Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

Jeg lurer forresten litt på om jeg skal flytte dagboken til Oktoberforumet siden jeg strengt tatt ikke er prøver lenger. Har troen på at dette skal gå bra nå. Men tenker også at kanskje ingen finner dagboken igjen etterpå :anyone

Skjønner tankegangen din! Hva med å ha en der og en her? Kanskje litt mye, men tror kanskje det blir vanskeligere å finne den på oktober!
Men skulle vel klart å lurt meg inn ditt for å holde meg oppdatert likevel ❤
 
20+0 :wav

Endelig med "2" foran! Det var veldig kjipt å vente én ekstra dag denne gangen, føler jeg var i uke 19 i en evighet laughing6 Nå er jeg vel halvveis i morgen og det er veldig gøy å tenke på :Heartred

*
Termin: 25.10.2020
På vei: 20+0

Symptomer:
- Brekker meg av tannpuss. Et mirakel at jeg ikke har kastet opp enda selv om det har vært nære på.
- Sover veldig dårlig. Klarer aldri å finne en god stilling. På slaget 21 blir jeg også kjempetrøtt og er en zombie frem til jeg legger meg :p

Sånn ellers er jeg i fin form og har mye energi. Synes mannen er veldig tiltrekkende for tiden :hilarious:

Cravings: Ingen spesielle, men må spise små porsjoner.
Medisiner: Brukte crinone til uke 12 og skal gå på albyl-e til uke 36
Vektendring: I uke 16 var det +3 kg, blir ikke overrasket om det er nærmere 5 kg nå. Har god appetitt og la på meg 20 kg sist :knegg:
Mage: Den er definitivt forandret og begynner å gå litt utover. Den var ganske flat fra før og jeg har bakovervendt livmor så ingen klarer å se at jeg er gravid enda.
Neste JM/legetime: Skal til jordmor den 7/7, da er jeg omtrent i uke 25.
Ultralyd: Har vært på 4 tidlige (7+6, 9+5, 11+1 og 13+1) i tillegg til OUL (19+1). Skal på vekstkontroll i uke 32.

Aktivitet i magen:
Ja! Kjenner henne flere ganger til dagen og bevegelsene blir bare sterkere og sterkere. Så første bevegelse på utsiden for noen dager siden også.
Kjønn: Jente :greet015
Navn: Vi har et navn, men kommer ikke til å si det til noen før fødsel i tilfelle vi ombestemmer oss. Har vært enkelt denne gangen :)

Utstyr som gjenstår: Står i eget innlegg over
Tanker om fødsel: Ønsker å være hjemme lengst mulig, vil være i badekar og ingen smertelindring i form av sprøyter/injeksjoner. Har sprøyteskrekk og sist sa jordmor at jeg skrek mer da de satte bedøvelse for å sy enn jeg gjorde under hele fødselen, haha.
Neste milepæl: Det er vel uke 24 :Heartred
 
Hurra for uke 20 og halvveis❤❤❤


Tror jeg har bakovervendt livmor jeg og mener fertilitetsklinikken sa det en gang, men gynekologen sa det gjerne retta seg i gravditeten :think005
 
Hurra for uke 20 og halvveis❤❤❤


Tror jeg har bakovervendt livmor jeg og mener fertilitetsklinikken sa det en gang, men gynekologen sa det gjerne retta seg i gravditeten :think005
Takk :Heartred Synes tiden går så sakte, men samtidig er det utrolig å "allerede" være halvveis :woot: Jordmor sa forresten at livmor "tipper" fremover når den er tung nok hvis jeg forsto det rett. Med Junior sa de ingenting om livmor var fremovervendt eller ikke, men jeg hadde liiiiten mage hele tiden så regner med det er derfor. Jeg fikk først mage i uke 30 liksom og selv da var den veldig liten :rolleyes:
 
Takk :Heartred Synes tiden går så sakte, men samtidig er det utrolig å "allerede" være halvveis :woot: Jordmor sa forresten at livmor "tipper" fremover når den er tung nok hvis jeg forsto det rett. Med Junior sa de ingenting om livmor var fremovervendt eller ikke, men jeg hadde liiiiten mage hele tiden så regner med det er derfor. Jeg fikk først mage i uke 30 liksom og selv da var den veldig liten :rolleyes:

Ja, skjønner hva du mener :hilarious:

Åja ja! Liten mage har jo sine fordeler og ulemper :happy:
 
Gratulerer med halvveis
 
22+0

Nå er det bare to små uker igjen til sommerferie og etter det tror jeg tiden komme til å fly avgårde. Når sommeren er over nærmer jeg meg uke 30, det er ganske rart å tenke på :wideyed:

Babyen er veldig aktiv om dagene :Heartpink Veldig gøy når hun er samarbeidsvillig og lar pappaen kjenne litt også. Hun ruller, sparker og legger seg gjerne med rumpen helt til høyre slik at magen buler ut på siden :D Jeg sliter veldig med søvnen og tror halvparten er pga graviditet og den andre pga varmen. I følge appen jeg har er det visst ganske vanlig at søvnen blir forstyrret rundt denne tiden. Jeg må si jeg gruer meg veldig til resten av sommeren hvis det blir like varmt som det er nå.. Husker med grøss og gru at det var noen dager gradestokken var nærmere 34 grader i fjor :woot:

Sånn ellers går det i is og frukt om dagen. Fryseren er stappful til 3-åringens store glede :p Jeg spiser vann-is og drikker smoothies med god samvittighet, prøver bare å passe litt på sukkeret. Vet enda ikke hvor mye jeg har gått opp i vekt, men regner med det er en god del mer enn de 3 kiloene i uke 16 :rolleyes: Jeg er ganske slank i utgangspunktet, men håper jeg ikke går opp nærmere 20 kilo slik som sist. Det var tungt og heftig. Håper kanskje jeg havner rundt +15 denne gangen, eller gjerne mindre også :hilarious:

Skal prøve å ta magebilde senere! Den har kommet litt ut og det er veldig gøy :love2
 
22+0
Nå er det bare to små uker igjen til sommerferie og etter det tror jeg tiden komme til å fly avgårde. Når sommeren er over nærmer jeg meg uke 30, det er ganske rart å tenke på :wideyed:

Babyen er veldig aktiv om dagene :Heartpink Veldig gøy når hun er samarbeidsvillig og lar pappaen kjenne litt også. Hun ruller, sparker og legger seg gjerne med rumpen helt til høyre slik at magen buler ut på siden :D Jeg sliter veldig med søvnen og tror halvparten er pga graviditet og den andre pga varmen. I følge appen jeg har er det visst ganske vanlig at søvnen blir forstyrret rundt denne tiden. Jeg må si jeg gruer meg veldig til resten av sommeren hvis det blir like varmt som det er nå.. Husker med grøss og gru at det var noen dager gradestokken var nærmere 34 grader i fjor :woot:

Sånn ellers går det i is og frukt om dagen. Fryseren er stappful til 3-åringens store glede :p Jeg spiser vann-is og drikker smoothies med god samvittighet, prøver bare å passe litt på sukkeret. Vet enda ikke hvor mye jeg har gått opp i vekt, men regner med det er en god del mer enn de 3 kiloene i uke 16 :rolleyes: Jeg er ganske slank i utgangspunktet, men håper jeg ikke går opp nærmere 20 kilo slik som sist. Det var tungt og heftig. Håper kanskje jeg havner rundt +15 denne gangen, eller gjerne mindre også :hilarious:

Skal prøve å ta magebilde senere! Den har kommet litt ut og det er veldig gøy :love2
Ååh så utrolig gøy å lese! Gleder meg til mage bilde! :love017
 
23+0
En stor milepæl er nådd! Selv om jeg håper lillemor blir i magen i minst 14-15 uker til er det godt å vite at om hun blir født etter denne datoen vil de prøve å redde henne :Heartred Jeg er ganske sliten nå i varmen, men sover heldigvis bedre enn jeg har gjort på lenge. Det hjelper nok at vi endelig har fått to store vifter inn i huset :D Nå gleder jeg meg til neste jordmortime om to uker og etter det blir det en lang familieferie :happy093

Legger ved et magebilde tatt for noen dager siden. Ser nå at komboen hvit genser og hvit vegg ikke er helt optimal, men men :shy:

IMG_20200623_113956276~2.jpg
 
23+0
En stor milepæl er nådd! Selv om jeg håper lillemor blir i magen i minst 14-15 uker til er det godt å vite at om hun blir født etter denne datoen vil de prøve å redde henne :Heartred Jeg er ganske sliten nå i varmen, men sover heldigvis bedre enn jeg har gjort på lenge. Det hjelper nok at vi endelig har fått to store vifter inn i huset :D Nå gleder jeg meg til neste jordmortime om to uker og etter det blir det en lang familieferie :happy093

Legger ved et magebilde tatt for noen dager siden. Ser nå at komboen hvit genser og hvit vegg ikke er helt optimal, men men :shy:

Vis vedlegget 329745
For en stor milepæl!:hello2 herlig bumpen også er på vei sammen med full sommer! Herlig tid!:flower
 
23+0
En stor milepæl er nådd! Selv om jeg håper lillemor blir i magen i minst 14-15 uker til er det godt å vite at om hun blir født etter denne datoen vil de prøve å redde henne :Heartred Jeg er ganske sliten nå i varmen, men sover heldigvis bedre enn jeg har gjort på lenge. Det hjelper nok at vi endelig har fått to store vifter inn i huset :D Nå gleder jeg meg til neste jordmortime om to uker og etter det blir det en lang familieferie :happy093

Legger ved et magebilde tatt for noen dager siden. Ser nå at komboen hvit genser og hvit vegg ikke er helt optimal, men men :shy:

Vis vedlegget 329745
Så fin liten babymage ❤️ du er heldig som får sove godt nå, bekkenløsning tar livet av meg. Sideleie er pain og å ligge på ryggen svimeslår mg :hilarious: :sleep011men godt å lese at du er 23 uker nå, det er en stor milepæl :Heartred god sommer :flower
 
Hurra for 23 uker og stor milepæl!!❤
Også så fin mage❤
 
For en stor milepæl!:hello2 herlig bumpen også er på vei sammen med full sommer! Herlig tid!:flower
Ja, nå begynner tiden å gå fort fremover :Heartred Det er spennende å gå gravid på sommeren denne gangen, sist ble jeg gravid i juli og var høygravid på vinteren. Hvor langt er du på vei nå? :love2

Så fin liten babymage ❤️ du er heldig som får sove godt nå, bekkenløsning tar livet av meg. Sideleie er pain og å ligge på ryggen svimeslår mg :hilarious: :sleep011men godt å lese at du er 23 uker nå, det er en stor milepæl :Heartred god sommer :flower
For et herk med bekkenløsning, den kan holde seg langt unna her :wacky: Her klarer jeg faktisk bare ligge på ryggen, litt fortvilt da det egentlig ikke er anbefalt :shy: Håper det blir lettere å sove på siden etterhvert. Ønsker deg en fin sommer :Heartred


Hurra for 23 uker og stor milepæl!!❤
Også så fin mage❤
Tusen takk :love7 Utrolig deilig å nå denne milepælen :hello2
 
Ja, nå begynner tiden å gå fort fremover :Heartred Det er spennende å gå gravid på sommeren denne gangen, sist ble jeg gravid i juli og var høygravid på vinteren. Hvor langt er du på vei nå? :love2


For et herk med bekkenløsning, den kan holde seg langt unna her :wacky: Her klarer jeg faktisk bare ligge på ryggen, litt fortvilt da det egentlig ikke er anbefalt :shy: Håper det blir lettere å sove på siden etterhvert. Ønsker deg en fin sommer :Heartred



Tusen takk :love7 Utrolig deilig å nå denne milepælen :hello2
Det skjønner jeg! Har så stort ønske om at magen skal poppe i sommer, spessielt siden det er 2 inni der! Så misunner deg det! Fineste jeg vet er gravide mager i sommerkjoler :love017 10+0 i dag, så det går nå fremover :love017
 
Gratulerer med 23 uker og nydelig mage
 
Hvordan går det? :Heartred
 
Hei! Så koselig at du spør :love2 Alt er veldig fint her, bikker faktisk 28+0 i dag :wideyed: Skal prøve å legge inn en oppdatering. Hvordan går det med deg? :Heartred
Så deilig! Gleder meg til å lese :Heartred ukene frem til uke 30 var sååå deilige synes jeg. Nå er det bare veldig tungt :happy6
35+3 i dag :wtf: måtte tiden frem til fødsel flyyyy :angel9
 
Back
Topp