Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått litt mer overskudd den siste uken og plutselig har jeg fått matlyst også?! Med tanke på at babyen skal legge på seg mest på slutten passer det jo veldig fint da, kan ikke huske sist jeg hadde SÅ lyst på middag
Jeg er ikke utålmodig enda og håper hvertfall at babyen venter til uke 37 slik at hun ikke blir prematur. Har hatt en del modningstegn de siste dagene og baby er helt turbo inni der. 
Tusen takkÅh, snart er lillemor her!!❤❤❤
Nyt siste tiden og masse lykke til i innspurten!! Hpper kroppen er snill med deg![]()
Føler ikke jeg kan klage, er fortsatt i ganske fin form på tross av at jeg vagger som en and og blir stiv i kroppen med en gang jeg legger meg ned
Føler meg heldig som har hatt to relativt ukompliserte svangerskap 
Tusen takkSå utrolig spennende! Masse lykke til på sluttspurten![]()
Håper du har en fin barseltid med lillegutt 
Tusen takkFøler ikke jeg kan klage, er fortsatt i ganske fin form på tross av at jeg vagger som en and og blir stiv i kroppen med en gang jeg legger meg ned
Føler meg heldig som har hatt to relativt ukompliserte svangerskap
![]()
så godt å tenke på at du føler seg så bra etter forholdene❤❤Ja, føler meg heldig som hvertfall har sluppet unna bekkenløsning og det som hører til. Det eneste nå er at jeg er så innmari trøtt, om jeg har én avtale er jeg sliten resten av dagen liksomHehe, litt vagling og stivhet hører med på slutten kanskje ja, men heller det enn andre tingså godt å tenke på at du føler seg så bra etter forholdene❤❤
Tenk at vi var i mars 2020 sammen, begge mistet og nå får vi gullene våre mot slutten av året begge to 
Ja, føler meg heldig som hvertfall har sluppet unna bekkenløsning og det som hører til. Det eneste nå er at jeg er så innmari trøtt, om jeg har én avtale er jeg sliten resten av dagen liksomHvordan går det med deg?
Tenk at vi var i mars 2020 sammen, begge mistet og nå får vi gullene våre mot slutten av året begge to
![]()

Gratulerer så mye!Mitt lille vidunder er her allerede
Pga morkakeløsning ble hun forløst med katastrofesnitt i uke 36+4. Det var dramatisk og traumatiserende, men vi er så takknemlige for at hun er frisk og at alt gikk bra![]()
spent på å høre mer når du har overskudd, tid og lyst
Det høres litt skremmende utMitt lille vidunder er her allerede
Pga morkakeløsning ble hun forløst med katastrofesnitt i uke 36+4. Det var dramatisk og traumatiserende, men vi er så takknemlige for at hun er frisk og at alt gikk bra![]()