Lykke til med prøvingen og at det klaffer fort med en mageboer som blir værende helt til termin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Koselig å "se" deg også, kikker innom dagboken din og. Veldig spennende tider for deg også fremover, det er jammen ikke lenge til desember
Takk! Håper inderlig detLykke til med prøvingen og at det klaffer fort med en mageboer som blir værende helt til termin!
CD 5 og dagene er laaaange. El og testing og alt annet virker helt fjernt akkurat nå. Jeg har egentlig liten tro på at vi treffer denne måneden for mannen reiser (selvfølgelig ) bort tre dager før EL og kommer tilbake på selve dagen. Så EL kan godt være litt forsinket denne måneden for min del Har også vært på jobbintervju i dag så det blir en spennende uke fremover!
De skulle svare meg i neste uke så får bare vente i spenningHåper dere rekker el, og at den er litt forsinket!
Spennende med jobbintervju! Vet du når du får svar?
Så spennende!De skulle svare meg i neste uke så får bare vente i spenning
De skulle svare meg i neste uke så får bare vente i spenning
Så spennende!
Lykke til!
Takk Skal oppdatere når jeg vet noe mer!Åjjåjj!! Lykke til
CD 8 i dag og tiden går like sakte som før Jeg tror jeg begynner å teste etter EL om to dager. Vanligvis får jeg positiv test rundt CD 14-16, men vet jo aldri hvordan det blir nå siden jeg akkurat hadde MA'en. Dagdrømmer litt om hvordan det hadde vært å bli gravid nå og fortelle det til alle på julaften Etter forrige MA tok det tre pp før jeg ble gravid igjen, så regner for så vidt ikke med å bli gravid på første pp. Bryr meg heller ikke om hvis det tar litt tid så lenge jeg slipper å miste igjen
Helt ærlig merker jeg som regel EL veldig godt og trenger ikke teste, men jeg synes det er gøy å gjøre det allikevel Forrige gang testet jeg litt, men gikk tom for EL-tester før det kom. Fikk EL ca 5 dager etter det appen (FLO) hadde gjettet og TUL stemte også med det Er derfor veldig spent på når det kommer denne gangenTenkt samme tanken selv med jul osv!
Du vet aldri kanskke det klaffee på første denne gangen! Men ja, tar heller en eller to pp'r hvis en slipper å miste❤
Testet du etter el etter du mistet sist og?
Jeg ventet litt, og håpte jeg slapp, men kjenner at det skal jeg ikke gjøre denne gangen
Helt ærlig merker jeg som regel EL veldig godt og trenger ikke teste, men jeg synes det er gøy å gjøre det allikevel Forrige gang testet jeg litt, men gikk tom for EL-tester før det kom. Fikk EL ca 5 dager etter det appen (FLO) hadde gjettet og TUL stemte også med det Er derfor veldig spent på når det kommer denne gangen
Ja! Her er erfaringen at TR som regel kommer når den skal, men EL blir forskyvet. Helt greit om det skjer denne mnd siden mannen er bortreist frem til EL-dagenHeheh, jeg er helt enig med deg!
Ja, veldig spent selv, om syklusen er helt på tryne eller tålig normal
Ja! Her er erfaringen at TR som regel kommer når den skal, men EL blir forskyvet. Helt greit om det skjer denne mnd siden mannen er bortreist frem til EL-dagen