Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

CD 17
Jeg fikk negativ test og masse slim på morgenen i dag, så da regner jeg med at EL er i dag :) Det blir spennende å se om det blir klaff eller ikke. Jeg har prøvd å skrive ned mest mulig i FLO slik at jeg kan sammenligne prøveperiodene. Helt ærlig så vet jeg ikke en gang hvilken prøveperiode vi er i totalt sett, men det er hvertfall pp 1 etter SA. Aksjer: CD 12,14, 16 og 17.

I dag er en kjip dag for toåringen tester grenser til det ekstreme og mannen jobber sent. Bra trassen ikke kom tidligere for det er veldig bra prevansjon i grunn :wacky:
 
Last edited:
I dag er en kjip dag for toåringen tester grenser til det ekstreme og mannen jobber sent. Bra trassen ikke kom tidligere for det er veldig bra prevansjon i grunn :wacky:
Rart det der. Også glemmer man den biten litt på bedre dager....
 
CD 22, 5 DPO
Jeg synes tiden så langt går kjempefort. Kanskje fordi jeg har det veldig fint om dagen :) Jeg tar albyl-e og crinone, men ellers tenker jeg lite på prøving. Vi har hatt et veldig koselig besøk i helgen fra venner som bor i utlandet. I tillegg fikk jeg solgt noen aksjer med god fortjeneste, så jeg er veldig fornøyd. Ekte aksjer altså, ikke av den typen som legges inn rundt EL :hilarious:
 
Så godt med fine dager
 
CD 24, 7 DPO

Hei og hopp som dagene går. Jeg er bare her for å skrive ned symptomer :) Føler ikke at det har blitt klaff denne gangen, men skal aldri si aldri. De to siste dagene har jeg vært veldig forstoppet og det blir jeg alltid når jeg er gravid, men vanligvis ikke så tidlig tror jeg. Ellers er jeg også veldig kald (ikke uvanlig) og i dag hadde jeg litt stikkinger nede i magen. Jeg tenker kanskje jeg tar en tidligtest rundt 9 DPO hvis jeg blir utålmodig. Jeg har dog arbeidshelg så kanskje jeg klarer å holde meg til IKM. Det er lov å drømme :rolleyes:
 
CD 26, 9 DPO

Som jeg skrev i forrige innlegg mistenkte jeg egentlig at det ikke hadde klaffet denne gangen. Men i går fikk jeg hetetokter på jobb og blodtrykksfall da jeg satte meg på huk. Jeg tok siste dose av crinone i går og testet derfor i dag tidlig for å se om jeg skulle hente ut en ny resept eller ikke. Vel..

IMG_20200207_105250817.jpg


Here we go again :nailbiting: Utvikler dette seg til å bli en lillesøster/-bror eller til MA/SA nr 7? Det vil tiden vise oss. Som dere kanskje skjønner har jeg veldig blandede følelser rundt dette her. Jeg skal ikke teste mer før IKM nå, men fortsetter med crinone og blodfortynnende slik jeg har gjort siden EL.

Symptomer:
  • Kraftige stikk i magen (livmor?) i går
  • Kjempetørst
  • Store endringer i temp. Enten kjempekald eller kjempevarm.
  • Fortsatt ganske forstoppet, litt bedre i dag.
  • Og i går var jeg ganske uggen hele dagen. Tenkte kanskje det var fordi jeg sov så dårlig, men skriver det opp allikevel
 
En veldig fin strek for 9dpo da!
Krysser fingrene for at det holder helt i mål denne gangen og hvisker gratulerer
 
Nå må det være terminspire vel❤❤❤ håper!
 
Gratulerer og krysser fingrene for denne ❤️
En fin strek! Krysser fingrene for at denne sitter :)
Nå må det være terminspire vel❤❤❤ håper!
Krysser alt jeg har for at dette er en terminspire ❤️
Takk, fine dere :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Håper håper dette går veien, men forbereder meg samtidig på at det kan gå galt igjen. Får håpe alle gode ting er fire denne gangen også :)
 
CD 30, 13 DPO

I følge appen min er det fortsatt to dager til IKM selv om jeg ikke får det helt til å stemme. Det må jo være mange måneder siden jeg hadde 32-dager syklus sist. Jeg er hvertfall 13 DPO i dag.

Jeg var urutinert og glemte å ta bilde av testene med en gang i dag. De er derfor tørket, men pytt pytt..

Tidligtest:

IMG_20200211_085245743.jpg


Vanlig:

IMG_20200211_085253419.jpg


Ved siden av hverandre:

IMG_20200211_085152061.jpg


Jeg synes spesielt den vanlige testen ser litt svakere ut på bilder. Jeg tok også CB digital i går (3+5) som viste 1-2. Om jeg nå regner rett er jeg 4+0 i morgen. Jeg tok også HCG hos fastlegen i går sammen med en haug andre blodprøver.

Kjenner lite til symptomer nå - er bare så enormt trøtt. Har også redusert lyst på kaffe, det er kanskje et bra tegn :rolleyes: Føler meg forholdsvis rolig og prøver å fokusere så lite så mulig på dette her. Jeg vet jo at det er ingenting jeg kan gjøre for å forhindre evt SA/MA. Vi får bare krysse fingrene for at dette blir til en lillebrøster :love2
 
CD 30, 13 DPO

Jeg tok ny test på utvannet urin og synes streken er tydeligere her :)

IMG_20200211_110005305.jpg


Bildekvaliteten blir ganske dårlig her inne på bv da. Nå driver jeg bare å sjekker Fürst sine sider jevnlig for å få resultatet på HCG'en. Er vant til at svarene kommer så raskt så er uvant å vente så lenge :p
 
Blir spennende med hcg-verdien, men testene lover godt
 
Back
Topp