Tigerliljes vei til baby nr 2 ♥

Lykke til med prøvingen og at det klaffer fort med en mageboer som blir værende helt til termin!
 
Takk :Heartred Koselig å "se" deg også, kikker innom dagboken din og. Veldig spennende tider for deg også fremover, det er jammen ikke lenge til desember :love2


Ja, håper jo at tiden går fort dit ;)
 
CD 5 og dagene er laaaange. El og testing og alt annet virker helt fjernt akkurat nå. Jeg har egentlig liten tro på at vi treffer denne måneden for mannen reiser (selvfølgelig :shy:) bort tre dager før EL og kommer tilbake på selve dagen. Så EL kan godt være litt forsinket denne måneden for min del :rolleyes: Har også vært på jobbintervju i dag så det blir en spennende uke fremover!
 
CD 5 og dagene er laaaange. El og testing og alt annet virker helt fjernt akkurat nå. Jeg har egentlig liten tro på at vi treffer denne måneden for mannen reiser (selvfølgelig :shy:) bort tre dager før EL og kommer tilbake på selve dagen. Så EL kan godt være litt forsinket denne måneden for min del :rolleyes: Har også vært på jobbintervju i dag så det blir en spennende uke fremover!

Håper dere rekker el, og at den er litt forsinket!:shy:
Spennende med jobbintervju! Vet du når du får svar?:happy:
 
CD 8 i dag og tiden går like sakte som før :p Jeg tror jeg begynner å teste etter EL om to dager. Vanligvis får jeg positiv test rundt CD 14-16, men vet jo aldri hvordan det blir nå siden jeg akkurat hadde MA'en. Dagdrømmer litt om hvordan det hadde vært å bli gravid nå og fortelle det til alle på julaften :Heartred:rolleyes: Etter forrige MA tok det tre pp før jeg ble gravid igjen, så regner for så vidt ikke med å bli gravid på første pp. Bryr meg heller ikke om hvis det tar litt tid så lenge jeg slipper å miste igjen :)
 
CD 8 i dag og tiden går like sakte som før :p Jeg tror jeg begynner å teste etter EL om to dager. Vanligvis får jeg positiv test rundt CD 14-16, men vet jo aldri hvordan det blir nå siden jeg akkurat hadde MA'en. Dagdrømmer litt om hvordan det hadde vært å bli gravid nå og fortelle det til alle på julaften :Heartred:rolleyes: Etter forrige MA tok det tre pp før jeg ble gravid igjen, så regner for så vidt ikke med å bli gravid på første pp. Bryr meg heller ikke om hvis det tar litt tid så lenge jeg slipper å miste igjen :)

Tenkt samme tanken selv med jul osv! :shy:
Du vet aldri kanskke det klaffee på første denne gangen! Men ja, tar heller en eller to pp'r hvis en slipper å miste❤
Testet du etter el etter du mistet sist og?
Jeg ventet litt, og håpte jeg slapp, men kjenner at det skal jeg ikke gjøre denne gangen:hilarious:
 
Tenkt samme tanken selv med jul osv! :shy:
Du vet aldri kanskke det klaffee på første denne gangen! Men ja, tar heller en eller to pp'r hvis en slipper å miste❤
Testet du etter el etter du mistet sist og?
Jeg ventet litt, og håpte jeg slapp, men kjenner at det skal jeg ikke gjøre denne gangen:hilarious:
Helt ærlig merker jeg som regel EL veldig godt og trenger ikke teste, men jeg synes det er gøy å gjøre det allikevel :hilarious: Forrige gang testet jeg litt, men gikk tom for EL-tester før det kom. Fikk EL ca 5 dager etter det appen (FLO) hadde gjettet og TUL stemte også med det :) Er derfor veldig spent på når det kommer denne gangen :D
 
Helt ærlig merker jeg som regel EL veldig godt og trenger ikke teste, men jeg synes det er gøy å gjøre det allikevel :hilarious: Forrige gang testet jeg litt, men gikk tom for EL-tester før det kom. Fikk EL ca 5 dager etter det appen (FLO) hadde gjettet og TUL stemte også med det :) Er derfor veldig spent på når det kommer denne gangen :D

Heheh, jeg er helt enig med deg! :hilarious:
Ja, veldig spent selv, om syklusen er helt på tryne eller tålig normal :rolleyes:
 
Heheh, jeg er helt enig med deg! :hilarious:
Ja, veldig spent selv, om syklusen er helt på tryne eller tålig normal :rolleyes:
Ja! Her er erfaringen at TR som regel kommer når den skal, men EL blir forskyvet. Helt greit om det skjer denne mnd siden mannen er bortreist frem til EL-dagen :p
 
Ja! Her er erfaringen at TR som regel kommer når den skal, men EL blir forskyvet. Helt greit om det skjer denne mnd siden mannen er bortreist frem til EL-dagen :p

Ja, krysser fingrene for at den er 1-2 dager forsinket :shy:
 
CD 10

En del spotting i dag og har fryktelig vondt i magen. Skjønner ikke hva det kommer av?! Ble nesten redd for at det var virkninger fra MA'en, men er jo "ferdig" med den og har hatt TR etterpå. Det er vel bare syklusen som er helt rar igjen :confused:
 
CD 12

Plutselig flyr dagene forbi! Det er travle morgener her for tiden så jeg har ikke testet etter EL i dag, men tviler på at det er noe enda. Pleier å få veldig klare symptomer når EL nærmer seg. Spottingen har heldigvis tatt slutt, men klarer ikke slutte å tenke på at det er et dårlig tegn å spotte i det hele tatt. Kanskje kroppen trenger å vente enda en syklus før jeg blir gravid igjen :confused005

Mannen reiser forresten bort imorgen ettermiddag og estimert EL er på mandag. Han er tilbake mandag ettermiddag. Kommer til å legge inn aksjer i kveld så satser vi på at det eventuelt gjør susen :dance008 Er mentalt forberedt på at det ikke klaffer denne måneden, men skal ikke ta sorgene på forskudd. :)
 
Følger deg gjerne. Så utrolig trist å ha mister så mange ganger i MA, såpass langt på vei. Håper det blir en fin terminspire snart :happy:
 
CD 17

Jeg er litt usikker på om jeg har hatt EL eller ikke. Får opp sterke, men ikke positive streker. Får vel bare fortsette å teste og se om de blir svakere etter hvert :)
 
CD 19

Da regner jeg med at EL har vært for denne gang. Testene begynner å bli svakere, men tror jeg var uheldig og misset de helt positive :rolleyes: Jeg mistenker hvertfall at EL var litt forsinket akkurat som jeg håpte på. I morgen begynner jeg med wild yam også håper jeg at dagene frem til IKM flyr forbi :p
 
Back
Topp