Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

CD 7 og TR har reist sin vei. Helt greit om det tar noen år før den kommer tilbake :wacky: Jeg er spent på om vi får det til i denne prøveperioden. Denne gangen skal ingen av oss reise bort, så vi får hvertfall lagt inn aksjer rundt EL. Har bestilt nye tester til EL også, så håper de kommer snart. Sånn ellers er vi jo midt i sykdomstider og det kan jo også legge en liten demper på prøvingen :rolleyes:

CD 13 og jeg fikk positiv el-test på morgenen i dag! Vi la inn aksjer på mandag og i går, også får vi se om vi får gjort det i kveld også. Mannen er syk, så får se om han har noe overskudd senere :rolleyes:

Jeg har hatt sykluser før med positive el-tester over flere dager, så skal teste hyppig og er spent på når testene blir negative igjen :D

CD 13 og jeg fikk positiv el-test på morgenen i dag! Vi la inn aksjer på mandag og i går, også får vi se om vi får gjort det i kveld også. Mannen er syk, så får se om han har noe overskudd senere :rolleyes:

Jeg har hatt sykluser før med positive el-tester over flere dager, så skal teste hyppig og er spent på når testene blir negative igjen :D

Åj! Så langt uti syklusen du plutselig var! Håper dere treffer gullegget tiltross for sykdom hos mannen :happy:

Åj! Så langt uti syklusen du plutselig var! Håper dere treffer gullegget tiltross for sykdom hos mannen :happy:
Ja, plutselig var EL her liksom. Føles som om jeg hoppet rett fra TR til EL denne gangen :rolleyes:

CD 16

Jeg regner med at jeg er 1 DPO i dag. Testene har vært positive i varierende grad, men jeg fikk en klar negativ i går kveld. Kan være jeg er 2 DPO også, men teller heller en dag mindre så slipper jeg å teste for tidlig.

Jeg sliter med kvalme for tiden og har vært litt småforkjølet hele uken. Likevel har vi fått lagt inn aksjer flere ganger så håper det resulterer i positiv test om ca halvannen uke :Heartred

Tvitvi

CD 19 / 4 DPO

Disse dagene frem til testing går bare så utrolig sakte! Jeg er enormt verpesyk om dagen og lengter bare så innmari etter å bli gravid igjen. Av en eller annen grunn føler jeg at det ikke har klaffet denne gangen heller, men håper jo at magefølelsen tar feil :)

Vi får besøk i morgen og jeg skal jobbe hele helgen, så forhåpentligvis flyr dagene frem til tirsdag (testedag) :love2

Høres absolutt ut som dagene kan fly frem til testing.
Satser på feil magefølelse denne gangen. Lykke til!

CD 22/ 7 DPO

I dag er jeg rett og slett litt småkvalm. Tenker ikke på det som symptom da jeg generelt har slitt med kvalme den siste tiden og jeg pleier ikke å være kvalm når jeg er gravid. Likevel fristet det å teste i dag da jeg har noen tidligtester, men pga besøk og fullt hus ble det ikke noe av. Det blir nok testing på mandag morgen :)

Spennende
Lykke til med testing

CD 24 / 9 DPO

Tok tidligtest i dag og det kom opp en svaak strek nr 2 :woot: Har blitt lurt med skyggestreker før, men det er vanligvis ved IKM. Er forsiktig positiv og håper streken er sterkere i morgen :love2

Noen som ser streken? Den er synligere i virkeligheten :rolleyes:
IMG_20191111_100427371_MP.jpg

Ser den lett!

CD 25 / 10 DPO

Testet på ny nå på morgenurin. Av en eller annen grunn er jeg så sykt redd for kjemisk denne gangen. Jeg har bare én tidligtest igjen og den tar jeg i morgen tidlig. Synes kanskje streken var pittelitt tydeligere i dag.

IMG_20191112_074652904.jpg
IMG_20191112_074743842.jpg

CD 25 / 10 DPO
Testet på ny nå på morgenurin. Av en eller annen grunn er jeg så sykt redd for kjemisk denne gangen. Jeg har bare én tidligtest igjen og den tar jeg i morgen tidlig. Synes kanskje streken var pittelitt tydeligere i dag.

Vis vedlegget 312056 Vis vedlegget 312057

Uten tvil noe på gang her!! Håper det er en terminspire denne gangen ❤
Forstår veldig godt frykten din....

Back
Topp