Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

7+0
Endelig! Føler jeg har vært 6+ et eller annet i tre uker nå :rolleyes:

Symptomer:
- Sulten hele tiden
- Litt småuggen og blir veldig kvalm om jeg ikke spiser ofte nok
- Ømme og vonde pupper
- Litt strekninger og ømhet i lysken og "der nede" generelt
- Trøtt og legger meg nesten samtidig med junior :sleep002
- (TMI) Jeg har også veldig mye utflod. Det føles som om det bare renner der nede og jeg holder pusten hver gang jeg sjekker :nailbiting:

Ingen blødninger enda.. Så krysser fingrene for at det fortsetter slik frem til UL på tirsdag. Jeg føler meg generelt positiv, men er redd for at kroppen lurer meg :pale
 
Gratulerer med 7 uker! Håper uka frem til ul går fort og at alt ser fint ut da
 
6+2
Over i uke 6! Ingen blødning så langt, men nå synes jeg dagene går treigt. Jeg har fått TUL den 10/3 og klarer knapt tenke på noe annet. Foruten å være litt uggen og ha masse *tmi* utflod, er det lite symptomer akkurat nå. Jeg tar ingen sorger på forskudd, håper bare alt er bra med spireliten inni der :love2
Gratulerer med svangerskapet, håper formen er grei og at dere snart får se et bankende hjerte på ultralyd :)
 
Takk :Heartred Håper det, nå er det jo snart helg så da flyr forhåpentligvis dagene forbi. Hvordan går det med deg og magen? :love2
Tvitvi

takk som spør.
Har ikke fått oppdatert dagboka, men har født ❤️
 
Åå, gratulerer så mye, Tigerlilje ❤️ Jeg klarer ikke henge med her inne lenger, men da jeg så det stod "Oktoberlykke 2020" hos deg, måtte jeg finne dagboka di. Krysser fingrene alt jeg kan for en vellykket UL nå ❤️
 
Åå, gratulerer så mye, Tigerlilje ❤️ Jeg klarer ikke henge med her inne lenger, men da jeg så det stod "Oktoberlykke 2020" hos deg, måtte jeg finne dagboka di. Krysser fingrene alt jeg kan for en vellykket UL nå ❤️
Tusen takk, @Enkefalos :Heartred Ja, håper det går denne gangen, er drittlei av å være i prøvekarusellen :p
 
7+5

Bare én liten dag igjen til ultralyd og nå er nervene kommet for fullt. Det føles umulig at det skal gå bra, men jeg tviholder på håpet om at vi får se liv. Jeg føler jeg har lite symptomer akkurat nå, men jeg var ganske lik når jeg ventet junior så det er vel ikke nødvendigvis et dårlig tegn. Jeg har fortsatt ømme pupper og er sulten hele tiden, spesielt på brødmat. Fortsatt ingen blødninger og det er jo bra. De to/tre gangene jeg mistet sist har jeg jo hatt enten spotting eller en miniblødning på et eller annet tidspunkt.

Altså, jeg vet ikke helt hva jeg gjør hvis vi får dårlige nyheter i morgen :sorry: Mannen sier at vi får bare ta en dag om gangen. Vi snakker ikke om graviditeten i det hele tatt egentlig, tror vi begge er alt for forsiktige til det. Men vi håper jo at det går bra begge to. Jeg er glad jeg skal til samme gyn som jeg vet passer godt på meg uansett hva som skjer. Det er også en stor trøst for da slipper jeg å forholde meg til fremmede som ikke kjenner meg.

I morgen får vi svaret..
 
Lykke til imorgen!!
 
Masse lykke til i morgen❤
 
Lykke til i morgen ❤️❤️
 
Masse lykke til i morgen❤
Lykke til i morgen ❤️❤️
Masse lykke til! Heier på deg og gleder meg til oppdatering :love7
Masse lykke til i dag:Heartredtenker på deg
Tusen takk alle sammen, dere er så gode å ha :Heartred Jeg setter utrolig pris på all støtten jeg får her i dagboken, det betyr så mye :love7

Ultralyden gikk veldig fint, jeg skal oppdatere nedenfor :love2
 
7+6

Jeg drømte i natt at alt gikk fint på ultralyd, men var likevel så nervøs at jeg nesten kastet opp før jeg hadde time. Jeg kan ikke huske sist jeg var så nervøs. Heldigvis slapp jeg ventetid denne gangen og legen var presis. Først må jeg bare si at det er så utrolig deilig å få oppfølging av noen som kjenner meg og virkelig vil at vi skal lykkes. Om jeg først skulle få dårlige nyheter er det ingen andre jeg ville fått det av.

Jeg pleier å se bort på skjermen med en gang, men denne gangen lå jeg der bare med øynene lukket. Hun sa nesten med en gang at dette så veldig bra ut. Hjertet slo sterkt og den målte 8+0 som er perfekt i forhold til hvor langt på vei jeg er. Når jeg endelig så bort så jeg at det lignet veldig på en gummibjørn, kanskje en rar sammenligning :knegg:

Hun sa at hun har veldig troen på at det skal gå denne gangen og jeg får oppfølging så mye jeg vil i ukene fremover. Vi avtalte ny UL om ca to uker, men jeg kan ringe inn når som helst om jeg skulle blø o.l. Jeg er også sykemeldt ut uke 12.

Jeg føler meg jo veldig rar nå da, om jeg kan si det sånn. Børen på skuldrene lettet med en gang jeg fikk vite at alt var bra, men jeg kjenner jo ingen glede enda. Det tok lang tid før jeg kunne glede meg over svangerskapet med Junior også, men det er vel sånn for vi som har mistet. Nå håper jeg bare at alt ser bra ut på neste ultralyd også og at ukene frem til uke 12 går raskt. Da skal jeg prøve å faktisk tenke at det kan bli baby ut av dette her :Heartred
 
Back
Topp