Blir spennende med hcg-verdien, men testene lover godt
Håper HCG nivået er fint også. Venter fortsatt på svaretTestene ser da veldig fine ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende med hcg-verdien, men testene lover godt
Håper HCG nivået er fint også. Venter fortsatt på svaretTestene ser da veldig fine ut
Så godt å høreJeg hadde 33 i hcg 12 dpo i andre svangerskap, gikk fint det.
Ville tro det er ganske supert ettersom ca 100 er populært 14dpo..HCG var på 58 i går (12 dpo). Synes det høres lavt ut, men virker som det er innafor i følge google Ny blodprøve i morgen!
CD 31, 14 DPO
HCG var 106 nå, opp fra 58... Prøvene er tatt med nesten akkurat 48 timer mellom. Jeg kjenner at dette stresset meg veldig
Du har nok rett, men skulle ønske det hvertfall var doblet så slapp jeg å fundere over det. Får se om jeg orker å ta ny prøve i morgen eller om jeg dropper det Neste mål er hvertfall å nå 5+0 uten blødning. Begynte å spotte 4+3 sistEr ikke det bra da, der er jo ca dobling?
Jeg har hvertfall opplevd at det ikke har vært nøyaktig dobling, men litt under.
Jeg ser litt stigning spesielt på tidligtesten. Skulle målt HCG i dag, men det er ikke så lett med en tre-åring på slep. Så da blir det på mandag istedenforSynes de er sterkere jeg! Krysser fingrene for at det går hele veien❤
Når de var tørket var det ganske synlig, heldigvisSynes og de ser sterkere ut