Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

Uten tvil noe på gang her!! Håper det er en terminspire denne gangen ❤
Forstår veldig godt frykten din....
Ja, er vanskelig å tenke positivt med suksessraten min :rolleyes: Men jeg henter ut lutinus uansett så får vi ta det som det kommer. Har en CBD digital som jeg tar i morgen hvis testene fortsatt er positive :love2
 
Ja, er vanskelig å tenke positivt med suksessraten min :rolleyes: Men jeg henter ut lutinus uansett så får vi ta det som det kommer. Har en CBD digital som jeg tar i morgen hvis testene fortsatt er positive :love2

Ja, kjør på!! Håper for dere❤
 
CD 25 / 10 DPO forts...
Altså, tålmodigheten min er helt håpløs. Jeg fant en av de CBD jeg hadde igjen fra forrige graviditet. Testet på veldig utvannet urin..

IMG_20191112_110754027_MP.jpg


Og der var det svart på hvitt :Heartred Gravid for syvende gang.. Nå må jeg bare komme meg over kjemiskgrensa. I følge EL er jeg 3+3 i dag, så veldig tidlige dager enda.
 
Last edited:
Skjønner bekymringen din, men det er ikke tvil på testene. Hør om du kan få målt hcg med noen dagers mellomrom hos legen. Da får du litt mer indikasjon ihvertfall
 
Håper og krysser det som kan krysses at dette er en terminspire ❤
 
Gratulerer! Krysser fingrene for at det er en terminspire! :smiley-angelic001:Heartred
 
Skjønner bekymringen din, men det er ikke tvil på testene. Hør om du kan få målt hcg med noen dagers mellomrom hos legen. Da får du litt mer indikasjon ihvertfall
Jeg tror ikke jeg skal måle hcg denne gangen. Har fått fine verdier før bare for å miste noen uker senere, så føler det er mer stress enn betryggende egentlig :sorry:
 
CD 26 / 11 DPO

Jeg har testet i dag også :rolleyes: Nå begynner streken å bli synlig på "vanlige" tester. Jeg synes dog ikke den er mye sterkere på tidligtestene, men det er kanskje bare en bagatell så tidlig..

Jeg hater de første ukene av graviditet nettopp fordi de er preget av så mye usikkerhet. Men kommer jeg meg forbi uke 10 denne gangen skal jeg prøve å senke skuldrene litt. Det er fortsatt en god stund til da.

Symptomene jeg har hatt er forresten at jeg er veldig tørst (skjer hver gang jeg er gravid, kan ikke få nok vann) og hatt en del *tmi* utflod der nede helt siden EL. Ellers føler jeg meg helt fin enda.

IMG_20191113_100452922_MP.jpg
IMG_20191113_100431964.jpg
 
Jeg tror ikke jeg skal måle hcg denne gangen. Har fått fine verdier før bare for å miste noen uker senere, så føler det er mer stress enn betryggende egentlig :sorry:
Skjønner det
Første trimester er så ulidelig grusomt og tregt
 
Ååå, så gøy Tigerlilje. Gratulerer :Heartred Håper og krysser fingrene for at denne spira sitter. Når blir termin?
 
Ååå, så gøy Tigerlilje. Gratulerer :Heartred Håper og krysser fingrene for at denne spira sitter. Når blir termin?
Tusen takk :Heartred Merker jeg har litt mer håp siden jeg prøver nye støttemedisiner denne gangen. Men har i bakhodet at det slett ikke er noe garanti. Om dette går veien blir termin 28/7, så midt i fellesferien :p Jeg har aldri testet så tidlig så jeg har gjort nå, så merker jeg er litt nervøs for kjemisk graviditet. Håper ukene fremover går fort :love2
 
Tusen takk :Heartred Merker jeg har litt mer håp siden jeg prøver nye støttemedisiner denne gangen. Men har i bakhodet at det slett ikke er noe garanti. Om dette går veien blir termin 28/7, så midt i fellesferien :p Jeg har aldri testet så tidlig så jeg har gjort nå, så merker jeg er litt nervøs for kjemisk graviditet. Håper ukene fremover går fort :love2
Vi krysser fingrene for at det ikke er kjemisk, og at medisinene gjør susen.

Skjønner godt den følelsen av å være forsiktig (realistisk) optimist. Sånn er det etter man opplever å miste en eller flere ganger. Men det skader heller ikke å håpe og ønske at det går bra!

Sender deg en klem ❤️
 
Back
Topp