Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken sterkere enn den du tok i gårEnda et bilde, men blir litt dårlige streken er rosa her hos meg
Do it now!! :-DKommer kanskje til å teste i kveld jeg og, eller at jeg skal vente til i morgen?? [emoji44] Hvis jeg gjør det i kveld kan mannen min bli med å se på pinnen sammen med meg, men hvis jeg tester morgen må jeg gjøre det alene siden han skal på jobb og jeg blir hjemme med sykt barn. What too do??? [emoji43]
Nei det der er nok ikke noe skyggestrek nei [emoji1][emoji108] Hvisker gratulerer til deg jeg! [emoji4][emoji173]Enda et bilde, men blir litt dårlige streken er rosa her hos meg
GratulererIKM på ons/tor, ALDRI fått strek nr to med farge på straks 2 år som pøvere....!!!!!!
Dette må gå rett vei
Tok den forresten ikke på morgenurin, så spent på en ny i morgen tidlig!!
Ojoj! Så fine [emoji7] Gratulerer [emoji1]IKM på ons/tor, ALDRI fått strek nr to med farge på straks 2 år som pøvere....!!!!!!
Dette må gå rett vei
Gratulerer
Ojoj! Så fine [emoji7] Gratulerer [emoji1]
Ja men den g-testen er jo ganske tydelig da! Man ser at det er farge på den !Takk Den grønne er EL test da, mått sjekke med det også [emoji14] hah!
Ser dere streken, eller har jeg fått fullstendig streksyn??
IKM på ons/tor, ALDRI fått strek nr to med farge :O straks 2 år som pøvere....!!!!!!
Dette må gå rett vei
Får holde meg litt til da [emoji23]Do it now!! :-D
Den så veldig positiv ut da Gratulerer
Så gøy at det kommer fler og fler positive tester her Er 9 dpo i morra og kommer nok ikke til å klare å vente lenger da altså
Jeg sprakk når ebaytestene kom med posten i ettermiddag [emoji85] sorry not sorry!! [emoji7][emoji173] 12 dpo.. livredd for kjemisk meeeen så happy!
Har du testet??Får holde meg litt til da [emoji23]