Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

CD 29 / 14 DPO

Kanskje jeg må begynne å telle i uker snart :rolleyes: I følge EL er jeg 4+0 i dag og testene viser fin stigning. Veldig fornøyd med det :) Fortsatt lite/ingen symptomer, men det er jo veldig tidlig enda. Håper spiren klorer seg fast der inne.

Her er sammenligningsbilde med testene fra i dag, i går og dagen før. Alle tatt på morgenurin og dagens test er nederst (i tilfelle det skulle være noen forvirring :p).

IMG_20191116_095139162.jpg
 
CD 29 / 14 DPO
Kanskje jeg må begynne å telle i uker snart :rolleyes: I følge EL er jeg 4+0 i dag og testene viser fin stigning. Veldig fornøyd med det :) Fortsatt lite/ingen symptomer, men det er jo veldig tidlig enda. Håper spiren klorer seg fast der inne.

Her er sammenligningsbilde med testene fra i dag, i går og dagen før. Alle tatt på morgenurin og dagens test er nederst (i tilfelle det skulle være noen forvirring :p).

Vis vedlegget 312417

Ser jo veldig bra ut! Heier på terminspire ❤
Håper jeg kommer etter om 1,5 uke :shy:
 
Gratulerer med 4 uker
 
Ser jo veldig bra ut! Heier på terminspire ❤
Håper jeg kommer etter om 1,5 uke :shy:
Ja, bli med :Heartred Jeg tror jeg kommer til å melde meg inn i augustgruppa når/om tiden kommer. Jeg har jo termin 28/7 og juligruppa er jo allerede kommet ekstremt langt på vei. Mye kjekkere å være med fra starten synes jeg :love2
 
CD 31, 16 DPO (4+2)

I følge appen min er IKM i dag, noe jeg ikke får til å stemme da TR har kommet CD 28 de to syklusene etter MA :wacky: Uansett er jeg vel forbi den dagen og fikk fin test i dag på morgenen. Jeg har bare to tester igjen og kommer ikke til å kjøpe flere. Derfor blir det testing 4+4 og 4+6 før testingen for denne gang er slutt. Jeg tenker jeg ringer gynekologen min når jeg har bikket 5+0 slik at vi kan planlegge TUL. Vil helst vente til 7+0 for å være garantert at hjertet slår hvis alt er bra.

Jeg har litt ligamentsmerter i tide og utide, det hadde jeg forrige gang også. Er også veldig trøtt, men det kan jo skyldes lutinus :shy:

IMG_20191118_091858060.jpg


Sammenlignet med gårsdagens:
IMG_20191118_091746959.jpg
 
Forresten, det er SÅ vanskelig å ta skikkelige bilder av testene. Synes alle andre har så fine bilder uten skygge :laughing002
 
Flotte tester
Enig i det med å ta bilde uten skygge. Jeg har også slitt med det
 
Forresten, det er SÅ vanskelig å ta skikkelige bilder av testene. Synes alle andre har så fine bilder uten skygge :laughing002

Ta bilde med blitz! Det jeg har gjort og/eller går rundt i hele huset og finner den beste vinkelen og lyset :hilarious:
Men fine tester❤
 
4+3
Fikk ørlite panikk tidligere i dag da det var pittelitt rød/brune lutinusrester på truseinnlegget. Vet jo at mange opplever det, men ikke noe gøy uansett. Jeg har jo egentlig blødd i alle svangerskapene og der det gikk bra hadde jeg jo til og med en styrtblødning. Men men. Har snakket med fastlegen i dag og registrert graviditeten. Vi (meg, fastlegen og gyn) er jo enige om at jeg skal oppfølges av gyn den første tiden, men jeg måtte visst få ny henvisning av fastlegen for hver graviditet?! Det var ikke nok å ringe heller, så jeg fikk time til fastlegen på torsdag. Det gikk veldig raskt og greit å få time via gyn sist så håper det er smertefritt denne gangen også. I mellomtiden får jeg bare håpe det ikke dukker noe mer skumle rester :nailbiting:
 
Så rart du må ha ny henvisning!
Jeg ble henvist til TUL i det svangerskapet som viste seg å være en BO. Ble fulgt videre der gjennom prøvingen og svangerskap.
Da jeg ble gravid igjen nå bare ringte jeg dit
 
Så rart du må ha ny henvisning!
Jeg ble henvist til TUL i det svangerskapet som viste seg å være en BO. Ble fulgt videre der gjennom prøvingen og svangerskap.
Da jeg ble gravid igjen nå bare ringte jeg dit
Ja, det er merkelig. Men det spiller kanskje ingen rolle nå. Har begynt å blø friskt blod og mister håpet om at det blir baby nå :sad010
 
4+3

Jeg blør. Det er friskt og rødt, og jeg kjenner jeg mister håpet på at vi får julibaby nå :sad010Jeg føler meg så utrolig motløs. Først mistet vi tre ganger før vi fikk junior og nå mister jeg sannsynligvis for tredje gang i prøvingen på nummer to. Går det an?! Kjenner jeg er sint på verden akkurat nå :crybaby2:sorry:
 
4+3
Jeg blør. Det er friskt og rødt, og jeg kjenner jeg mister håpet på at vi får julibaby nå :sad010Jeg føler meg så utrolig motløs. Først mistet vi tre ganger før vi fikk junior og nå mister jeg sannsynligvis for tredje gang i prøvingen på nummer to. Går det an?! Kjenner jeg er sint på verden akkurat nå :crybaby2:sorry:
Håper det er en uskyldig blødning :Heartbigred
 
Back
Topp