Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

Fine tester ja!
Spent på hcg, men synes da det ser lovende ut
 
4+6 forts...

Jeg kjenner dette begynner å bli skummelt likt forrige graviditet. Da så vi spireliten i uke 9, den var akkurat så stor den skulle være og i god bevegelse. Hjertet slo litt sakte bare. Da jeg kom tilbake til TUL uken etterpå var det ikke noe liv der lenger. Jeg har fortsatt TUL bildet og torturerer meg selv ved å se på det noen ganger. I den graviditeten hadde jeg også en tidlig blødning og var litt småuggen fra 5+0 og videre. Jeg var sikker på at jeg kom til å miste etter blødningen, men fikk sterkere tester og 3+ på CB allerede i uke 4+4. Den eneste forskjellen nå fra da er at jeg ikke gikk på lutinus... Jeg håper så veldig at det utgjør forskjellen denne gangen.

Gyn forstår meg heldigvis veldig godt. Allerede timen etter henvisning tok de kontakt og jeg fikk time til TUL. Jeg har time 12.12. Skulle gjerne hatt litt tidligere, men samtidig er det godt å vite at det er en stund frem i tid. Jeg kjenner dette blir litt nervepirrende fremover. Men nå er første milepæl et godt resultat på HCG. Da kan jeg kanskje tenke at vi klarer oss frem til TUL :)
 
Takk! Håpet å få svar allerede i dag, men tror det var litt optimistisk. Forhåpentligvis er det klart på mandag hvertfall.
Får håpe på det
Min erfaring med hcg som analyseres hos fürst er at fredager er håpløse dager hvor svaret som regel først kommer pp mandagen
 
Får håpe på det
Min erfaring med hcg som analyseres hos fürst er at fredager er håpløse dager hvor svaret som regel først kommer pp mandagen
Ja, har sjekket flere ganger og nå er det vel stengt tror jeg. Men det går fint. Jeg skal være alene med toåringen hele helgen så tiden flyr nok forbi :)
 
Takk! Håper inderlig at dette går veien, men for en nervepirrende vei altså :p

Helt grufullt er det faktisk, når man har mistet flere ganger før... Når jeg mistet nå nettopp så fikk jeg ikke 3+, den ble stående på 2-3. Så for meg er 3+ en viktig milepæl og et tegn på at dette går veien! :D
 
Gratulerer så mye!! Jeg krysser fingrene for at dette ender i et fullgått svangerskap og baby ❤️
 
Helt grufullt er det faktisk, når man har mistet flere ganger før... Når jeg mistet nå nettopp så fikk jeg ikke 3+, den ble stående på 2-3. Så for meg er 3+ en viktig milepæl og et tegn på at dette går veien! :D
Ja, vanskelig å innse at det faktisk *kan* gå bra til tross for at har klart det én gang før. Men må jo bare håpe på det :)
 
5+0
Over kjemiskgrensa. Jeg har ikke testet i dag for jeg tenkte det var greit å ta det rolig til jeg er ferdig med blodprøvene. Men selvfølgelig spottet jeg litt rosa nå nettopp.. Fikk småpanikk, logget inn på Fürst sine sider og jammen var svaret på den første HCG prøven kommet. Det var på 8300 i går (4+6). Jeg er ikke noen ekspert på disse målingene for jeg har prøvd å unngå dem mest mulig :hilarious: Men jeg synes det høres ut som et fint tall :) Men det aller viktigste er jo stigningen, så får vente i spenning til man/tirs.
 
5+0
Over kjemiskgrensa. Jeg har ikke testet i dag for jeg tenkte det var greit å ta det rolig til jeg er ferdig med blodprøvene. Men selvfølgelig spottet jeg litt rosa nå nettopp.. Fikk småpanikk, logget inn på Fürst sine sider og jammen var svaret på den første HCG prøven kommet. Det var på 8300 i går (4+6). Jeg er ikke noen ekspert på disse målingene for jeg har prøvd å unngå dem mest mulig :hilarious: Men jeg synes det høres ut som et fint tall :) Men det aller viktigste er jo stigningen, så får vente i spenning til man/tirs.

8300 er jo et helt supert tall! Ja det er jo stigningen som er viktig, men det er ihvertfall et høyt og fint tall såpass tidlig :)
 
Det er jo knallbra verdi ift den tabellen jeg er så glad i.
Gratulerer med 5 uker og over kjemisk- grensa
 
Er veldig glad i denne
9A6DC95C-6C88-44E6-B899-814E8800A0F1.jpeg
 
5+2

Jeg har dessverre mistet troen på at det blir julispire nå :sad010Det kom en del mørkerødt blod i bindet i går kveld og i natt var det såpass mye at det gikk gjennom pysjbuksen.. Sorry for detaljene. Testene er kjempesterke enda, men med høy hcg kommer de jo til å være slik en stund før de blir svakere igjen. Jeg skal til legekontoret nå og måle hcg, men kjenner jeg mentalt er forberedt på at dette er over nå. Både farge og mengde blod tyder på det :sorry:
 
5+2
Jeg har dessverre mistet troen på at det blir julispire nå :sad010Det kom en del mørkerødt blod i bindet i går kveld og i natt var det såpass mye at det gikk gjennom pysjbuksen.. Sorry for detaljene. Testene er kjempesterke enda, men med høy hcg kommer de jo til å være slik en stund før de blir svakere igjen. Jeg skal til legekontoret nå og måle hcg, men kjenner jeg mentalt er forberedt på at dette er over nå. Både farge og mengde blod tyder på det :sorry:

Nei, Tigerlilje... Dette var ikke oppdateringen jeg hadde håpet på i dag :sorry::sorry::sorry: Fint at du får målt hcg og får et ordentlig svar. Å gå sånn og lure er rett og slett helt forferdelig.

Krysser alt jeg har! :Heartred
 
Stor klem
Leit å høre
 
Back
Topp