Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

36+0
Nå nærmer det seg slutten på dette eventyret og bare siste innspurt er igjen. Jeg er så takknemlig for at jeg har kommet meg helt hit og gleder meg til fødsel :love2 Jeg har fått litt mer overskudd den siste uken og plutselig har jeg fått matlyst også?! Med tanke på at babyen skal legge på seg mest på slutten passer det jo veldig fint da, kan ikke huske sist jeg hadde SÅ lyst på middag :hilarious: Jeg er ikke utålmodig enda og håper hvertfall at babyen venter til uke 37 slik at hun ikke blir prematur. Har hatt en del modningstegn de siste dagene og baby er helt turbo inni der.
Gleder meg sånn til å se, holde og snuse på henne :love7
 
Åh, snart er lillemor her!!❤❤❤
Nyt siste tiden og masse lykke til i innspurten!! Hpper kroppen er snill med deg :happy:
 
Åh, snart er lillemor her!!❤❤❤
Nyt siste tiden og masse lykke til i innspurten!! Hpper kroppen er snill med deg :happy:
Tusen takk :Heartred Føler ikke jeg kan klage, er fortsatt i ganske fin form på tross av at jeg vagger som en and og blir stiv i kroppen med en gang jeg legger meg ned :knegg: Føler meg heldig som har hatt to relativt ukompliserte svangerskap :love2
 
Tusen takk :Heartred Føler ikke jeg kan klage, er fortsatt i ganske fin form på tross av at jeg vagger som en and og blir stiv i kroppen med en gang jeg legger meg ned :knegg: Føler meg heldig som har hatt to relativt ukompliserte svangerskap :love2

Hehe, litt vagling og stivhet hører med på slutten kanskje ja, men heller det enn andre ting:shy: så godt å tenke på at du føler seg så bra etter forholdene❤❤
 
Hehe, litt vagling og stivhet hører med på slutten kanskje ja, men heller det enn andre ting:shy: så godt å tenke på at du føler seg så bra etter forholdene❤❤
Ja, føler meg heldig som hvertfall har sluppet unna bekkenløsning og det som hører til. Det eneste nå er at jeg er så innmari trøtt, om jeg har én avtale er jeg sliten resten av dagen liksom :p Hvordan går det med deg? :Heartred Tenk at vi var i mars 2020 sammen, begge mistet og nå får vi gullene våre mot slutten av året begge to :love017
 
Ja, føler meg heldig som hvertfall har sluppet unna bekkenløsning og det som hører til. Det eneste nå er at jeg er så innmari trøtt, om jeg har én avtale er jeg sliten resten av dagen liksom :p Hvordan går det med deg? :Heartred Tenk at vi var i mars 2020 sammen, begge mistet og nå får vi gullene våre mot slutten av året begge to :love017

Ja, føler med deg! Veldig glad bekkenet er snilt , hvert fall enn så lenge, men den trøttheten er grusom, like ille som første trimester :wacky:
Det går fint! 30+1 idag, så sniker meg etter deg!:D kjenner på at kroppen er tyngre og som sagt mer sliten og trøtt, men det føler jeg hører med når en har kommet så langt, så føler jeg har det realtivt fint:p men ingen dager er like da! Noen dager føler en seg bare rett og slett dritt:hilarious:
Det er så utrolig fint å tenke på!! For et år siden var ting veldig annerledes enn idag, og kjenner meg så takknemlig for at vi skal få en liten en i år! Ogsp begge to da! Er så fantastisk ❤❤
 
Lykke til med innspurten
 
Lykke til ! Så spennende nå :love7
Du er vel 37 i dag?? :wav Hun kan jo komme når som helst :Heartred:Heartred:Heartred
 
Mitt lille vidunder er her allerede :love7

Pga morkakeløsning ble hun forløst med katastrofesnitt i uke 36+4. Det var dramatisk og traumatiserende, men vi er så takknemlige for at hun er frisk og at alt gikk bra :Heartred
 
Mitt lille vidunder er her allerede :love7

Pga morkakeløsning ble hun forløst med katastrofesnitt i uke 36+4. Det var dramatisk og traumatiserende, men vi er så takknemlige for at hun er frisk og at alt gikk bra :Heartred
Gratulerer så mye! :Heartbigred spent på å høre mer når du har overskudd, tid og lyst:Heartred
 
Mitt lille vidunder er her allerede :love7

Pga morkakeløsning ble hun forløst med katastrofesnitt i uke 36+4. Det var dramatisk og traumatiserende, men vi er så takknemlige for at hun er frisk og at alt gikk bra :Heartred
Det høres litt skremmende ut :( Godt å høre at alle har det fint nå :) Gratulerer med den lille :)
 
Gratulerer så mye med lille❤❤❤ endelig er hun her!
Trist at det ble som det ble, men håper det fpr bra med deg oppi det hele til tross for situasjonen!❤
 
Gratulerer så mye :)
 
Ååh, det er virkelig skummelt! Så godt å høre at det gikk bra med babyen likevel ❤️
Gratulerer så mye!!! :)
 
Åh gratulerer! Synd at det ble så dramatisk men så lenge alt er bra ❤
 
Back
Topp