22+0
Nå er det bare to små uker igjen til sommerferie og etter det tror jeg tiden komme til å fly avgårde. Når sommeren er over nærmer jeg meg uke 30, det er ganske rart å tenke på
Babyen er veldig aktiv om dagene
Veldig gøy når hun er samarbeidsvillig og lar pappaen kjenne litt også. Hun ruller, sparker og legger seg gjerne med rumpen helt til høyre slik at magen buler ut på siden
Jeg sliter veldig med søvnen og tror halvparten er pga graviditet og den andre pga varmen. I følge appen jeg har er det visst ganske vanlig at søvnen blir forstyrret rundt denne tiden. Jeg må si jeg gruer meg veldig til resten av sommeren hvis det blir like varmt som det er nå.. Husker med grøss og gru at det var noen dager gradestokken var nærmere 34 grader i fjor
Sånn ellers går det i is og frukt om dagen. Fryseren er stappful til 3-åringens store glede
Jeg spiser vann-is og drikker smoothies med god samvittighet, prøver bare å passe litt på sukkeret. Vet enda ikke hvor mye jeg har gått opp i vekt, men regner med det er en god del mer enn de 3 kiloene i uke 16
Jeg er ganske slank i utgangspunktet, men håper jeg ikke går opp nærmere 20 kilo slik som sist. Det var tungt og heftig. Håper kanskje jeg havner rundt +15 denne gangen, eller gjerne mindre også
Skal prøve å ta magebilde senere! Den har kommet litt ut og det er veldig gøy