Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

5+2

Det er noen skumle uker jeg er i nå :nailbiting: Jeg holder pusten hver eneste gang jeg går på do og er livredd for spotting/farget utflod. Selv om jeg vet at det kan gå fint med det også. Jeg har en litt sånn rar magefølelse. Ikke sånn pessimistisk "jeg er sikker på at dette går galt" følelse som jeg vanligvis har, men mer forsiktig optimistisk til tross for bekymringer. Det gir jo en del håp. Kanskje det faktisk kan gå bra denne gangen. Samtidig er jeg jo fullt klar over at med 6 MA/SA i bagasjen har jeg større sjanse for å miste.

Det nærmer seg også termindato for marsspiren min. Den jeg så på ultralyd med perfekt størrelse og alt, men uken etterpå slo ikke hjertet lenger. Jeg har bildet fremdeles og kikker på det en gang i blant. Så rart å tenke på at jeg skulle vært høygravid nå. Der og da tenkte jeg at det var så perfekt med enda en vårbaby og akkurat 3 års aldersforskjell på barna. Nå anser jeg meg selv som heldig hvis jeg får bære frem enda et barn i det hele tatt. Junior begynner å bli stor og er så interessert i babyer om dagen. Jeg kan jo ikke unngå å tenke at det hadde vært perfekt timing å få en lillebrøster nå.

Blæh, det ble litt tankeras her. Men jeg håper vi får gå gjennom dette en gang til. Graviditet er så utrolig nervepirrende og disse første ukene er harde psykisk :oops:

Tenker ofte på den lille marsboern som snsrt skulle kommet selv! Synes det er så trist :(
Håper den sitter hele veien denne gangen, drt fortjener dere ❤

Tenker ofte på den lille marsboern som snsrt skulle kommet selv! Synes det er så trist :(
Håper den sitter hele veien denne gangen, drt fortjener dere ❤
Håper den sitter neste gang for dere også :Heartred En, to, tre - på det fjerde skal det skje :love2

5+4

Jeg er KVALM i dag! Det er jeg aldri, så tar det som et godt tegn :D Har vært litt småuggen de siste dagene, men i dag føltes det faktisk ut som det kunne ende i oppkast. Veldig sur smak i munnen og føler jeg har noe som sitter fast bak i halsen liksom.. Ingen blødninger heller så langt, men masse (TMI) rennende utflod. Kan ikke huske at jeg har hatt så mye av det før heller. Vet jo at litt gjerne kommer av crinonen, men jeg må jo bytte undertøy to ganger daglig :oops: Brystene er også veldig ømme akkurat nå, men det kommer og går litt :shy:

Jeg skal operere ut visdomstanna mi på tirsdag og håper inderlig at kvalmen ikke blir verre før det. Tannen plager meg veldig og vil helst ha den ut fortest mulig. Har hatt den timen i evigheter og blitt betrygget om at den kan opereres ut selv om jeg er gravid :nailbiting:

Lykke til hos tannlegen

:love7:love7:happy093
blir så glad av å titte innom her :love7

6+2

Over i uke 6! Ingen blødning så langt, men nå synes jeg dagene går treigt. Jeg har fått TUL den 10/3 og klarer knapt tenke på noe annet. Foruten å være litt uggen og ha masse *tmi* utflod, er det lite symptomer akkurat nå. Jeg tar ingen sorger på forskudd, håper bare alt er bra med spireliten inni der :love2

Gratulerer med vel passerte 6 uker

Hurra for uke 6!! :love7 ukene går så himla tregt i starten...... :yuck:

Gratulerer så mye :) ❤️

Hvordan går det? ❤️

Hvordan går det? ❤️
Det går fint her! 6+6 i dag og dagene går i sneglefart. Ultralyd om en uke :) Føler meg generelt positiv, noe som er skummelt da jeg er livredd for å gå på enda en smell. Men alle de andre gangene jeg har mistet har jeg hatt dårlig magefølelse hele veien. Håper kroppen ikke lurer meg for jeg synes det er vår tur nå :gen045:Heartred

Back
Topp