Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enda et bilde, men blir litt dårlige streken er rosa her hos meg
Woho,gratulerer!IKM på ons/tor, ALDRI fått strek nr to med farge :O straks 2 år som pøvere....!!!!!!
Dette må gå rett vei
Tok den forresten ikke på morgenurin, så spent på en ny i morgen tidlig!!
Du må ha masse lykke til, krysser alt jeg har husk, bilde er obligatoriskSå gøy at det kommer fler og fler positive tester her Er 9 dpo i morra og kommer nok ikke til å klare å vente lenger da altså
IKM på ons/tor, ALDRI fått strek nr to med farge :O straks 2 år som pøvere....!!!!!!
Dette må gå rett vei
Håper alt jeg har for at vi begge tar turen inn i desember forumetBle en test i dag her og... Men en blenda hvit en [emoji20] er 10dpo og ikm på fredag men ingen tegn til den enda. Får teste igjen om 2/3 dager hvis symptomene fortsette [emoji20]
Æææh, det er så skummelt å få opp håpet, tenker jo at kroppen/testen prøver seg på noe lureriJeg ser rosa strek[emoji33][emoji33][emoji33][emoji16]
Det håpet jeg og [emoji1]Håper alt jeg har for at vi begge tar turen inn i desember forumet
God natt, til deg og spira diNå tar jeg med meg spira mi å legger meg [emoji4] håper på fine streker her i morgen [emoji173]
Natta [emoji1][emoji4]God natt, til deg og spira di
Gratulerer [emoji1]Jeg sprakk når ebaytestene kom med posten i ettermiddag [emoji85] sorry not sorry!! [emoji7][emoji173] 12 dpo.. livredd for kjemisk meeeen så happy!
Gratulerer [emoji1]IKM på ons/tor, ALDRI fått strek nr to med farge :O straks 2 år som pøvere....!!!!!!
Dette må gå rett vei
IKM på ons/tor, ALDRI fått strek nr to med farge :O straks 2 år som pøvere....!!!!!!
Dette må gå rett vei
Ser streken ja, må jo være babystrekNy test 10dpo. Ekstremt vanskelig å ta bilde da jeg sitter i bilen, så måtte åpne den for å vise. Streken ER der, og jeg ser den i virkeligheten uten problemer, både ved åpen og lukket test