CD 29 / 14 DPO
Kanskje jeg må begynne å telle i uker snart
I følge EL er jeg 4+0 i dag og testene viser fin stigning. Veldig fornøyd med det
Fortsatt lite/ingen symptomer, men det er jo veldig tidlig enda. Håper spiren klorer seg fast der inne.
Her er sammenligningsbilde med testene fra i dag, i går og dagen før. Alle tatt på morgenurin og dagens test er nederst (i tilfelle det skulle være noen forvirring
).
Kanskje jeg må begynne å telle i uker snart
Her er sammenligningsbilde med testene fra i dag, i går og dagen før. Alle tatt på morgenurin og dagens test er nederst (i tilfelle det skulle være noen forvirring

Jeg tror jeg kommer til å melde meg inn i augustgruppa når/om tiden kommer. Jeg har jo termin 28/7 og juligruppa er jo allerede kommet ekstremt langt på vei. Mye kjekkere å være med fra starten synes jeg 

Uansett er jeg vel forbi den dagen og fikk fin test i dag på morgenen. Jeg har bare to tester igjen og kommer ikke til å kjøpe flere. Derfor blir det testing 4+4 og 4+6 før testingen for denne gang er slutt. Jeg tenker jeg ringer gynekologen min når jeg har bikket 5+0 slik at vi kan planlegge TUL. Vil helst vente til 7+0 for å være garantert at hjertet slår hvis alt er bra.