Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

Så vondt å lese :sorry: sender deg en klem :Heartred:(

❤️

Åhhh! :(
Sender deg en stor klem❤❤
Skjønner godt at du trenger en pause.......
Så leit Tigerlilje. Sender en klem ❤️
Så vondt å lese :sorry: sender deg en klem :Heartred:(
:HeartredHåper det går bra med deg :bag:
Dette ble en trist avslutning, men er veldig glad for all støtten :Heartred Jeg kommer til å følge litt med på EL de neste månedene så prøver vi kanskje igjen i feb/mars. Håper jeg slipper å gå gjennom dette igjen :sorry:

Dette var trist lesing... Sender mange varme tanker og klemmer :Heartred Du er utrolig sterk som har klart å komme det gjennom så mange tap, håper det ender lykkelig neste gang det klaffer :smiley-angelic001

Dette var utrolig trist å lese Tigerlilje, blir rett og slett forbanna på dine vegne :sorry: Sender deg all mulig styrke og klemmer :Heartred Håper også du får snakket med legen og lagt en plan når du er klar.

Dette var trist lesing... Sender mange varme tanker og klemmer :Heartred Du er utrolig sterk som har klart å komme det gjennom så mange tap, håper det ender lykkelig neste gang det klaffer :smiley-angelic001
Dette var utrolig trist å lese Tigerlilje, blir rett og slett forbanna på dine vegne :sorry: Sender deg all mulig styrke og klemmer :Heartred Håper også du får snakket med legen og lagt en plan når du er klar.
Så utrulig trist å lese ❤️ Sender deg en stoor klem ❤️
:love7:Heartred

Planen videre

Vi kommer til å vente minst én syklus (men gjerne to-tre) før vi begynner prøvingen igjen. Jeg skal til gynekolog neste torsdag og satser på at alt ser bra ut da. Det jeg egentlig vil aller mest er å få prøve prednisolon ved neste graviditet, men gyn var skeptisk til å gi det til meg sist. Dette til tross for at hun selv hadde hørt at det kan ha god effekt ved habituell abort. Jeg håper kanskje jeg kan overbevise henne om å få prøve det allikevel.

I tillegg skal jeg sende sånn mens-prøve til Hellas når neste syklus begynner. Tror det blir for sent nå da blødningen har avtatt. Vet mange er skeptisk til det, men med seks MA/SA bak meg nå kjenner jeg at jeg må prøve alt.

Det føles godt å ha en plan da. Fastlegen nevnte jo IVF til oss, men vi har blitt enige om å vente ett år før vi eventuelt vurderer det. Jeg blir jo gravid uten noen problem, men kroppen vil jo ikke holde på det. Derfor har jeg troen på at kanskje immundempende medisiner kan hjelpe oss :confused005

Planen videre
Vi kommer til å vente minst én syklus (men gjerne to-tre) før vi begynner prøvingen igjen. Jeg skal til gynekolog neste torsdag og satser på at alt ser bra ut da. Det jeg egentlig vil aller mest er å få prøve prednisolon ved neste graviditet, men gyn var skeptisk til å gi det til meg sist. Dette til tross for at hun selv hadde hørt at det kan ha god effekt ved habituell abort. Jeg håper kanskje jeg kan overbevise henne om å få prøve det allikevel.

I tillegg skal jeg sende sånn mens-prøve til Hellas når neste syklus begynner. Tror det blir for sent nå da blødningen har avtatt. Vet mange er skeptisk til det, men med seks MA/SA bak meg nå kjenner jeg at jeg må prøve alt.

Det føles godt å ha en plan da. Fastlegen nevnte jo IVF til oss, men vi har blitt enige om å vente ett år før vi eventuelt vurderer det. Jeg blir jo gravid uten noen problem, men kroppen vil jo ikke holde på det. Derfor har jeg troen på at kanskje immundempende medisiner kan hjelpe oss :confused005

Godt å ha en nogenlunde plan videre da! Og håper at du får prøve prednisolon! Gar det noen negative bivirkninger som gjør at de ikke vil prøve det?:confused004

Synes hvert fall dere har gått igjennom nok nå altsåå....
Sender en klem❤

Veldig godt med en plan.
Får håpe du får gyn med på den.

jeg tror det var alle støttemedisinene som hjalp oss

En liten oppdatering!

Jeg var hos gyn i går og fikk klargjort litt hva vi skal gjøre videre. På ultralyd så de (dessverre) fosteranlegget enda, men ingen hjerteslag, og det var masse blod både inni og utenfor livmoren. Det kom til å komme ut i løpet av de neste dagene trodde hun. Jeg har blødd minimalt de siste 1,5 ukene og håper virkelig det tar seg opp. De tok en infeksjonsprøve og sa de skulle utføre vannscanning av livmoren når alt er ute. Jeg skal til fastlegen og måle HCG på tirsdag (for å forsikre oss at det går nedover) også skal jeg tilbake til gyn på torsdag i neste uke. Jeg kjenner jeg føler meg medtatt over alt dette og bare vil bli ferdig med det så fort som mulig..

Gyn mener at jeg bør prøve klexane neste gang og det ser ut til at jeg skal på lavdose prednisolon i tillegg. Vi kommer til å vente med prøvingen til februar/mars da jeg trenger en pause fra alt dette. Nå skal jeg heller fokusere energien min på det fantastiske barnet jeg allerede har :love2

Leit det tar så tid å bli ferdig med denne runden. En ekstra påkjenning på toppen av noe som er tøft i seg selv.
Godt med en plan videre. Håper tiden går fort og at du klarer kose deg i mellomtiden

Leit det tar så tid å bli ferdig med denne runden. En ekstra påkjenning på toppen av noe som er tøft i seg selv.
Godt med en plan videre. Håper tiden går fort og at du klarer kose deg i mellomtiden
Takk :Heartred Prøver så godt jeg kan å fokusere på andre ting, men håper kroppen setter i gang snart. Prøver å unngå cytotec for enhver pris. Jeg føler meg tung i hodet og er ikke helt i form kjenner jeg. Kvalm og sliten. Blir så utrolig sint på kroppen min. Ikke bare har jeg fått diagnosen primær habituell abort, men nå har jeg sekundær habituell abort også. Det er bare så utrolig bittert. Men kjenner samtidig på en overveldende takknemlighet over barnet jeg har fått :Heartred

Det blir dobbelt tøft ja. Og urettferdig ift hvor mange som blir gravide med en gang de får lyst, men det er verdifullt å vite akkurat hvor mye man har kjempet for den lottogevinsten man har fått..

Uff, at dette ikke bare kan ta en ende!
Håper hcg er på veg ned i hvert fall..
Veldig godt at gyn følger deg opp, så håper at det hjelper med klexane og prednisolon neste gang!

Men er kanskje godt med en liten pause å hente seg inn, og fokusere på deg og ditt:happy: hvert fall i disse juletider!

Sender deg en klem❤

Back
Topp