Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

CD 20

I dag fikk jeg veldig gledelige nyheter om at jeg har fått ny jobb! Så tiden fremover blir ekstra spennende :) Det er enda lenge til testingen begynner her, men i dag skal jeg begynne på wild yam. Spent på om det funker :)
 
CD 20
I dag fikk jeg veldig gledelige nyheter om at jeg har fått ny jobb! Så tiden fremover blir ekstra spennende :) Det er enda lenge til testingen begynner her, men i dag skal jeg begynne på wild yam. Spent på om det funker :)
Gratulerer
 
Hurra!! Gratulerer så mye :D
 
CD 20
I dag fikk jeg veldig gledelige nyheter om at jeg har fått ny jobb! Så tiden fremover blir ekstra spennende :) Det er enda lenge til testingen begynner her, men i dag skal jeg begynne på wild yam. Spent på om det funker :)
Gratulerer med ny jobb :)

Leit å lese om alle problemene du har hatt. Håper babylykken klaffer snart for dere!
Du har passe positiv energi og sånt kommer man langt med:)
 
CD 24 / 6-7 DPO

I dag brente jeg av den første gravidtesten og angret med en gang. Jeg får jo aldri positiv før 9-10 dpo uansett, så vet ikke helt hva jeg tenkte :rolleyes: Jeg føler på kroppen at noe skjer, men det kan godt være pga de stressende hverdagene vi har for tiden også. Jeg føler at jeg har noen symptomer, men erfaringsmessig er det når jeg IKKE har symptomer at jeg er gravid :wacky: Det mest plagsomme er at jeg har fått *TMI* skikkelig vonde hemoroider. Det har jeg så og si aldri når jeg ikke er gravid, men pleier ikke få det så tidlig heller. Eller har jeg litt uren hud (ikke uvanlig) og litt slim der nede :angelic: Det pleier som regel være ganske tørt på denne tiden i syklusen, så det er kanskje det mest lovende tegnet for meg. Trøtt er jeg også, men som sagt er det mye som skjer for tiden. I dag skal jeg på kveldsvakt også er det morgenvakt igjen i morgen tidlig, så ser ikke for meg at trøttheten forsvinner med det første :hilarious:
 
CD 24 / 6-7 DPO fors...

Glemte forresten å si at jeg aldri fikk startet på wild yam... Det er vel kanskje for sent nå? Jeg får bruke det i neste pp om den kommer :)
 
CD 27, 9-10 DPO

I natt drømte jeg at jeg var gravid, men har egentlig mistet troen på at det gikk denne gangen. Jeg har fått helt blenda tester både i går og i dag. Det skjer veldig mye her for tiden så er egentlig helt greit å gå inn i en ny pp :) Håper bare TR kommer når den skal.
 
CD 27, 9-10 DPO
I natt drømte jeg at jeg var gravid, men har egentlig mistet troen på at det gikk denne gangen. Jeg har fått helt blenda tester både i går og i dag. Det skjer veldig mye her for tiden så er egentlig helt greit å gå inn i en ny pp :) Håper bare TR kommer når den skal.
Lov å håpe du er sanndrømt da
 
Hvor lang syklus har du? Kanskje vi havner i samme IKM gruppe hvis TR kommer her også!! :Heartred krysser fingrene for at spira sitter neste PP :love7
Det har vært omtrent 28-dagers syklus etter MA'en. Hadde vært gøy å havne i samme gruppe :love2
 
Back
Topp