Nei.. Men alt kom ut nå Er ingen tvil liksom..Åhh... begynt å blø igjen?
Har du tatt ny blodprøve da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.. Men alt kom ut nå Er ingen tvil liksom..Åhh... begynt å blø igjen?
Har du tatt ny blodprøve da?
Nei.. Men alt kom ut nå Er ingen tvil liksom..
Åhhh!
Sender deg en stor klem❤❤
Skjønner godt at du trenger en pause.......
Så leit Tigerlilje. Sender en klem
Så vondt å lese sender deg en klem
Dette ble en trist avslutning, men er veldig glad for all støtten Jeg kommer til å følge litt med på EL de neste månedene så prøver vi kanskje igjen i feb/mars. Håper jeg slipper å gå gjennom dette igjenHåper det går bra med deg
Dette var trist lesing... Sender mange varme tanker og klemmer Du er utrolig sterk som har klart å komme det gjennom så mange tap, håper det ender lykkelig neste gang det klaffer
Dette var utrolig trist å lese Tigerlilje, blir rett og slett forbanna på dine vegne Sender deg all mulig styrke og klemmer Håper også du får snakket med legen og lagt en plan når du er klar.
Så utrulig trist å lese Sender deg en stoor klem
Så leit
Planen videre
Vi kommer til å vente minst én syklus (men gjerne to-tre) før vi begynner prøvingen igjen. Jeg skal til gynekolog neste torsdag og satser på at alt ser bra ut da. Det jeg egentlig vil aller mest er å få prøve prednisolon ved neste graviditet, men gyn var skeptisk til å gi det til meg sist. Dette til tross for at hun selv hadde hørt at det kan ha god effekt ved habituell abort. Jeg håper kanskje jeg kan overbevise henne om å få prøve det allikevel.
I tillegg skal jeg sende sånn mens-prøve til Hellas når neste syklus begynner. Tror det blir for sent nå da blødningen har avtatt. Vet mange er skeptisk til det, men med seks MA/SA bak meg nå kjenner jeg at jeg må prøve alt.
Det føles godt å ha en plan da. Fastlegen nevnte jo IVF til oss, men vi har blitt enige om å vente ett år før vi eventuelt vurderer det. Jeg blir jo gravid uten noen problem, men kroppen vil jo ikke holde på det. Derfor har jeg troen på at kanskje immundempende medisiner kan hjelpe oss
Takk Prøver så godt jeg kan å fokusere på andre ting, men håper kroppen setter i gang snart. Prøver å unngå cytotec for enhver pris. Jeg føler meg tung i hodet og er ikke helt i form kjenner jeg. Kvalm og sliten. Blir så utrolig sint på kroppen min. Ikke bare har jeg fått diagnosen primær habituell abort, men nå har jeg sekundær habituell abort også. Det er bare så utrolig bittert. Men kjenner samtidig på en overveldende takknemlighet over barnet jeg har fåttLeit det tar så tid å bli ferdig med denne runden. En ekstra påkjenning på toppen av noe som er tøft i seg selv.
Godt med en plan videre. Håper tiden går fort og at du klarer kose deg i mellomtiden