Helt fantastisk å kjenne liv, plutselig er det deres tur også :love017 Jeg føler dagene generelt flyr avgårde, men nedtellingen til OUL går i skikkelig slow motion :laughing002

Ja, som jeg gleder meg!!❤❤ men førstegangs og ekstra polstring, så tar vel sin tid føre det hvert fall kan kjennes på utsiden:oops:
Heheh, rart det der, men plutselig sitter du i venterommet:D
 
Fantastisk følelse
Ja det er veldig lite som slår det :Heartred Og bevegelsene blir sterkere for hver dag :love2

Ja, som jeg gleder meg!!❤❤ men førstegangs og ekstra polstring, så tar vel sin tid føre det hvert fall kan kjennes på utsiden:oops:
Heheh, rart det der, men plutselig sitter du i venterommet:D
En vet aldri, føler det er ganske tilfeldig når en kjenner bevegelsene. Jeg mener jeg kjente det utenpå i uke 20 sist (innvendig rundt uke 18), så er tidligere ute denne gangen :D Og jeg føler svangerskapet ditt går så fort!
Ååh det gidde meg en fantastisk følelse å lese de ordene!:Heartbigred:love017
Ja tenk! Du har så mye fint i vente :love017
 
En vet aldri, føler det er ganske tilfeldig når en kjenner bevegelsene. Jeg mener jeg kjente det utenpå i uke 20 sist (innvendig rundt uke 18), så er tidligere ute denne gangen :D Og jeg føler svangerskapet ditt går så fort!

Ja, du sier noe der!:happy:
Lige så! Føler du akkurat satt med positiv test:wideyed:
 
18+3

I dag da jeg våknet hadde jeg en skikkelig rar følelse i magen. Kikker ned og ser at jeg har en stor kul på høyresiden! Hele magen bulte liksom mot der, haha. Ropte på mannen at han måtte komme og kjenne, men han hadde det alt for travelt med å steke pannekaker til 3-åringen. Jaja :rolleyes: Vet ikke om jeg har nevnt det tidligere, men vi har jo hatt våre utfordringer med Junior mtp søvn og det at kun mamma har vært god nok. Noe plutselig har skjedd etter treårsdagen for nå sover skatten rundt nesten hver natt! Det er så ufattelig deilig at jeg nå føler meg litt smågal siden vi skal starte på nytt igjen om et par måneder. Håper lillebrøster er litt mer glad i søvn :shy:

Vi skal se på bil i dag og det gleder jeg meg veldig til! Har allerede begynt å sjekke hvilke bilstoler barna skal få :)
 
18+3

I dag da jeg våknet hadde jeg en skikkelig rar følelse i magen. Kikker ned og ser at jeg har en stor kul på høyresiden! Hele magen bulte liksom mot der, haha. Ropte på mannen at han måtte komme og kjenne, men han hadde det alt for travelt med å steke pannekaker til 3-åringen. Jaja :rolleyes: Vet ikke om jeg har nevnt det tidligere, men vi har jo hatt våre utfordringer med Junior mtp søvn og det at kun mamma har vært god nok. Noe plutselig har skjedd etter treårsdagen for nå sover skatten rundt nesten hver natt! Det er så ufattelig deilig at jeg nå føler meg litt smågal siden vi skal starte på nytt igjen om et par måneder. Håper lillebrøster er litt mer glad i søvn :shy:

Vi skal se på bil i dag og det gleder jeg meg veldig til! Har allerede begynt å sjekke hvilke bilstoler barna skal få :)

Så deilig at junior har sovet bedre! Og håper lille kommer til å få et godt sovehjerte❤
Lykke til med bilshopping!:D
 
19+0

Hurra! Ny uke og bare én dag igjen til ordinær ultralyd :Heartred Gleder meg veldig til å se lillegull og håper selvfølgelig at alt er bra der inne. Det er hvertfall fullt av liv og det er skikkelige dult som kommer. Vi har forsøkt å la pappaen kjenne litt, men lillebrøster har foreløpig ikke vært så samarbeidsvillig :knegg: Synes det er litt trist at pappaen ikke får være med på OUL. Jeg skjønner jo selvfølgelig hvorfor, men det var så stort da han fikk være med sist. Denne gangen har han jo ikke vært med på noen ultralyder i det hele tatt :sorry:

Da vi var på OUL med Junior var det faktisk han som så kjønnet! Han spurte jordmor om han kunne få se før hun fortalte noe og det var veldig fint at det var han som fikk fortelle det til meg :love2 Nå har vi jo en indikator på kjønn allerede, men jeg tenkte kanskje jeg kunne spørre JM om å få et "potty shot" (hvis det er mulig da) også kan han få gjette det før jeg avslører fasiten :knegg:

En liten oppdatering før OUL:

Termin: 24.10.2020
På vei: 19+0
Symptomer: Er egentlig i veldig fin form, men sover litt dårlig og våkner mye på natten. Har konstant tørstfølelse og brekker meg sykt lett av å pusse tenner eller svelge gravidvitaminer..
Cravings: Ingen spesielle akkurat nå. Er veldig glad i brødmat akkurat som sist og har fått litt avsmak på varmmat.
Medisiner: Brukte crinone til uke 12 og skal gå på albyl-e til uke 36
Vektendring: I uke 16 var det +3 kg, blir ikke overrasket om det er nærmere 5 kg nå. Har god appetitt og la på meg 20 kg sist :knegg:
Mage: Vel. Jeg ser jo en forskjell, men mannen påstår den er helt minimal. Ser hvertfall ikke ut som jeg er gravid enda. Hadde liten mage helt frem til fødsel sist også var den paddeflat dagen etter :hilarious: Nå vet jeg jo at jeg har bakovervendt livmor så blir nok ikke gigantisk denne gangen heller.
Neste JM/legetime: Skal til jordmor den 7/7, da er jeg omtrent i uke 25.
Ultralyd: Hatt UL hos gyn i uke 7+6, 9+5 og 11+1, og en privat organrettet UL i uke 13+1. Nå blir det OUL i morgen også nevnte jordmor noe om vekstkontroll etter uke 30-ish.

Aktivitet i magen:
Masse! Synes allerede at lillebrøster er mer aktiv enn Junior var. Kjenner liv hver dag og gjerne flere ganger.
Kjønn: JM på tidlig UL i uke 13 tippet jente. Vi får se hva fasiten er i morgen :)
Navn: Vi har to-tre navn vi vipper mellom hvis det blir jente. Om det blir gutt kommer vi til å slite litt.

Utstyr som gjenstår: Jeg tar dette i eget innlegg!
Tanker om fødsel: Tar det som det kommer. Håper det blir relativt raskt og uten smertelindring slik som sist.
Neste milepæl: OUL i morgen! Etter det er det vel å komme til uke 24 tenker jeg :love2
 
Åh! Hurra for 19 uker og oul i morgen❤
Må oppdatere i morgen også da!:D
Også så fint å kjenne så mye liv ❤
 
Back
Topp