Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Jeg klamrer meg til håpet, men med statistikken min er det vanskelig å håpe på et mirakel akkurat nå. Håper svaret på blodprøven kommer raskt så jeg kan legge dette bak megStor klem
Det er fremdeles håp, de kunne vært to eller så er det mange som opplever blødninger.
Jeg har vært der, forstår fortvilelsen dinTakk Jeg klamrer meg til håpet, men med statistikken min er det vanskelig å håpe på et mirakel akkurat nå. Håper svaret på blodprøven kommer raskt så jeg kan legge dette bak meg
Vi skrev visst samtidig! Har oppdatert nåHvordan har det gått idag?
5+2
Jeg fikk svar på HCG nå, den har økt fra 8300 til 18000 på 3 dager. Jeg tok prøvene til ca samme klokkeslett. Jeg synes det virker som en lav stigning, den skal vel dobles etter to døgn når jeg bare er i uke 5? Det har vel kanskje ikke så mye å si. Jeg blør fremdeles mørkerødt i tide og utide, i tillegg har jeg litt kramper i magen. Vi får vel bare se hva som skjer i morgen
Husker ikke helt verdi-grensene, men doblingstiden er 48-72 timer så tipper man neste nivå og da er den 72-96 timer og så >96 timer. Avhenger av nivået og ikke svangerskapslengde5+2
Jeg fikk svar på HCG nå, den har økt fra 8300 til 18000 på 3 dager. Jeg tok prøvene til ca samme klokkeslett. Jeg synes det virker som en lav stigning, den skal vel dobles etter to døgn når jeg bare er i uke 5? Det har vel kanskje ikke så mye å si. Jeg blør fremdeles mørkerødt i tide og utide, i tillegg har jeg litt kramper i magen. Vi får vel bare se hva som skjer i morgen
Tja.. Alle kalkulatorene jeg har satt tallene i sier at det er normal stigning. Men det er jo ikke beroligende når jeg blør. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Måle HCG igjen om to dager eller bare slutte på medisiner og se hva som skjerHusker ikke helt verdi-grensene, men doblingstiden er 48-72 timer så tipper man neste nivå og da er den 72-96 timer og så >96 timer. Avhenger av nivået og ikke svangerskapslengde
Tja.. Alle kalkulatorene jeg har satt tallene i sier at det er normal stigning. Men det er jo ikke beroligende når jeg blør. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Måle HCG igjen om to dager eller bare slutte på medisiner og se hva som skjer
Det går fint, ingen blødning i natt eller nå heller. Føler ikke jeg har mistet enda, men hvem vet. Jeg er kvalm, men det kan godt komme av all fortvilelsen rundt dette. Tror jeg skal måle Hcg igjen i morgen bare for å se om det begynner å stagnereHvordan går det?
Det går fint, ingen blødning i natt eller nå heller. Føler ikke jeg har mistet enda, men hvem vet. Jeg er kvalm, men det kan godt komme av all fortvilelsen rundt dette. Tror jeg skal måle Hcg igjen i morgen bare for å se om det begynner å stagnere
Måler bare på fastlegekontoret jaÅh, det er jo kjempegode nyheter! Må jo være et veldig godt tegn at blødningen har stoppet
Ja, sikkert greit med ny HcG for å se hvor landet ligger. Kan jeg spørre hvor du måler? Fastlegen eller noen andre?
Høres ut som en måling til hadde gjort seg. Men ellers høres det jo veldig lovende ut, tross skummel blødningTja.. Alle kalkulatorene jeg har satt tallene i sier at det er normal stigning. Men det er jo ikke beroligende når jeg blør. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Måle HCG igjen om to dager eller bare slutte på medisiner og se hva som skjer
Signerer denneHøres ut som en måling til hadde gjort seg. Men ellers høres det jo veldig lovende ut, tross skummel blødning
5+6
Nå er jeg helt sikker på at jeg har mistet igjen. Var forberedt på det etter all spottingen/blødningene så føler meg bare nummen akkurat nå. Det er sjette gang jeg mister. Nå kommer jeg til å vente en stund før vi prøver igjen, kroppen er sliten etter tre graviditeter på 11 mnd..