Åååååh nå sitter jeg med tårer i øynene, så utrolig deilig nyheter dette fortjener dere virkelig, håper så inderlig bamsemumsen sitter hele veien7+6
Jeg drømte i natt at alt gikk fint på ultralyd, men var likevel så nervøs at jeg nesten kastet opp før jeg hadde time. Jeg kan ikke huske sist jeg var så nervøs. Heldigvis slapp jeg ventetid denne gangen og legen var presis. Først må jeg bare si at det er så utrolig deilig å få oppfølging av noen som kjenner meg og virkelig vil at vi skal lykkes. Om jeg først skulle få dårlige nyheter er det ingen andre jeg ville fått det av.
Jeg pleier å se bort på skjermen med en gang, men denne gangen lå jeg der bare med øynene lukket. Hun sa nesten med en gang at dette så veldig bra ut. Hjertet slo sterkt og den målte 8+0 som er perfekt i forhold til hvor langt på vei jeg er. Når jeg endelig så bort så jeg at det lignet veldig på en gummibjørn, kanskje en rar sammenligning
Hun sa at hun har veldig troen på at det skal gå denne gangen og jeg får oppfølging så mye jeg vil i ukene fremover. Vi avtalte ny UL om ca to uker, men jeg kan ringe inn når som helst om jeg skulle blø o.l. Jeg er også sykemeldt ut uke 12.
Jeg føler meg jo veldig rar nå da, om jeg kan si det sånn. Børen på skuldrene lettet med en gang jeg fikk vite at alt var bra, men jeg kjenner jo ingen glede enda. Det tok lang tid før jeg kunne glede meg over svangerskapet med Junior også, men det er vel sånn for vi som har mistet. Nå håper jeg bare at alt ser bra ut på neste ultralyd også og at ukene frem til uke 12 går raskt. Da skal jeg prøve å faktisk tenke at det kan bli baby ut av dette her
Hurra!!! Dette gjorde dagen min