Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

Så glad jeg blir når jeg ser de positive testene dine:Heartred Har fulgt deg en liten stund å kjenner jeg virkelig heier på at går veien for deg denne gangen:wav så håper jeg også å se deg på oktoberforumet etterhvert når du føler deg klar for det:Heartpink
Tusen takk, så hyggelig :love7 Jeg melder meg nok inn etterhvert. Må jo prøve å være positiv :)
 
19 DPO (4+5)

Dagens tester :Heartred Nå har jeg bare én av hver test igjen og de spares til 5+0. Det blir ikke flere HCG målinger siden jeg har sykt barn hjemme i dag også. Det er helt greit for min del, jeg synes testene snakker for seg selv :)

Tidlig:
IMG_20200217_080307550.jpg


Vanlig:
IMG_20200217_081324709.jpg


Begge:
IMG_20200217_080318643.jpg


Det ble veldig mørkt på det ene bildet, men jeg er for lat til å ta ny :hilarious: Den tidlige er mørkere enn kontrollstreken og de vanlige er like sterk som den :)
 
Nydelige tester!
Håper det holder helt i mål denne gangen
 
Krysser fingrene for deg tigerlilje ❤️❤️
 
20 DPO (4+6)

Jeg meldte meg inn i termingruppen for oktober i går. Egentlig ville jeg vente, men det er veldig gøy å være med fra starten av. Er forsiktig positiv siden dagene tikker forbi uten spotting/blødninger. Håper jeg ikke jinxer det nå.. I morgen blir de siste testene tatt og jeg ringer til gyn for å få time til TUL. Jeg regner med at det blir i uke 7, det er hvertfall det jeg har fått de siste gangene :)


Symptomer

- Litt uggen, spesielt om jeg er veldig sulten eller trøtt
- Jeg fryser HELE TIDEN. Hvis jeg ikke fryser er jeg kjempevarm og brenner i ansiktet og på hendene
- Usigelig trøtt, men sover ganske dårlig
- Litt stikninger i brystene de siste dagene, men synes ellers ikke det er noe ømhet der. Kanskje fordi jeg ammet førstemann så lenge at jeg har ingen følelser i de lenger :hilarious:
- Tidvis stikninger "der nede" og tidligere i dag kjente det som om noe skulle komme ut :woot: Litt usikker på om det er Crinonen som samler seg opp, klarte ikke få noe ut hvertfall :hungover:
 
Jeg glemte å legge til at jeg tok alt av blodprøver i forrige uke (12 DPO). Fikk bra resultat på alt, til og med jern. Jeg spiser lite kjøtt til vanlig, men mye belgfrukter og det ser ut som det gjør susen :) Nå slipper jeg å være redd for mangelsykdommer hvertfall.
 
21 DPO (5+0)

Hurra, jeg har nådd 5+0 uten spotting! En liten, men stor milepæl i denne graviditeten :love2 Jeg er uforskammet positiv om dagen og håper, håper jeg ikke går på en smell. Jeg har redusert kaffeinntaket til kun én kopp daglig, men i dag endte det med sur smak i munnen og kaffen ble kastet. Det har jeg ikke opplevd i de graviditetene som gikk galt! I går var jeg ekstremt tørst og testene i dag ble derfor tatt på veldig utvannet urin. Jeg er så lat at jeg får legge de inn senere :woot:

Symptomer
- Ekstremt tørst fra og med i går
- VELDIG sulten
- Pottetett i nesen. Kanskje ikke nødvendigvis et symptom, men skriver det opp anyways :rolleyes:
- Litt forstoppet enda
- Litt ligamentsmerter i ny og ne

Måtte de to neste ukene til TUL gå fort :love2
 
Fantastisk Tigerlilje, dette var utrolig hyggelig lesning:hug003 NÅ blir det!
 
Gratulerer med 5 uker
 
Sterk dagbok å lese igjennom.
Du er en utrolig sterk dame! :Heartred
Håper inderlig drømmen nå blir oppfylt!
Kommer til å følge med deg videre.:Heartbigred
MASSE lykke til!
 
21 DPO (5+0) forts..

ÆÆH jeg lurte meg til en HCG i dag da jeg likevel skulle til apoteket. Jeg var så i tvil om jeg skulle gå, men er SÅ lettet nå! Svaret fra i dag er på 4000! HCG'en som jeg tok for akkurat en uke siden var på 106, det vil si en doblingstid på 32 timer :love2
 
5+2

Det er noen skumle uker jeg er i nå :nailbiting: Jeg holder pusten hver eneste gang jeg går på do og er livredd for spotting/farget utflod. Selv om jeg vet at det kan gå fint med det også. Jeg har en litt sånn rar magefølelse. Ikke sånn pessimistisk "jeg er sikker på at dette går galt" følelse som jeg vanligvis har, men mer forsiktig optimistisk til tross for bekymringer. Det gir jo en del håp. Kanskje det faktisk kan gå bra denne gangen. Samtidig er jeg jo fullt klar over at med 6 MA/SA i bagasjen har jeg større sjanse for å miste.

Det nærmer seg også termindato for marsspiren min. Den jeg så på ultralyd med perfekt størrelse og alt, men uken etterpå slo ikke hjertet lenger. Jeg har bildet fremdeles og kikker på det en gang i blant. Så rart å tenke på at jeg skulle vært høygravid nå. Der og da tenkte jeg at det var så perfekt med enda en vårbaby og akkurat 3 års aldersforskjell på barna. Nå anser jeg meg selv som heldig hvis jeg får bære frem enda et barn i det hele tatt. Junior begynner å bli stor og er så interessert i babyer om dagen. Jeg kan jo ikke unngå å tenke at det hadde vært perfekt timing å få en lillebrøster nå.

Blæh, det ble litt tankeras her. Men jeg håper vi får gå gjennom dette en gang til. Graviditet er så utrolig nervepirrende og disse første ukene er harde psykisk :oops:
 
Back
Topp