Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Gratulerer med 11 uker og masse lykke til med ul imorgen
Jeg skjønner at det er mye som skjer og at JM og hs har andre arbeidsoppgaver nå (f eks ifm smitteoppsporing), men man skal ikke kimse av den psykiske påvirkningen hele situasjonen og endret oppfølging har på gravide og mødre...
Jeg skjønner at det er mye som skjer og at JM og hs har andre arbeidsoppgaver nå (f eks ifm smitteoppsporing), men man skal ikke kimse av den psykiske påvirkningen hele situasjonen og endret oppfølging har på gravide og mødre...
Følte at noe rant ut og det er jo ikke uvanlig, kommer crinone-rester ut stadig vekk. Men der var det jammen kommet blod istedenfor.. Det ser ferskt ut og det var mengder nok til at jeg måtte bytte truse. Kanskje en ss hvis jeg skal gjette. Vi hadde sex i går for første gang på sikkert to uker, men det kom ingen blod etter det. Klamrer meg nå til håpet om at stammer fra det. Jeg har hatt murringer i hele dag, men trodde alt var normalt. Nå er jeg helt ødelagt. Skal jeg virkelig miste igjen etter å ha sett liv to ganger på UL? Er verden virkelig så urettferdig?! Jeg har lagt meg ned og prøver å bevege meg minst mulig. Jeg er så redd for å miste nå. Lille spiren min. Klor deg fast 
dette MÅ være det!
Har bare vondt i hjertet akkurat nå og klamrer meg til håpet. Timen er kl 13 i morgen, skulle gjerne ønske den var tidligere
Den ble målt til 11+5 og hadde vokst mye siden forrige uke!