Ja, er vanskelig å tenke positivt med suksessraten minUten tvil noe på gang her!! Håper det er en terminspire denne gangen ❤
Forstår veldig godt frykten din....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er vanskelig å tenke positivt med suksessraten minUten tvil noe på gang her!! Håper det er en terminspire denne gangen ❤
Forstår veldig godt frykten din....

Ja, er vanskelig å tenke positivt med suksessraten minMen jeg henter ut lutinus uansett så får vi ta det som det kommer. Har en CBD digital som jeg tar i morgen hvis testene fortsatt er positive
![]()
Gravid for syvende gang.. Nå må jeg bare komme meg over kjemiskgrensa. I følge EL er jeg 3+3 i dag, så veldig tidlige dager enda.Jeg tror ikke jeg skal måle hcg denne gangen. Har fått fine verdier før bare for å miste noen uker senere, så føler det er mer stress enn betryggende egentligSkjønner bekymringen din, men det er ikke tvil på testene. Hør om du kan få målt hcg med noen dagers mellomrom hos legen. Da får du litt mer indikasjon ihvertfall

Håper og krysser det som kan krysses at dette er en terminspire ❤
Gratulerer, krysser fingrene for deg og spira![]()
TakkGratulerer! Krysser fingrene for at det er en terminspire!![]()

Håper inderlig at det går fint denne gangen!Tusen takkGratulerer så mye, krysser alt jeg har for deg!![]()

Skjønner detJeg tror ikke jeg skal måle hcg denne gangen. Har fått fine verdier før bare for å miste noen uker senere, så føler det er mer stress enn betryggende egentlig![]()
Ja. Heldigvis får jeg god oppfølging denne gangen også. Det er gull verdtSkjønner det
Første trimester er så ulidelig grusomt og tregt
Det er absolutt gull verdt jaJa. Heldigvis får jeg god oppfølging denne gangen også. Det er gull verdt![]()

Tusen takkSå spennende! Gratulerer så myeKrysser alt for dere
![]()

Tusen takkÅåå, så gøy Tigerlilje. GratulererHåper og krysser fingrene for at denne spira sitter. Når blir termin?
Merker jeg har litt mer håp siden jeg prøver nye støttemedisiner denne gangen. Men har i bakhodet at det slett ikke er noe garanti. Om dette går veien blir termin 28/7, så midt i fellesferien 
Vi krysser fingrene for at det ikke er kjemisk, og at medisinene gjør susen.Tusen takkMerker jeg har litt mer håp siden jeg prøver nye støttemedisiner denne gangen. Men har i bakhodet at det slett ikke er noe garanti. Om dette går veien blir termin 28/7, så midt i fellesferien
Jeg har aldri testet så tidlig så jeg har gjort nå, så merker jeg er litt nervøs for kjemisk graviditet. Håper ukene fremover går fort
![]()