Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Føler ikke jeg kan klage, er fortsatt i ganske fin form på tross av at jeg vagger som en and og blir stiv i kroppen med en gang jeg legger meg ned Føler meg heldig som har hatt to relativt ukompliserte svangerskapÅh, snart er lillemor her!!❤❤❤
Nyt siste tiden og masse lykke til i innspurten!! Hpper kroppen er snill med deg
Tusen takk Håper du har en fin barseltid med lilleguttSå utrolig spennende! Masse lykke til på sluttspurten
Tusen takk Føler ikke jeg kan klage, er fortsatt i ganske fin form på tross av at jeg vagger som en and og blir stiv i kroppen med en gang jeg legger meg ned Føler meg heldig som har hatt to relativt ukompliserte svangerskap
Ja, føler meg heldig som hvertfall har sluppet unna bekkenløsning og det som hører til. Det eneste nå er at jeg er så innmari trøtt, om jeg har én avtale er jeg sliten resten av dagen liksom Hvordan går det med deg? Tenk at vi var i mars 2020 sammen, begge mistet og nå får vi gullene våre mot slutten av året begge toHehe, litt vagling og stivhet hører med på slutten kanskje ja, men heller det enn andre ting så godt å tenke på at du føler seg så bra etter forholdene❤❤
Ja, føler meg heldig som hvertfall har sluppet unna bekkenløsning og det som hører til. Det eneste nå er at jeg er så innmari trøtt, om jeg har én avtale er jeg sliten resten av dagen liksom Hvordan går det med deg? Tenk at vi var i mars 2020 sammen, begge mistet og nå får vi gullene våre mot slutten av året begge to
Gratulerer så mye! spent på å høre mer når du har overskudd, tid og lystMitt lille vidunder er her allerede
Pga morkakeløsning ble hun forløst med katastrofesnitt i uke 36+4. Det var dramatisk og traumatiserende, men vi er så takknemlige for at hun er frisk og at alt gikk bra
Det høres litt skremmende ut Godt å høre at alle har det fint nå Gratulerer med den lilleMitt lille vidunder er her allerede
Pga morkakeløsning ble hun forløst med katastrofesnitt i uke 36+4. Det var dramatisk og traumatiserende, men vi er så takknemlige for at hun er frisk og at alt gikk bra