Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

HCG var på 58 i går (12 dpo). Synes det høres lavt ut, men virker som det er innafor i følge google :shy: Ny blodprøve i morgen!
 
Jeg hadde 33 i hcg 12 dpo i andre svangerskap, gikk fint det. :happy:
 
HCG var på 58 i går (12 dpo). Synes det høres lavt ut, men virker som det er innafor i følge google :shy: Ny blodprøve i morgen!
Ville tro det er ganske supert ettersom ca 100 er populært 14dpo..
 
CD 31, 14 DPO

Jeg glemte å teste på morgenurin igjen, men det gikk helt fint med 1-times urin også! Jeg ser litt stigning og er fornøyd. Spent på hva svaret på HCG nr 2 blir også, regner med at den er på Fürst sine sider i kveld hvis jeg er heldig.

Tidlig:

IMG_20200212_134351238.jpg


Vanlig:

IMG_20200212_134403542.jpg


Ved siden av hverandre:

IMG_20200212_134432888.jpg



Jeg har ikke hatt noe særlig symptomer de siste dagene, men i dag hadde jeg litt ligamentsmerter på morgenen. Kjenner også at jeg blir litt uggen hvis jeg blir for sulten. Får håpe det er gode tegn :)
 
Høres bra ut da!
 
CD 31, 14 DPO

HCG var 106 nå, opp fra 58... Prøvene er tatt med nesten akkurat 48 timer mellom. Jeg kjenner at dette stresset meg veldig :(
 
CD 31, 14 DPO
HCG var 106 nå, opp fra 58... Prøvene er tatt med nesten akkurat 48 timer mellom. Jeg kjenner at dette stresset meg veldig :(

Er ikke det bra da, der er jo ca dobling?
Jeg har hvertfall opplevd at det ikke har vært nøyaktig dobling, men litt under.
 
Er ikke det bra da, der er jo ca dobling?
Jeg har hvertfall opplevd at det ikke har vært nøyaktig dobling, men litt under.
Du har nok rett, men skulle ønske det hvertfall var doblet så slapp jeg å fundere over det. Får se om jeg orker å ta ny prøve i morgen eller om jeg dropper det :) Neste mål er hvertfall å nå 5+0 uten blødning. Begynte å spotte 4+3 sist :stop:
 
Skjønner du er engstelig, men husk at 48 t er gjennomsnittet. Selve det intervallet på dobling gir litt mer romslighet
 
Mål fremover

- Få strek sterkere enn kontrollstreken
- Komme meg forbi kjemiskgrensen uten å blø
- Ringe til gyn og få time til ultralyd

I følge fastlegen er sjansen for å miste rundt 50% for meg nå. Hun himlet faktisk med øynene da jeg sa at gyn ikke ville gi meg prednisolon og ville henvise meg til ny gynekolog :wacky: Men jeg synes faktisk den jeg har er veldig kompetent på tross av den "lille" detaljen. Hun presser også inn en time til meg når enn jeg trenger det, selv om hun må jobbe overtid. Jeg føler derfor jeg blir tatt på alvor til tross for at jeg ikke får prøve nye medisiner..

Om jeg mister denne gangen har vi bestemt oss for å gå til Klinkkk Hausken. Det er jo beroligende å vite. Nå får jeg bare prøve å slappe av mest mulig og håpe ukene går fort :smiley-angelic001
 
16 DPO (4+2)

Jeg synes ikke stigningen er så stor i dag, men siden jeg er hjemme med sykt barn har jeg ikke tid til å bekymre meg over det :p

Disse er også tatt på morgenurin, så kanskje jeg tester igjen i kveld også. Pleier å få sterkere tester på kvelden.

Tidlig:
IMG_20200214_075405626.jpg


Vanlig:
IMG_20200214_075417744.jpg


Begge (med blitz):
IMG_20200214_075445125.jpg
 
Synes de er sterkere jeg! Krysser fingrene for at det går hele veien❤
 
Synes de er sterkere jeg! Krysser fingrene for at det går hele veien❤
Jeg ser litt stigning spesielt på tidligtesten. Skulle målt HCG i dag, men det er ikke så lett med en tre-åring på slep. Så da blir det på mandag istedenfor :)
 
Synes og de ser sterkere ut
 
17 DPO (4+3)

Litt skummelt å regne i graviduker, er så redd for å jinxe det. Her er dagens tester hvertfall:

Tidlig:
IMG_20200215_074453403.jpg


Vanlig:
IMG_20200215_074511659.jpg


Begge:
IMG_20200215_074549397.jpg


Og i dag har jeg nådd dagen jeg begynte å spotte i forrige graviditet. Heldigvis ingen tegn til blod så langt.
 
Vakre tester
 
Så glad jeg blir når jeg ser de positive testene dine:Heartred Har fulgt deg en liten stund å kjenner jeg virkelig heier på at går veien for deg denne gangen:wav så håper jeg også å se deg på oktoberforumet etterhvert når du føler deg klar for det:Heartpink
 
Back
Topp