Tusen takk, så hyggeligSå glad jeg blir når jeg ser de positive testene dineHar fulgt deg en liten stund å kjenner jeg virkelig heier på at går veien for deg denne gangen
så håper jeg også å se deg på oktoberforumet etterhvert når du føler deg klar for det
![]()
Jeg melder meg nok inn etterhvert. Må jo prøve å være positiv
Har fulgt deg en liten stund å kjenner jeg virkelig heier på at går veien for deg denne gangen
så håper jeg også å se deg på oktoberforumet etterhvert når du føler deg klar for det
Den tidlige er mørkere enn kontrollstreken og de vanlige er like sterk som den 
Litt usikker på om det er Crinonen som samler seg opp, klarte ikke få noe ut hvertfall 
NÅ blir det!
Jeg kjenner jeg er mye mer positiv denne gangen, men fortsatt litt redd. Det hjelper at jeg ikke har spottet noe enda 
Jeg holder pusten hver eneste gang jeg går på do og er livredd for spotting/farget utflod. Selv om jeg vet at det kan gå fint med det også. Jeg har en litt sånn rar magefølelse. Ikke sånn pessimistisk "jeg er sikker på at dette går galt" følelse som jeg vanligvis har, men mer forsiktig optimistisk til tross for bekymringer. Det gir jo en del håp. Kanskje det faktisk kan gå bra denne gangen. Samtidig er jeg jo fullt klar over at med 6 MA/SA i bagasjen har jeg større sjanse for å miste.